Moniko on valmis masturboimaan kumppanin pyynnostä?Tai yhden illan seuralaisen pyynnöstä?Että hän katsoo!!Meneekö pupu pöksyyn vai?Kellään kokemuksia?Itsellä meni hieman luu kurkkuun kun nais seuralainen pyysi masturboimaan hänen katsellessa!!Tein sen!! ja se oli aika huikaiseva kokemus;)
Masturbointi kumppanin pyynnöstä?
33
5474
Vastaukset
- ELLI 2
Minä! Kivaa kun mies tykkää katsoa ja tekee myös sitä itse. Ei mitenkään pervoa. Vielä jos molemmat tykkää ja pitää siitä. Ja sit päälle muut "leikit" Kiva kuulla et pidit siitä : ) Suosittelen kaikille :D
- M/N
Kyllä tykkäsin vaikka hiukan jännitti;)Eikä todella mitään pervoa!!Itsekkin suosittelen :D
- Herr Lederhose
Ihan normi juttu oman kumppanin kanssa puolin ja toisin. Kiihottaa kun nainen katselee ihan tulessa. Ydenillan jutussa ei niin tavallista, tai ei ainakaan ole mun kohdalle sattunut. Toki on tullut joskus vedettyä lopuksi käteen, kun ei ole kortsun kanssa irronnut.
- rrtertretrt
eipä ole ketään pyytäny vaikka olsin toivonu mutta pyytämättä on tullu runkattua naisen vieressä muutaman kerran,itseasiassa monasti olen vedelly sängyssä ikäänkuin vaivihkaa...nykyään sinkkuna käyn usein thaihierojalla runkkaamassa itseäni hieronnan aikana nainen siinä ihan kiinni minussa, aika kiihottavaa kun hieroja hieroo jalkoja säärien kohalta ja samalla minä vatkaa kulliani rajusti,on siinä näkymä kerrakseen kun pussit hölskyy jos joku muukin näkis kuin hieroja nainen..joskus annan naisenkin runkata lopussa mutta kaikkein kiihottavinta on runkata itse kun nainen katselee
- Näytellyt pyytäessä
Jän jatkoille nuorena pojaikana yhden vanhemman naisen luo, katselin sen rintoja huppelissa kysy että seisooko. Käski ottaa housut pois ja ujona riisuin kun seiso, käski edessään runkkaa ja oli kiihottavaa olla kulli pystyssä vieraan naisen edessä. Sit piti vielä naida eukkoo kun halus kerran mulla seiso. Nyt olen käynyt kylässä ja haluu että rrunkkaaniisun alasti ja runkkaan itseni kovaksi ennenkun ottaa houstut pois ja haluu munaa kun määrää. Haluu katsella kun runkkaan sängyssä selälläni ja antaa (pillun suuhuni) niin kauan kun laukeen (jossen tukehdu).
- cfnm haave
Näytellyt pyytäessä kirjoitti:
Jän jatkoille nuorena pojaikana yhden vanhemman naisen luo, katselin sen rintoja huppelissa kysy että seisooko. Käski ottaa housut pois ja ujona riisuin kun seiso, käski edessään runkkaa ja oli kiihottavaa olla kulli pystyssä vieraan naisen edessä. Sit piti vielä naida eukkoo kun halus kerran mulla seiso. Nyt olen käynyt kylässä ja haluu että rrunkkaaniisun alasti ja runkkaan itseni kovaksi ennenkun ottaa houstut pois ja haluu munaa kun määrää. Haluu katsella kun runkkaan sängyssä selälläni ja antaa (pillun suuhuni) niin kauan kun laukeen (jossen tukehdu).
aivan unelma tarina
olikohan myös tosi - Pyytäessä!!
cfnm haave kirjoitti:
aivan unelma tarina
olikohan myös tosiTosi on ja jatkuu vielä välillä kun haluu katsella kun riisunnun alasti.
- N vastaa
Suhteessa ollen kyllä. - Pitkähkön avioliittoni aikana ei tullut kokeiltua, mutta sen jälkeisessä suhteessa kylläkin. - Miehen aloitteesta ja onneksi suostuin. - Totesin, että itse asiassa on todella kiihottavaa nähdä kumppaninsa masturboivan. - Sitä haluaa katsoa läheltä, vaikka pää miehen reiden päällä :)
Yhden illan seuralaisista ei ole edes kokemusta, mutta todennäköisesti ei onnistuisi minulta.- M/N
Kyllä haluaisin kokea kun nainen masturboi edessäni ja katsoen sitä läheltä,mutta sellaista kokemusta ei ole vielä tullut eteen!IJa itsellä ei pokkaa ehdottaa naiselle!Kenties hän voi loukkaantua ehdotuksesta?Kuitenkin kokemus olis mun Fantasia kun itsekin olen tehnyt sen naisen edessä:)
- N vastaa
M/N kirjoitti:
Kyllä haluaisin kokea kun nainen masturboi edessäni ja katsoen sitä läheltä,mutta sellaista kokemusta ei ole vielä tullut eteen!IJa itsellä ei pokkaa ehdottaa naiselle!Kenties hän voi loukkaantua ehdotuksesta?Kuitenkin kokemus olis mun Fantasia kun itsekin olen tehnyt sen naisen edessä:)
No jos olette jo niin läheiset, että olette yhdessä sängyssä, niin ei kai siinä enää tarvitse häpeillä sellaisten ehdotusten kanssa, jotka menevät "normaalin" seksuaalisuuden toteuttamisen piikkiin. - Voihan naista vaikka vähän jututtaa ja kysellä ylipäätään itsetyydytyksen harrastamisesta ja sitten juuri tuolla tavalla vähän kaihoisasti todeta, että olisipa sellaista ihana päästä katsoa edes kerran elämässä... ;D
- M/N
N vastaa kirjoitti:
No jos olette jo niin läheiset, että olette yhdessä sängyssä, niin ei kai siinä enää tarvitse häpeillä sellaisten ehdotusten kanssa, jotka menevät "normaalin" seksuaalisuuden toteuttamisen piikkiin. - Voihan naista vaikka vähän jututtaa ja kysellä ylipäätään itsetyydytyksen harrastamisesta ja sitten juuri tuolla tavalla vähän kaihoisasti todeta, että olisipa sellaista ihana päästä katsoa edes kerran elämässä... ;D
Yhden illan juttu oli kun suostuin masturboimaan hänelle.
Hän sanoi antavansa vasta aamulla sitä itseään jos nyt masturboin hänen edessä!!Ja hoitelin itseni loppuun asti.
No mä tietenkin odotin sitten aamua kuin kuuta nousevaa ;)
Ja kannatti odottaa ..sai sitä itse namia..
Jos olisi pitempi aikainen kumppani niin en varmaan pystyisi siihen,enkä myöskään viittisi pyytää häneltä mutta tuntemattoman kanssa ehdottomasti KYLLÄ - N vastaa
M/N kirjoitti:
Yhden illan juttu oli kun suostuin masturboimaan hänelle.
Hän sanoi antavansa vasta aamulla sitä itseään jos nyt masturboin hänen edessä!!Ja hoitelin itseni loppuun asti.
No mä tietenkin odotin sitten aamua kuin kuuta nousevaa ;)
Ja kannatti odottaa ..sai sitä itse namia..
Jos olisi pitempi aikainen kumppani niin en varmaan pystyisi siihen,enkä myöskään viittisi pyytää häneltä mutta tuntemattoman kanssa ehdottomasti KYLLÄNyt en ihan ymmärtänyt ? Siis miksi et pystyisi pitempiaikaisen kumppanin kanssa ? Silloinhan sitä juuri kannattaakin lisätä mausteita aina välillä, ettei ala maistua puurolta yksi ja sama :)
Kyllä minä ainakin panostaisin tuollaiseen yhteiseen leikittelyyn pitkäaikaisessa suhteessa. - M/N
N vastaa kirjoitti:
Nyt en ihan ymmärtänyt ? Siis miksi et pystyisi pitempiaikaisen kumppanin kanssa ? Silloinhan sitä juuri kannattaakin lisätä mausteita aina välillä, ettei ala maistua puurolta yksi ja sama :)
Kyllä minä ainakin panostaisin tuollaiseen yhteiseen leikittelyyn pitkäaikaisessa suhteessa.No suhteen alku vaiheessa kaikki on ihanaa ja seksi toimii ym..ja toki leikitellään ensi metreillä ja kumpikin nauttii;) Mutta se pitempi aikainen parisuhde?Kun koittaa se niin sanottu "arki" niinkuin monessa parisuhteessa! seksi vähenee jne..Niin miten siinä ehdotat mitään! jos pyydän häntä Masturboimaan niin hallelujaa saattaapi nainen suutahtaa ja näyttää suunnan minne kannattaa juosta:) suurin piirtein ;D Siksi homma onnistuu vain yhden illan jutuissa!!
- N vastaa
M/N kirjoitti:
No suhteen alku vaiheessa kaikki on ihanaa ja seksi toimii ym..ja toki leikitellään ensi metreillä ja kumpikin nauttii;) Mutta se pitempi aikainen parisuhde?Kun koittaa se niin sanottu "arki" niinkuin monessa parisuhteessa! seksi vähenee jne..Niin miten siinä ehdotat mitään! jos pyydän häntä Masturboimaan niin hallelujaa saattaapi nainen suutahtaa ja näyttää suunnan minne kannattaa juosta:) suurin piirtein ;D Siksi homma onnistuu vain yhden illan jutuissa!!
Nojaa... Ensinnäkin, ei pitäisi pelätä sitä arkea :) Vaikka seksin määrä vähenisikin, niin ei laatu saa kärsiä. - Jos parisuhde on vaikka 20 vuotta vanha nyt, niin voi toki olla, että se, mihin on urauduttu, on yksi kerta lähetyssaarnaajaa lauantai-iltana saunan ja jonkun TV-sarjan jälkeen... Mutta jos nyt olet aloittelemassa parisuhdetta ja otat siihen heti mukaan noita muita mausteita, niin olen melko varma siitä, että jotkut niistä jäävät elämään :) Yhteinen masturbointihetki voi olla nopea, siisti, rentouttava, jännittävä ja saattaa onnistua, vaikka ikä tai stressi olisi tuonut miehelle potenssivaikeuksiakin.
- runkkari mies
hmm..vai pää miehen reiden päällä katsella runkkamista,todella kiihottava asetelma
- kolli*
Itse runkkaan useinkin naiseni pyynnöstä.
Hän tykkää katsella vierestä puhuen samalla rivoja.
Yleensä hän ottaa runkun lopussa ky-vän suuhunsa ja haluaa, että laukean sinne.
Toinen tapa on se kun olen sängyssä polvillani ja naiseni on edessäni kontallaan.
Hänen takanaan on peili, josta voin seurata runkatessani hänen herkullista takamustaan ja pil-ua. Suuhuan laukeaminen on tässäkin yleensä molempien toive.
Meillä ainakin ihan normihommaa, emmekä pidä sitä mitenkään pervona. - cfnm haave
Out2oa mutta minusta on luonnollisempaa runkata täysin tuntemattomalle.
onko muilla samanlaisia fiiliksiä.
Minua kyllä mietityttää että kuinkakohan suuri epäsuhta tässä on tyyliin 30% miehistä haluaisi ja noin 2% naisista? - cfnm fan 40+
toki tuntemattomien naisten joukossa on kiihottavin runkata,sellasille jotka ei tiedä susta mitään on kiihottavaa esitellä ja runkkailla jäykkää k-yrpää..yksikin nainen siihen riittää mutta ihanaa se on jos naiset vaihtuis koko ajan ja vielä niin että sut kutsuttais esittelemään ja runkkailemaan jäykkää k-yrpääs esim. pienelle nais porukalle..nämä jää ehkä fantasia tasolle mutta tulihan mainittua
- Itse en
...runkannut, mutta kävi kerran silleen, että jatkoimme yhden illan juttua. Kolmen viikon päästä oli hänellä menkat.
Sängyssä siinä kierin, kun ei pukille päässyt ja seisoi kuin apinalla.
Sanoin, "Etten voi nukkua, kun seisoo koko ajan". Jolloin hän sanoi, että "Sinun pitää laueta". Minä sanoin , että "Sinähän voisit hoitaa sen!"
Olin siinä sitten hajareisin polvillani patjan päällä kädet lanteilla. Tytteli veteli esinahkaa terskan yli varovasti mutta määrätietoisesti.
Jonkin aikaa siinä meni kunnes laukesin karjahtaen ja ruikkasin tyynyliinalle.
Sittemmin kyllästyttyämme toisiimme sängyssä, lähdimme omille teillemme.
Kaipaamaan jäin runkkaussessiota - siis tapahtumakulkua. - M..
Vieraan naien edessä olen runkannut alasti, vanhemmat naiset tykkää katsella. On kiva kun innostuvat ja haluu naida
- M/N
Se olisikin parhautta päästä masturboimaan vanhemman naisen/naisten edessä:)Ois aika jänskää!...ai että kun ajatteleekin!Mutta voi olla että jää haaveeksi!
- ggdgdfgfdfg
ihanat tytöt,ihanaa kun jäykälle nauretaan
http://xhamster.com/movies/403690/two_japanese_girls_watching_two_dicks_1_cfnm.html - JJ
Nainen, jonka kanssa seurustelin 94-99 pyysi heti suhteen alkuvaiheessa, että hän haluaa nähdä kun saan siemensyöksyn. Tokihan kiihkeälle naiselle, joka sai helposti useitakin orgasmeja, piti antaa mitä hän pyysi. Tavaksi tulikin, että lähetyssaarnaajassa tuntiessani, että kohta tulee, vedin ulos, nousin polvilleni ja runkkasin loppuun. Aiemmin yksin runkatessa sperma vain valahteli ulos, mutta hänen kanssaan se lensi parhaimmillaan korvalle asti ja siitä lyheten rinnoille ja vatsalle. Hänen kanssaan olen saanut elämäni parhaat orkut!
- mgmghmhg
tällee..miten ihanasti hän katselee
http://xhamster.com/movies/838695/she_watches_it_cum_wow.html- M/N
Näin se menee;) No mutta...parempi jos nainen alasti ja vanhempi nainen jos katsois niin kiihottais enemmän!
- Anonyymi
On neljäkymmentä vuotta tapahtuneesta. Olin äidin siskon luona kylässä, nukuttiin pirtissä tädin kanssa mies nukkui makuuhuoneessa. Saunan päälle syötiin ja istuttiin pirtissä täti ja mies otti saunan päälle väkevää viinaa jonkin verran, menin nukkumaan sängylle kuulin kun mies houkutteli tätiä makkariin ja hieroi isoja tissejä mutta täti ei lähtenyt.
olohuone holjeni ja täti tuli sänkyyn, oli 15v ja tiesin mitä mies halusi. Tädistä haisi viina ja tuli viereen, yöpaita oli väljä edestä ja isot rinnat näkyi melkein kokonaan, täti huomasi että kalu pullotti, katsoi minua ja sanoi voi sinua rakas ja halsi varmaan sillä että tuntee kalun. Sanoi että ei saa koskea minuun mutta saat näyttää, kuiskasi jos näytät näytän rinnat.
Halisin nähdä rinnat ja laskin housut alas, täti lavasi paitaa raskaat isot rinnat lepäsi vieressä katsoin että on isot nännit, kysyin saako koskea, täti katsoi kamariin no sinä saat koskea, kääntyi vähän seljälleen, oli pehmeät tuntui isolta mieheltä.
Täti sanoi tule ylemmäs että näen, kalu oli tosi kovana aivan naaman edessä runkkasin sievästi, täti innostui ja hieroi rintoja ja kohta käsi oli pillussa runkkasin ja työnnin lähemmäs kun oli muutaman sentin päässä täti äkkiä kumartui olkoon ja otti suuhun imi posket lommolla jonkin aikaa vedin pois mutta paksu käsi painoi pyllystä halu kasvoi vaan ja laukesin suuhun rajusti, täti nieli vissiin kaiken.
Oltiin vähän aikaa vierekkäin, sitten täti otti kainaloon ei peitellyt rintojaan nukuin tätiä vasten siiryin vaan hiukan ja nänni edessä otin sievästi suuhun täti huokaili vai haluat sinä rintaa ja piti päästä kiinni imeä lutkutin kumpaakin nänniä pitkään.
laitoin kättä vatsalle täti kuiskasi et saisi mutta antoi käden olla, pikkuhiljaa uskallin kokeilla karvojen seasta kun sain koskea kosteea pillua halut kasvoi ja panin niin syvälle kuin meni ja imin nännejä. Hilkka huokaili ja pikku hiljaa meni selälleen levitti jalkoja kuiskas saanko olla sinun ensimmäinen nousin päälle ja katsoin makkariin sieltä kuului kuorsaus Hilkka kuiskasi ei tiedä että huoraan nyt tule tuntui oudolta märkä pillu kalu meni hyvin sisään kuiskasi nai syvälle painelin kunnolla Hilkka huokaili ja puristeli rintoja laukesin melkein heti piti päällänsä ja rutisti menin viereen.
aamulla kun oltiin keittiössä ja mies lähti töihin Hilkka sanoi en olisi saanut tehdä noin ethän suutu, menin ja halasin sanoin en suutu jännitti pirusti kun olit ensimmäinen. Hilkka istui sohvalla menin viereen, Hilkalla oli sama paita päällä, sanoin nämä oil kauniit Hilkka nauroi voi sinua ja otti esiin haluatko vielä imeä, menin seljälleen syliin sain nänniä suuhun vuorio kumpaakin, kalu seisoi kunnolla otin käteen ja runkkasin Hilkka nauroi sinä olet oikein kiimassa imin nännejä ja runkkasin hilkka sanoi menee hukkaan nosin Hilkka levitti sohvan reunalla jalkoja ja veti minua siihen, eka kerran näin kun kaluni painuu pilluun Hilkka sanoi tuntuu hyvältä tosi kova kyrpä ukolla on vähän pehmyt, voi rakas kun tuntuu hyvältä panin että pillu lopsuu Hilkka kehui panet kuin miehet pyöritin nännejä Hilkka huusi nyt ja alkoi urista ja pillu supisteli Hilkka veti kuin hädissään laskin sisään tuntui että ei loppua tulekalu ruiski tyhjää tuntui vaan että tulee, Hilkka halasi nyt pitää nousta.
Vein puita päivällä saunaan Hilkka kyykki pyykiä koneeseen palatessa puristin pyllystä Hilkka sanoi on kiva kun joku tykkää nostin hametta ja hyväilin paljasta pintaa sanoi ei kai hyväilin pyllyä kans katsoi taasko sinulla laskin housuja ja kokeilin taas sinullakin kova kalu osasi mennä sisään Hilkka piti jalkoja yhdessä ja kumartui, on sulla Lasse hyvä kalu ja panet tätiä aina vähän väliä, sovitaanko että saat jos voidaan panin innolla tovin ja tulin taas.
Sillä reissulla nain joskus neljäkin kertaa päivässä. Pari vuotta ja tulin käymään Hilkka oli yksin näin silmistä että illalla. Kysyi nukutko vieressä vai, vieressä ei päästy sänkyyn kunnolla kun Hilkka otti suuhun olen odottanut tätä ja imi annoin imeä nuoli ja imi ja suukotteli nousi ylös nauroi oli pakko suudeltiin vähän aloin suukottaa rintoja Hilkka vaikeroi ja ohjasi, mun tissipoika ja silitti laskeuduin alemmas koko ajan pillu oli karvaton suukotin sivulta päältä ja keskeltä Hilkka kuiskaili Lasse se on sulle ja levitti jalkoja, olin nuollut tinejä mutta tämä isot huulet ja paksut suukotin ja nuoli kokeilin kieltä sisään ja sormia Hilkka alkoi täristä voi kult kulta nuole ja laukesi kosteutta tuli kunnolla , voi rakas enole saanut pitkään aikaan sun pitää huolehtia minun kiimasta ja siittämisetä tule naitiin niin että luut kolisi Hilkka huusi panet tätiä voi hurja pantiin vauhdilla niin pitkään että tultiin ihanasti. Hilkka sanoi saat naida koko pyhäajan niin paljon kuin haluat voi sinua ja halasi.- Anonyymi
Yli kymmenen vuotta ja sitten keksitty vastaus. Olisi saanut jäädä keksimättä.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://6811222.com/H/bL4xT 👈
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://6511222.com/H/V9kK 👈
- Anonyymi
vaimo halus nähdä kun otan sauvan peppuun sitten vielä imi minua nyt haluais nähdä kun saan aitoa
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://6453777.com/H/m1MX5 👈
Exä halusi että katson kun hän dildottaa itselleen orkun. Oli hiton kiihottavaa, kattelin sitä muna kovana. Toisin päin ei koskaan tehty.
Itse olisin valmis runkkaamaan yhden illan seuralaisen, kumppanin tai kenen tahansa edessä, jos pyydetään.
En ymmärrä mikä siinä on hävettävää tai outoa, minusta se on normaalia seksuaalista toimintaa!- Anonyymi
Oli kesäilta ja meidän vuokraaman mökin lähietäisyydellä nänin kun joku iso mies hieroi kaluaan polun penkillä katseluetäisuyydellä oli uimaranta. Pyysin vaimoa katsomaan, vaimo huokasi on muuten aika iso tuo kalu. Hyväilin vaimoa takaapäin ja kuiskasin runkaisko tuo jos kävelet läheltä Anja huokasi en tiedä tunsin miten nännit kovettui kuiskasin kävele läheltä niin testataan ei suo kukaan täällä tunne.
Anja oli jo pikkuhousuissaan ja liivit päällä kosketin takakautta pillua Anja huokasi meinaatko että ottaisin siltä mällit ulos laita jo työnnyin tosi märkään pilluun Anja katsoi miehen kalua se käsi välillä verkkareiden ulkona, vedin pois kuiskasin laita vain tuo kesämekko ja mene minä voin kuvata täältä Anja kääntyi entä jos joku näkee sanoin katsele ympärille on tuo niin isoa että varmaan tunnet sen kädessä hyvin.
Anja otti pitkät huikat viiniä ja toiset, antoi suukon sanoin älä ole sitten edessä.
Anja käveli hitaasti polkua mies huomasi vaimoni käsi oli koko ajan housuissa Anja lähestyi miestä oli noin kymmene metrin päässä kavera kävi koko ajan Anja meni miehen eteen ja puhui sille mies otti kalun esiin Anja vilkuili joka puolelle ja istui viereen käsi meni kalulle mies siirsi oikean käden vaimon haaroihin tiesin että ei ole housuja mies otti vaimon kalinaloonsa valtava kalu seisoi vaimon kädessä miehen käsi oli olkapäällä ja työntyi kaula-aukosta rintoihin mies laski olkaimia ja rinnat oli kokonaan esillä tsuumasin rintoihin nännit oli kovina ja pitkinä Mies puhui jotain vaimo katseli sivulle mies painoi päätä kaluun kohta vaimo imi kiihkeästi miehen hyväillessä rintoja vaimo runkkasi jo kasin käsinmies käänsi päätään taakse ja silloin lensi pitkinä kaarina kivikolle.
Vaimo oli nousemassa kun mies painoi takaisin ja alkoi sormettamaan vaimoa vaimo nojasi selkänojaan haalt levällään mies kumartui imemään nännejä vaimon lantio hypähteli ja vapisi äkkiä sitoi jat yhteen ja vain vapisi.
Anja nousi ja lähti kiersi muutaman mökin kautta minun luo. Odotin kalu kovana vaimo hyppäsi syliin haarat oli tosi liukkaat vaimo kuiskasi oli ihana jännää rakas nai minua olen nyt huorasi vasta runkkasin vierasta Anja sai lujan orgasmin laukesin suunilleen samaan aikaan.
Vaimo suuteli kuiskas kiihotuin oikeasti sen miehen vaimo oli suuttunut ja sanonut mene ulos naimaan siksi sen halut oli voittanut.
Vaimo oli kainalossa katsottiin filmiä tietokoneelta vaimo käänsi tietokoneen ja meni imemään kalua katsoi koko ajan ruutua kun laukesin vaimo vapisi orgasmissaan nousi ja nauroi ilman kosketusta tulin. Sitä filmiä on katsottu monesti.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648