Otsikon mukainen vene kiikarissa. Onko jollain omia käyttökokemuksia? Työn laatu? Ominaisuudet, varustelu ja tilaratkaisut? Merikelpoisuus? Mitä muuta? Kannattaako hankkia kuomua? Kulkeeko 30-heppaisella (2 aikuista, 2 lasta), vai pitäisikö suosiolla valita 40-heppainen?
Kokemuksia MV-Marin 4600 ?
5
6724
Vastaukset
- uistelija
Jokunen vuosi sitten Kippari-lehti testasi ko veneen 40 hv 4t Marinerilla ja siinä kommentti ainakin tuon koneen kohdalla oli että liukuunnousu testikuormalla (2 hlöä laitteet) oli aika verkkaista mutta vauhtiin päästyään kulki kyllä nätisti. Eli älä ainakaan hommaa 30 hv.
- riksu
Ete sattuisi muistamaan lehden numeroa? Tekisi mieli lukea kyseinen testi.
- aku
riksu kirjoitti:
Ete sattuisi muistamaan lehden numeroa? Tekisi mieli lukea kyseinen testi.
Kippari 8/2001.
Muuten, meriporssissa on myynnissä ainakin ilmoituksen mukaan erinomainen parivuotias MV Marin 4600, ja ainakin minusta hinta ei ole kohdallaan, vaan liian alhainen! (pakko olla jo mennyt), katso kuitenkin
http://www.meriporssi.com/ads/moottoriveneet.html
Ilmoitus päivätty 23.6.
- Luke
Moi,
mulla on ollut ko. vene vuoden verran käytössä. Ei valittamista. Kulkee kuin unelma liukuun päästyään (ainakin 40 hp koneella). Erottuu edukseen myös ulkonäkönsä puolesta, todella kaunismuotoinen peli.
Varmaan tuo 40 hp on parempi valinta tuolla kuormalla.
Itellä on myös kuomu, on ihan toimiva.
Mutta kannattaa lukea tuo Kipparin testi.- Jaana_o
vene on märkä ajettava, keula roiskii vettä aivan tajuttomasti, enemmän kuin vanhat räiskis-päiskis busterit. Aallokkoon vene ei käy - kulkee tyynessä hyvin vaan on kallellaan oikealla jos vain on kuski kyydissä.
Muotuilu on tyylikäs, samoin tiikkilaminaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663