Löytyykö jostakin niitä valokuvaus-taidon kirjoja? Ensimmäisen osan niistä löysin, onko niistä edes kolmea olemassa, niin kuin muista taidoista on? Jos on, mistä ne löytää?
Valokuvaus-taito
8
3232
Vastaukset
- AlSimhara
Valokuvauksesta on vain yksi. Se nostaa valokuvauksen tasolle 3. :-)
- siiseli
Harmi ettei ole useampaa:/
- taitavasim
miten tuota valokuvaustaitoa voi kehittää.jostain syystä en tiedä. :/ kohta kaikki taidot hanskassa, haluan keksiä uusia kehitettäviä taitoja.mitä taitoja on olemassa ihan niiden perus"ruuanlaitto taito"ja niiden sellaisten lisäksi? erikoisia kuten nektarinvalmistus yms.mitä kaikkea niitä on? :)
- muyy
Valokuvaustaitoa voi kehittää valokuvaamalla ja keräämällä niitä valokuvaussarjoja.
Tuollaista valokuvauksen kirjaa, ja joka vielä nostaisi taidon kolmostasolle, en ole nähnyt koskaan missään.
Muistathan myös että taidoissa on lisäksi ne taitohaasteet osiot joiden täyttäminen on ihan hauskaa puuhaa.
- AlSimhara
"Also at the Al Simhara book store, you'll find a skill book to raise photography to up to level 3."
http://www.carls-sims-3-guide.com/skills/worldadventures/photography/
Myös se vaikuttaa millä kameralla kuvia ottaa ja millaisia kuvia ottaa (koko, väri) - taitavasim
juu muistan ja melkeen kaikissa taidoissa jotka tunnen oon tehnyt kaiken :D tylsää.no kyllä minä kai nyt pärjään kun lisälevyn mukana tuli uusia taitoja jonka juuri ostin :) pitää kokeilla tuota valokuvausta myös.
- jonnasims
Pystyykö Sims 3:ssa käymään mitään kurssia valokuvaukseen ??
Ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401780
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628