Hei jäin siis ison asunnon loukkuun kämpikseni ilmoittaessa ettei hän muutakkaan kolmioon kanssani. Olen siis sosiaali- ja terveysalalla opiskeleva 19-vuotias nuori nainen. Opiskelen päivisin ja lopun ajan koitan olla töissä tai tehdä jotain muuta kehittävää. Minulla on kissa joka mitä todennäköisimmin muuttaa asumaan meidän kanssamme, joten ethän ole allerginen.
Asunto on 61m4 kolmio roihuvuoressa, 2 pienehköä makuuhuonetta, wc, olohuone, keittiö sekä parveke. Vuokraa sinulle jäisi maksettavaksi n. 480€ / kk
2 kk vuokratakuu. Itse muutan asuntoon 1.3 joten olet tervetullut tuolloin tai mahdollisimman pian sen jälkeen.
[email protected]
Ison asunnon loukussa. HKI
Liela__
0
193
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1242176
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282086- 1582024
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue181432- 511027
- 18989
- 86975
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114884
Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34843