Miksi? Mikä hyöty, eikö riitä että itse pitää koirastaan? Siis oma mielipiteensä pitää ja täytyykin tuoda julki, mutta rakkaat ihmise... KOHTUUS KAIKESSA!!!
Saa ja pitää perustella miksi oma koira on "paras" mutta ei tarvitse mollata, haukkua ja levittää perätöntä tietoa muista roduista.
Bonus pisteet tästä Suomi-Rodun edustajalle! Todella asiallisia kommentteja! :)
Koirista tapellaan
3
133
Vastaukset
- Suomi-rodun edustaja
Kas! Kiitos!
Mun rehellinen mielipide on, että jämteissä, harmaissa ja karhukoirissa on eroja. Siis rotujen välisiä peruseroja tavoissa toimia metsässä. Näille eroille on omat kannattajakuntansa, joten tuskin tästä vertailusta ikinä tulee valmista. Kunhan kokeissa ollaan "väärän värisille" puolueettomia tuomareita, ihmisiä ja koiria ei lyödä eikä toisten hommia häiritä. - Kertokaa minulle
niin, kylähän kaikista koirista löytyy eroja ja jokaisesta rodusta löytyy eroja. Mutta olen varmaan vähän "jäljessä" tuosta ajattelu tavasta.
Itse en ole ikinä valinnut koiraa rodun perusteella, olen enempi kiinnostunut siitä että minkälaisesta suvusta on kyse. Eli siis mistä tarpeista pennut tulee, ei mistä rodusta.
Ja samaa pätee varmaan tähänki, eli jos koiran ja omistajan suhde on kunnossa ja koiralla on edes pieni kiinnostus metsään niin kyllä siitä haukkujan saa kunhan jaksaa opastaa ja on kärsivällinen. :) - lapset metsillä
Se kertoo metsästäjien lapsellisuudesta. "Oman on oltava paras". Tai sitten he luulevat kaiken riippuvan rodusta, kun luonteeseen vaikuttaa myös yksilöllisyys ja geenit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367569Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361843Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251840- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28800- 31749
- 241717