Kaikki kuolemantuomiot

Ihmiskunta Sinde

Siirtyvät laitteena Marinkasiin.
Niin, tällaiset side-efektit.
Niin, nyt sä siirsit sinne telkkariin tällä sukupuolen poistolla alateitse, Minnesota-hoitomallilla perheille ja rukous-sarjalla: " Rakas hyvä paimeni, syliisi minut sulje, päivä kun jo mailleen meni, unten maille kanssainkulje:"
Joo, meillä asuu omaisia Floridassa. Lähettävät psykologit vähän innostuvat liikaa. Mä kasvatin useita lapsia Minnesota-hoidoista, joihin koko kansa syöksyi kansan ikä, näkö, koko ja sisin-psykoosissa, omalla kohdullani, jopa sukupuolenvaihdoin, alkoholisti-perheistä.
Joo, nehän ovatkin maaseudulle virkistävää ja raikasta toimintaa. Sitä kai sinne kouluttautuvat maalaiset hakevat. Seuraa.... Seuraakin vielä.
- Joo, mutta tämä on varmasti minun etuni, yrittää notaari tossa vieressä.
- Mitä p*******ttä tämä on taas? Mitä per****ttä teidän isältä.
-Jos teille ei ole seksiä siellä, teidät tapetaan! terveisin minä.
- Justiin ajattelin, että se hilluis siellä vainoten.
- Siinäkö sun mielenterveys-häiriös oli?
Tämä löytyi täältä!
Oletko sä tappamassa niitä siellä?
Kouluttajanne selitti muistaakseni sosiaali- ja terveysministeriöstä näin:
- Joo, mutta tuollaista saatatte joutua tekemään, siihen on koko koulutuksenne.
Minä: Ei pidä paikkaansa, ne ovat myös erityisomistaja, ja erityisomistajuus-tasot
NOtaari: Joita en nyt taidakaan osata, tai osata kunnioittaa. Enkä sovikaan siksi tähän ammattiin.
Minä: Riittäköhän tämä kolibri-tuki, koska kysymys on loppujen lopuksi, kuin loppujen alusta, ihan samasta kehosta? Sehän on myös sen yhden tuttavan....

7

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

      Onko sulla jotenkin avuton auttaja-malli, terveisin sini.
      - Mitä ihmettä haet perverssillä peilaululla multa?
      Joo, sulla tällainen kolibri-efektituki sairaus.
      1. Peilaava aggressio, riettaasati esiintyminen
      2. Peilaava riettaus, jopa väkivaltaisesti.
      Ei välttämättä ole katsos tuttu ele.
      "Se paranoidin määre, ei kovinkaan hyvä lähtökohta, ei välttämättä saa apua."
      Anteeksi, liikkumiseni traumaattista.
      - Ethän sä saa sinne mitään kuolemantuomio-efektejä kuljettaa, sinne Marinkaisiin.

      Mitä sä sillä sosiaali- ja terveysminirteriöllä haluaisit huorata?
      Mitä sä sillä sosiaali- ja terveysministeriöllä haluaisit vielä huorata?
      Mitä sä sitä sinne olet kuskannut?

      Iskää varmasti vaivaa, sitä Yhdysvaltalaista, kovasti hänen vaimonsa, ja ylikokoisuuden aiheuttama lapsettomuus. Hänen vaimonsa on siis huomattavan suuri, painava kuin hekto, ja ihan yli-oppilas, mutta kuitenkin normaalipainon rajoissa. Musta ei tarvitse tehdä hänenkään näköistä.
      - Ai tästä saa mielisairaalaa ja linnaa....
      - Ethän sä saa katsella julkisesti sen tai hänen love is-leikkejä.
      Tähän sopii seuraava kohta:
      " Haluaa usein tuohota persoonallisuuden jättäen jäljelle persoonan. Tyyliin: Pois edestä, jätä ja anna mulle tilaa."
      Notaari: Se tuttavani haluaa sulkea keskustelun, koska kysymys on hänen kehostaan ja hänen turvallisuudestaan.
      Mä haluaisin, että hän ottaisi taas huomioon, myös muut.
      - Joo, ja mulla on sosiaalikäytöshäiriö, sanoi Tehy.
      Haluaisin sen vaalean ison hahmon, sen notaari-iskän, tai ryhmänotaarin, että hän pystyisi nyt samantien huomioimaan terveyden ja turvallisuuden. Isäni pystyi....
      Anteeksi, mä olen laukaissut aakkoshäiriön. Muistatko, mikä on aakkoshäiriö?
      Se on perkele astemitta.
      _ Ei ollut kuule vielä laillinen asemakaavasta."
      Näistä on sellaiset aukot päästä, ja repusta, selästä, päästä puremisesta, taskusta, yleiskunnosta ja hyvinvoinnista, perheestä eli asemasta ja statuksesta, perheellisyydestä eli sisäisistä rooleista ympäristössä.
      - Jos on sisäisistä rooleista vahvistus.
      -Voi v'''''''u, mitä p*****aa
      Mielenkiinnon kohde, eli nämähän vaihtuukin tässä vuoden 1990 ja vuoden 1982. Juju on siinä, ettet kykene sosiaalituntemaan.
      1. Sillä tavalla sisäisistä rooleissa ympäristössä.
      2. Sillä tavalla sisäisistä rooleista ympäristöstä.
      3. Sillä tavalla sisäisissä rooleissa ympäristössä.
      4. Sillä tavalla sisäisissä rooleissä ympäristöstä.

      Niin, mulla, J****lla, ei olekaan tällaista mallia ollenkaan olla naimisissa sairaanhoitajaan. Ei sä olet naimisissa S*****n.
      Siis kysymys on kuitenkin perheellisyydestä ympäristössä.
      Eli siksi perheellisyydestä sisäisin roolein, sisäisissä rooleissä ympäristöstä, on vahvistus.
      Ne on hallituksen identifioimat.
      Tuleeko tästä identifiointi-syyte?
      Tulee:
      - Tässä tapauksessa, koska olin niin nuori, paikkakunnan ja sen ympäristön perusteella, lapset piti antaa Yhdysvaltoihin.
      Terveisin Vivian: Tämä on tätä ikä, näkö, koko ja sisin-hypnoosia ja psykoosia, adoptio ja huostaanotto-keskustelua.
      - Ei mitään kansan tointa, siis.
      Luulin kultuuria heidän edukseen.
      Ei ole...

      • Sinde vm-82

        "Meillä ole kuolemantuomio-efektin takia, yhtään ainutta synnytystä."
        Vainko nämä vierasmaalaisen näköiset?
        Kiitos helvetisti...
        Mikä Karmisch-Partenkirchenissä on vikana.
        Miksi mäkihyppyä ei lopeteta lajina?
        En koskaan sisällytä keskusteluun tai ympäristöön, ainakaan mielelläni.
        Miksi hänet sosiaalistatuksiltaa, jopa näin: sosiaalistatuksiltaan, sisällytettiin ylä-asteella sekä valheenpaljastus-testistöön että doremifasollasidoon?
        - "Koska kuolemantuomio-efektit ovat siirtyneet Floridassa asuvilta sukulaisiltanne ympäristöön."
        - Stressi ja Burn Out vastaa tasoltaa: 1 a ja b. ja 2. a - tasoja. Niin, sosiaalisesti.
        - Koetko olevasi terve ja/tai mielenvikainen: MItkä ovat mielestäsi mielenterveysmääritelmät? Keskustelijoina ovat esim. Kenneth ja Peter.
        - "Niin, siellä on sellaista."

        Notaari: En pysty nyt kyllä selittämään miksi sinulle on kääntynyt 2 a taso päälle.
        -- Vierastan eri kulttuureja.
        - Siis sieltäkö ei saa hakea adoptio-lapsia.
        En halua vastata mistään adoptioista.
        1. a. Mä otan kyllä heti notaarina.
        - Mä otan loukkauksena.
        - Niin, mäkin, kun tämä on sekä alapäästä alkava keskustelu sähkö-anette, että samoin kallosta, kun se anette painaa nestehukalla eli 2. a. -tasolta testosteroni-arvoja, että testosteroni-tasoja.
        - *"On hyvin huono idea keskustella" tästä
        1. A. se eläimellisyys-peruste näyttämisestä
        b. On hyvin huono peruste keskustella, kun on 2 a. taso
        - ei pysty edes ottaan
        2. a. On hyvin huono keskustella, kun on love is-leikki, meille kaikille yhteinen, ja tosiaan tällainen doremifasollasido-leikki Hypnoosi, eri iskä-leikit muistilla ja sen tasoilla.
        b. Notaari: "Jaa, pitäisikö sitä kysyä sieltä sosiaali- ja terveysalan oppilaitoksesta?"

        Siitä sai sillä hetkellä heit vakoilu-syytteen.
        Se oli heti alusta alkaen tosi huono idea.
        Mutta, että ihan lailla kielletty kts. ja vrt. sukupuoli.

        Minä: "Kehoon kytkeminen..."
        Notaari. Mä ehdotan, että sä huudat tästä heti lisää pituutta.
        Mä menen tänään, tätä Mi-perustetta esiintyminen ja näyttäminen, jotka eivät missään nimessä ole koulutustani, tai mielenkiintoni kohteita. Se tosi tylsää...
        En ole 1990-luvulla alasta puhuessani halunnut todellisuudessa missään välissä vaikuttaa ammatinvalintaani, että haluaisin sillä tavalla olla tuomari. En haluaisi allalle, enkä koe sitä mielenkiintoisena. Olen kuitenkin puhekielisesti keskustellut, että tuomari voisi olla toiveammattini.
        - Mää en oo tässä! sanoi äitis.
        Sähkö-anette keskustleut kallosta, ja sen muodosta, jopa eri isistä ja eri isyyksistä on kielletty, varmaankin ilman tätä koneistamista.
        Mä muistan lukeneeni tämä 1990- alkupuolella tai 1980-luvun loppupuolelta piirongista, ihan normaalilla sanakirja-hauilla, jossa tätä koneistamista käsiteltiin ja tätä keskusteltiin.
        -Mä en halunnut puhua tästä, en käsitellä ja keskustella. Sitten tähän tulee lisäksi se sama oma keskustelu, oma valinta, omista asioista huolehtiminen ja omista ja muista, hyvinvoinnista huolehtiminen.
        .- En voi sivistys- ja siveellisyys-syistä keskutella näistä. En halua.....

        Voit käyttää sanakirjaa ja piironkia. Se on ihan normaali sekä haku, että ihmisen luonto, virikkeineen ja viritteineen, siis psykologia. Se ei koskaan stressi- ja burn out.
        Notaari. Entä omaisuus? Havitteleeko hän sellaista, esim. talo, virkistyminen tai antiikkipiironki?
        Minä: Missä keskustelussa olen?
        Mä luulin, että niitä sai todeta mielenterveys-sairaiksi.
        - Floridalaisia omaisia
        - (ettehän aio enää tukea niitä, terveisin J****a?
        Minä: MIssä v*****n keskustelussa mä olen?
        - Lapsia
        Minä: Mssä ihmeessä olen, nolaan taas itseni. Ei mulla sellaisia sosiaalisia mahdollisuuksia.
        - Sini-nimisiä.

        Yhdysvaltalainen isä: Mä tiedän, että hän kysyy sellaisia....
        Notaari. Onpa ihme keskustelu... Jatkaa: Sä et siis taas kuunnellut ollenkaan....
        Mulle osoitettua: Koita saada se sen kallo kuntoon.

        Niin, niissä oli jotain vikaa niissä omaisissa ollut siellä Floridassa nimenomaan keuhkojen osalta. He olivat eristäytyneet, herättäneet sillä huomiota, he olivat eristäviä, myös muut peilautuivat heidän käyttäytymiseensä.


      • Sinde vm-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        "Meillä ole kuolemantuomio-efektin takia, yhtään ainutta synnytystä."
        Vainko nämä vierasmaalaisen näköiset?
        Kiitos helvetisti...
        Mikä Karmisch-Partenkirchenissä on vikana.
        Miksi mäkihyppyä ei lopeteta lajina?
        En koskaan sisällytä keskusteluun tai ympäristöön, ainakaan mielelläni.
        Miksi hänet sosiaalistatuksiltaa, jopa näin: sosiaalistatuksiltaan, sisällytettiin ylä-asteella sekä valheenpaljastus-testistöön että doremifasollasidoon?
        - "Koska kuolemantuomio-efektit ovat siirtyneet Floridassa asuvilta sukulaisiltanne ympäristöön."
        - Stressi ja Burn Out vastaa tasoltaa: 1 a ja b. ja 2. a - tasoja. Niin, sosiaalisesti.
        - Koetko olevasi terve ja/tai mielenvikainen: MItkä ovat mielestäsi mielenterveysmääritelmät? Keskustelijoina ovat esim. Kenneth ja Peter.
        - "Niin, siellä on sellaista."

        Notaari: En pysty nyt kyllä selittämään miksi sinulle on kääntynyt 2 a taso päälle.
        -- Vierastan eri kulttuureja.
        - Siis sieltäkö ei saa hakea adoptio-lapsia.
        En halua vastata mistään adoptioista.
        1. a. Mä otan kyllä heti notaarina.
        - Mä otan loukkauksena.
        - Niin, mäkin, kun tämä on sekä alapäästä alkava keskustelu sähkö-anette, että samoin kallosta, kun se anette painaa nestehukalla eli 2. a. -tasolta testosteroni-arvoja, että testosteroni-tasoja.
        - *"On hyvin huono idea keskustella" tästä
        1. A. se eläimellisyys-peruste näyttämisestä
        b. On hyvin huono peruste keskustella, kun on 2 a. taso
        - ei pysty edes ottaan
        2. a. On hyvin huono keskustella, kun on love is-leikki, meille kaikille yhteinen, ja tosiaan tällainen doremifasollasido-leikki Hypnoosi, eri iskä-leikit muistilla ja sen tasoilla.
        b. Notaari: "Jaa, pitäisikö sitä kysyä sieltä sosiaali- ja terveysalan oppilaitoksesta?"

        Siitä sai sillä hetkellä heit vakoilu-syytteen.
        Se oli heti alusta alkaen tosi huono idea.
        Mutta, että ihan lailla kielletty kts. ja vrt. sukupuoli.

        Minä: "Kehoon kytkeminen..."
        Notaari. Mä ehdotan, että sä huudat tästä heti lisää pituutta.
        Mä menen tänään, tätä Mi-perustetta esiintyminen ja näyttäminen, jotka eivät missään nimessä ole koulutustani, tai mielenkiintoni kohteita. Se tosi tylsää...
        En ole 1990-luvulla alasta puhuessani halunnut todellisuudessa missään välissä vaikuttaa ammatinvalintaani, että haluaisin sillä tavalla olla tuomari. En haluaisi allalle, enkä koe sitä mielenkiintoisena. Olen kuitenkin puhekielisesti keskustellut, että tuomari voisi olla toiveammattini.
        - Mää en oo tässä! sanoi äitis.
        Sähkö-anette keskustleut kallosta, ja sen muodosta, jopa eri isistä ja eri isyyksistä on kielletty, varmaankin ilman tätä koneistamista.
        Mä muistan lukeneeni tämä 1990- alkupuolella tai 1980-luvun loppupuolelta piirongista, ihan normaalilla sanakirja-hauilla, jossa tätä koneistamista käsiteltiin ja tätä keskusteltiin.
        -Mä en halunnut puhua tästä, en käsitellä ja keskustella. Sitten tähän tulee lisäksi se sama oma keskustelu, oma valinta, omista asioista huolehtiminen ja omista ja muista, hyvinvoinnista huolehtiminen.
        .- En voi sivistys- ja siveellisyys-syistä keskutella näistä. En halua.....

        Voit käyttää sanakirjaa ja piironkia. Se on ihan normaali sekä haku, että ihmisen luonto, virikkeineen ja viritteineen, siis psykologia. Se ei koskaan stressi- ja burn out.
        Notaari. Entä omaisuus? Havitteleeko hän sellaista, esim. talo, virkistyminen tai antiikkipiironki?
        Minä: Missä keskustelussa olen?
        Mä luulin, että niitä sai todeta mielenterveys-sairaiksi.
        - Floridalaisia omaisia
        - (ettehän aio enää tukea niitä, terveisin J****a?
        Minä: MIssä v*****n keskustelussa mä olen?
        - Lapsia
        Minä: Mssä ihmeessä olen, nolaan taas itseni. Ei mulla sellaisia sosiaalisia mahdollisuuksia.
        - Sini-nimisiä.

        Yhdysvaltalainen isä: Mä tiedän, että hän kysyy sellaisia....
        Notaari. Onpa ihme keskustelu... Jatkaa: Sä et siis taas kuunnellut ollenkaan....
        Mulle osoitettua: Koita saada se sen kallo kuntoon.

        Niin, niissä oli jotain vikaa niissä omaisissa ollut siellä Floridassa nimenomaan keuhkojen osalta. He olivat eristäytyneet, herättäneet sillä huomiota, he olivat eristäviä, myös muut peilautuivat heidän käyttäytymiseensä.

        Notaari. eli hiustenväri vaihtuu myös samasta Mi-perusteesta, doremifasollasidosta,
        MInä: Ei en koskaan harjoita tällaista.
        Onko sulla etukäteen tiedossa tää.
        On mm. muistin ja siinä olevien aukkojen kohdalta.
        Esim. unohtaa etten koskaan ole mustalainen.
        Ettei ole lupaa tehdä tällaista mustalaisuuden osalta, mulle.
        - Mten se noin päin otti esiin?

        Ottaako se Yhdysvaltalainen iskä 2. a-tasoilla?
        Nimenomaan 2. a.-tasoista kysymys....

        Nämä aloitettu jo alta 2 kuukauden ikäisille. Ehkä jopa 2 viikkoa vanhoille....
        - Ottaa aina 2 a. tasoilla.
        En mä saa ottaa näitä mustalais-asioita.
        En ota ikinä, en ota koskaan....
        Sillä tavalla henkilökohtaisesti, S****tä.
        Ihan 2.a-tasoilta.


      • Joojoo:Sinde-82
        Sinde vm-82 kirjoitti:

        Notaari. eli hiustenväri vaihtuu myös samasta Mi-perusteesta, doremifasollasidosta,
        MInä: Ei en koskaan harjoita tällaista.
        Onko sulla etukäteen tiedossa tää.
        On mm. muistin ja siinä olevien aukkojen kohdalta.
        Esim. unohtaa etten koskaan ole mustalainen.
        Ettei ole lupaa tehdä tällaista mustalaisuuden osalta, mulle.
        - Mten se noin päin otti esiin?

        Ottaako se Yhdysvaltalainen iskä 2. a-tasoilla?
        Nimenomaan 2. a.-tasoista kysymys....

        Nämä aloitettu jo alta 2 kuukauden ikäisille. Ehkä jopa 2 viikkoa vanhoille....
        - Ottaa aina 2 a. tasoilla.
        En mä saa ottaa näitä mustalais-asioita.
        En ota ikinä, en ota koskaan....
        Sillä tavalla henkilökohtaisesti, S****tä.
        Ihan 2.a-tasoilta.

        Ei sitä yleensä olekaan koskaan sillä sähkö-anetella, kun ei sitä koskaan muista.
        1. a-taso.
        - jaa, en saa puhua, sanoi Riitta.
        1. b-taso
        Notaari: "Jos se teidän lukihäiriöinen hermostuu tai innostuu."
        Minä: Taso on fokusaation tuotto ja assosiaation laukaisu.
        V. 1997 pitää katsoa mitä sieltä meni.
        Minä. Mahdollisesti kaikki kansainväisen 1 a ja b-tasot, ja 2. ja b-tasot, no en ole niistä ihan varma.
        Mikä sosiaalihuollollinen tilaus tämä on?
        - En kyllä mielestäni ihan pysty tulehduksissa ja 2 b-tasossa toimimaan.
        Mikä sosiaalihuollollinen toimi tämä on?
        1 b- Fokusaation tuotto assosiaation laukaiseminen.
        Onhan se varmasti siellä taas oikein päin?
        Minä: Ei näytä olevan, näkyy selkeästi: Fokusaation laukaiseminen ja assosiaation tuotto. Eli pelkkä 2. b-o
        Se näkyi selkesti virheenä....
        Et voi koskaan ikinä pyytää sukupuolenvaihtoa ja siihen viittaavia keskusteluja.
        Mikä ihmeen stressi ja Burn Out 1 . a:n ja B:n tilaus, vieläpä 2. a- ja b- tasoilta?
        En saa inhimillisyyden tasoilta, sillä tavalla jättäen perinnöttömäksi ja perheettömäksi, on mulle ihan tuttu malli. 1.B-taso täältä sitä ei löydy, vaan toiminta on ihan väärinpäin. En saa loukata perinnöttömyydellä ja perheettömyydellä.....
        Minä: 2. b.. se mun kallo.
        - "Hae mielenterveyshoitoa."
        - Ihan on tutunnäköinen, mulla vain on siihen näitä eri asioita, tällaisia eri asioita, mutta hektisyyttä, aina, välttäen.
        Hae hoitoa, jos korostat!
        - Jopa laitteita.....
        Notaari: Mistä mä olen taas hakenut sut hektisyydellä?
        Minä: Lapsenkasvatuksesta, tänne vaitiolovelvollisuuksiin.... ilmapuntarista ja muovimatosta, muistaakseni ihan vierestäkin katsellen.
        Notaari: Mielestäni kysynyt aikaisemmin: "Ai, saako sisään työntyä?"
        Minä: Mitä jos vaatii?
        Notaari: No et saa, tämä ei lasten leikki. Menee se ihan hyvin
        Notaari: Sää lapsi.
        Minä: Täällä aina näin!


      • Oma on:Sinde-82
        Joojoo:Sinde-82 kirjoitti:

        Ei sitä yleensä olekaan koskaan sillä sähkö-anetella, kun ei sitä koskaan muista.
        1. a-taso.
        - jaa, en saa puhua, sanoi Riitta.
        1. b-taso
        Notaari: "Jos se teidän lukihäiriöinen hermostuu tai innostuu."
        Minä: Taso on fokusaation tuotto ja assosiaation laukaisu.
        V. 1997 pitää katsoa mitä sieltä meni.
        Minä. Mahdollisesti kaikki kansainväisen 1 a ja b-tasot, ja 2. ja b-tasot, no en ole niistä ihan varma.
        Mikä sosiaalihuollollinen tilaus tämä on?
        - En kyllä mielestäni ihan pysty tulehduksissa ja 2 b-tasossa toimimaan.
        Mikä sosiaalihuollollinen toimi tämä on?
        1 b- Fokusaation tuotto assosiaation laukaiseminen.
        Onhan se varmasti siellä taas oikein päin?
        Minä: Ei näytä olevan, näkyy selkeästi: Fokusaation laukaiseminen ja assosiaation tuotto. Eli pelkkä 2. b-o
        Se näkyi selkesti virheenä....
        Et voi koskaan ikinä pyytää sukupuolenvaihtoa ja siihen viittaavia keskusteluja.
        Mikä ihmeen stressi ja Burn Out 1 . a:n ja B:n tilaus, vieläpä 2. a- ja b- tasoilta?
        En saa inhimillisyyden tasoilta, sillä tavalla jättäen perinnöttömäksi ja perheettömäksi, on mulle ihan tuttu malli. 1.B-taso täältä sitä ei löydy, vaan toiminta on ihan väärinpäin. En saa loukata perinnöttömyydellä ja perheettömyydellä.....
        Minä: 2. b.. se mun kallo.
        - "Hae mielenterveyshoitoa."
        - Ihan on tutunnäköinen, mulla vain on siihen näitä eri asioita, tällaisia eri asioita, mutta hektisyyttä, aina, välttäen.
        Hae hoitoa, jos korostat!
        - Jopa laitteita.....
        Notaari: Mistä mä olen taas hakenut sut hektisyydellä?
        Minä: Lapsenkasvatuksesta, tänne vaitiolovelvollisuuksiin.... ilmapuntarista ja muovimatosta, muistaakseni ihan vierestäkin katsellen.
        Notaari: Mielestäni kysynyt aikaisemmin: "Ai, saako sisään työntyä?"
        Minä: Mitä jos vaatii?
        Notaari: No et saa, tämä ei lasten leikki. Menee se ihan hyvin
        Notaari: Sää lapsi.
        Minä: Täällä aina näin!

        En käytä koskaan, perusteltuna ja perusteena.
        aikuisen kehitysvamma: Stressi ja Burn Out
        Minä: Perustelisin, että omaa aikaa ja tilaa. Ei kuule kuulu mulle millään tavalla. Hieman tärkeämpää perustella, että on oma koleerisuus ja yksityisesti. Ei niinkään muille julkisesti esillä. Lukihäiriöinen tuotu esiin v. 1982, jo siis jopa alta kaksiviikkoiselle. Perusteluna on, etten jälleen tarvitse, minkäänlaista hermostumista ja innostumista.
        Ei taida olla alueelta hyväksyttyä...
        En pidä ja hyväksy koskaan, edes väliaikaisesti 2. a. tai 2. b-tasoja. En tule vieraiden kulttuurien takia kovinkaan hyvin toimeen kyseisillä tasoilla, niinkuin ei kukaan muukaan. En tule vieraiden kulttuurien takia koskaan hyvin toimeen ihmisten kanssa.

        Notaari: Mulla asuinympäristö virhe näytetty, samankaltainen.


      • Jarnolle:Sinde-82
        Oma on:Sinde-82 kirjoitti:

        En käytä koskaan, perusteltuna ja perusteena.
        aikuisen kehitysvamma: Stressi ja Burn Out
        Minä: Perustelisin, että omaa aikaa ja tilaa. Ei kuule kuulu mulle millään tavalla. Hieman tärkeämpää perustella, että on oma koleerisuus ja yksityisesti. Ei niinkään muille julkisesti esillä. Lukihäiriöinen tuotu esiin v. 1982, jo siis jopa alta kaksiviikkoiselle. Perusteluna on, etten jälleen tarvitse, minkäänlaista hermostumista ja innostumista.
        Ei taida olla alueelta hyväksyttyä...
        En pidä ja hyväksy koskaan, edes väliaikaisesti 2. a. tai 2. b-tasoja. En tule vieraiden kulttuurien takia kovinkaan hyvin toimeen kyseisillä tasoilla, niinkuin ei kukaan muukaan. En tule vieraiden kulttuurien takia koskaan hyvin toimeen ihmisten kanssa.

        Notaari: Mulla asuinympäristö virhe näytetty, samankaltainen.

        "Teillä tällainen sukupuolitautitestisarja-alueisto täällä."
        - Eihän sinne tarvitse mennä?
        Jaa, tämä loppui tänne tämä BAR-painesarja, ja sukupuolitautitestisarja, totesin kun olin eksyksissä Market- kauppakäynnin jälkeen, kun oikaisin autoliikkeen ja kotitalon kautta.
        - Olen mä ainakin kerran mennyt tämän.
        - Ei mulla menee koko yö.....
        Entä eksymisestä, voiko siitä haastaa oikeuteen.
        Entä voitko tarkistaa, muistanko olevani ruotsinkielinen?

        Miksi mä en muista menneeni tätä edes kertaakaan?
        Mä totesin, että tämä aukeaa deklinaatioista, nimenomaan muistin, ja vieläpä kielellisen muistin osalta.
        Mä luin juuri päivällä, ainakin kaksi tai kolme tuntia deklinaatioita, ajantajutta ja ajanpuutteessa,
        -Oletko tehnyt deklinaatio-virheen?
        - Ei,en ole.... Mutta miten ne liittyvät hahmoterapiaan?
        - Ei, en muista olevani ruotsiksi.
        Vietetyn ja järjellisen ajan tarve.
        Mä löysin sen osastonkin täältä, sinne soiteltiin, näin suunliikeradoilta.
        Osasto ei sopinut hoitooni....
        Ei lainkaan käytössä...
        Sen sijaan sitä hoidettiin ilta-auringolla.
        Entä ensilumi.... ?

        Joka ei lainkaan sopivaa.
        Mitä ja keitä nämä kolme eri setää olivat?
        Ne ei kenenkään muun setiä.
        Oli mun veli, notaarin, sitten oli kaksoisveljeni, joka ei ole mitään sukua, siskon mies, ja sitten tämä Yhdysvaltalainen iskä.
        Marco: Se hoitajampi:"Herran Jumala, siitähän saa mielisairaalaa, jos siellä hoitajia tai hoitajana. Haluan heti potkut! "


      • Sinde vm-82
        Jarnolle:Sinde-82 kirjoitti:

        "Teillä tällainen sukupuolitautitestisarja-alueisto täällä."
        - Eihän sinne tarvitse mennä?
        Jaa, tämä loppui tänne tämä BAR-painesarja, ja sukupuolitautitestisarja, totesin kun olin eksyksissä Market- kauppakäynnin jälkeen, kun oikaisin autoliikkeen ja kotitalon kautta.
        - Olen mä ainakin kerran mennyt tämän.
        - Ei mulla menee koko yö.....
        Entä eksymisestä, voiko siitä haastaa oikeuteen.
        Entä voitko tarkistaa, muistanko olevani ruotsinkielinen?

        Miksi mä en muista menneeni tätä edes kertaakaan?
        Mä totesin, että tämä aukeaa deklinaatioista, nimenomaan muistin, ja vieläpä kielellisen muistin osalta.
        Mä luin juuri päivällä, ainakin kaksi tai kolme tuntia deklinaatioita, ajantajutta ja ajanpuutteessa,
        -Oletko tehnyt deklinaatio-virheen?
        - Ei,en ole.... Mutta miten ne liittyvät hahmoterapiaan?
        - Ei, en muista olevani ruotsiksi.
        Vietetyn ja järjellisen ajan tarve.
        Mä löysin sen osastonkin täältä, sinne soiteltiin, näin suunliikeradoilta.
        Osasto ei sopinut hoitooni....
        Ei lainkaan käytössä...
        Sen sijaan sitä hoidettiin ilta-auringolla.
        Entä ensilumi.... ?

        Joka ei lainkaan sopivaa.
        Mitä ja keitä nämä kolme eri setää olivat?
        Ne ei kenenkään muun setiä.
        Oli mun veli, notaarin, sitten oli kaksoisveljeni, joka ei ole mitään sukua, siskon mies, ja sitten tämä Yhdysvaltalainen iskä.
        Marco: Se hoitajampi:"Herran Jumala, siitähän saa mielisairaalaa, jos siellä hoitajia tai hoitajana. Haluan heti potkut! "

        Tonille sanoo, että täällä nyt on näitä naapureita.
        Mistä Kerosta tämä oli tämä homma?
        Toni oli jotenkin vangittu huonoilla niskoilla.
        Joo, ihan effect-merkeistä ei saa pyytää.
        Mä asun siis monessa eri paikassa.
        Onkohan muuttaminen järkevää?
        Minä: Notaari-kiltti selitätkö vielä mitä mun pitikään tehdä.
        Notaari vastaa: Lukea ne deklinaatiot.
        Minä: Joo, mutta kun mulla menee niissä vain se sekuntti. Joo, en ole kiinnostunut.... mistään deklinaatioista, ja niihin liittyvästä yleensä.

        Vähän häiritsee ja rasittaa silmää....

        Miten tämä alueisto niin hävisi yhtäkkiä?
        En mä sitäkään vasta nyt halua.
        a. esikouluikäisen toimi.
        b. se varhaisnuorisoikäisen toimi.
        - Niin, sun kannattaa tukeutua siihen.
        - Ei kannata....!
        Nostaa varmaan, jos häiritään.
        - Sitten mä nostan täältä, holhoojana ja huoltajana, jos häiritään. Sun.... Jos et edes suostu tähän toimeen.
        - Ei kanta.

        Se ei murrosikäisen, tai naistoimi, se ei normaali, koleerinen tai terveellinen ryhmätoimi. Sosiaalisesti rakastaen.....

        Vähän avara sen silmäntila. Siihen on näitä aukkoja.
        Vahingossa pörssistä rikoksena.
        Joo, sylissä pitäminen ja peileillä leikkiminen.
        Kauanko olette hakeneet tätä asuntoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe