Miksi? Mikä hyöty, eikö riitä että itse pitää koirastaan? Siis oma mielipiteensä pitää ja täytyykin tuoda julki, mutta rakkaat ihmise... KOHTUUS KAIKESSA!!!
Saa ja pitää perustella miksi oma koira on "paras" mutta ei tarvitse mollata, haukkua ja levittää perätöntä tietoa muista roduista.
Bonus pisteet tästä Suomi-Rodun edustajalle! Todella asiallisia kommentteja! :)
Koirista tapellaan
3
136
Vastaukset
- Suomi-rodun edustaja
Kas! Kiitos!
Mun rehellinen mielipide on, että jämteissä, harmaissa ja karhukoirissa on eroja. Siis rotujen välisiä peruseroja tavoissa toimia metsässä. Näille eroille on omat kannattajakuntansa, joten tuskin tästä vertailusta ikinä tulee valmista. Kunhan kokeissa ollaan "väärän värisille" puolueettomia tuomareita, ihmisiä ja koiria ei lyödä eikä toisten hommia häiritä. - Kertokaa minulle
niin, kylähän kaikista koirista löytyy eroja ja jokaisesta rodusta löytyy eroja. Mutta olen varmaan vähän "jäljessä" tuosta ajattelu tavasta.
Itse en ole ikinä valinnut koiraa rodun perusteella, olen enempi kiinnostunut siitä että minkälaisesta suvusta on kyse. Eli siis mistä tarpeista pennut tulee, ei mistä rodusta.
Ja samaa pätee varmaan tähänki, eli jos koiran ja omistajan suhde on kunnossa ja koiralla on edes pieni kiinnostus metsään niin kyllä siitä haukkujan saa kunhan jaksaa opastaa ja on kärsivällinen. :) - lapset metsillä
Se kertoo metsästäjien lapsellisuudesta. "Oman on oltava paras". Tai sitten he luulevat kaiken riippuvan rodusta, kun luonteeseen vaikuttaa myös yksilöllisyys ja geenit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306471Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193294Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521420Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201352Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.271275PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1781271- 1391125
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport451066- 39936
- 145850