Kuis on laitasi.

ehkäpä löytyy

Elämää ilman tätä, mihin siirtyisit sitten jatkamaan tätä?
Olisiko vaihto ehtoja? tai oliko kaikki tässä.

7

95

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei aukee?
      Ilman tätä, jatkamaan tätä?

Mut noin yleisesti, aina on vaihtoehtoja.Ainoa rajoite asuu oman pään sisässä.

• jos ei olis tätä ehkä se muuttas vähän tätä vapaa aikaa ainakin tulis kalliimmaks kun pitäs lähtee useemmin ajeleen ihmisten ilmoille muutenkin on aika hankalaa tän sosiaalisen kanssakäymisen kanssa kun tahtoo yleensä olla päivät vapaa sillon muut on töissä ja viikonloput töissä kun muut on vapaalla tää on tässä ja ihan hyvä että on.

• Nämä hetket, kyllähän ne kuluisi ihan hyvin ilman tätäkin. Vaikka painamalla tuota kuvaketta, jossa lukee Kyodai Mahjongg.
      Aikansa kutakin. Aikoinaan hyvinkin aktiivinen tällä palstalla. Päivittäin tulee kuitenkin käytyä, josko jotain kiinnostavaa.

• oon ajatellu kans että tää on enemmänkin semmoinen tapa kun tarpeellisuus kaikkiahan ilman tulee toimeen eikä se nyt varmaan niin suurta aukkoo elämään jättäs ja nyt kun täällä on muutaman vuoden pyöriny niin huomaa että nää jutut rupee toistaan itseensä eri kirjoittajat tietysti mutta ittestä tuntuu että viittiiks tohon nyt enää mitään sanoo kun joskus on tullu jo sanottua.

• Kaltto

Jos ei ovia avaa, kaikki on tässä. Kuka estää jäämästä tai lähtemästä.

• Tuo on totta :)

• -,,-

Kukaan ei ole tullut kertomaan jatkosta?
      Mihin mennään, unhoon, unholaan, olemattomuuteen.
      Sopii minulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2149
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2092
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1542
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      122
      1461
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      467
      1293
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      76
      1068
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      52
      898
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      229
      809
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      356
      795
    Aihe