muuttoauto+mies/miehet

muuttoapua vailla

etsimme muuttoautoa muuttomiehiä kuun vaihteessa tapahtuvaan muuttoon.
kyseessä 3h k muutto espoon sisällä.
kerro sähköpostitse oma tarjouksesi.
[email protected]

8

375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiacemiekkonen

Mä voisin tulla mutta haluan jutella hinnasta julkisesti.

Mä yksin olen vahva ja hyvä kokenut pakettiautokuski ja mulla toyota hiace pakettiauto.

Tietty kai joku teistä tulee mukaan kantamaan tavaroita vai pitääkö mun hommata toinen kantaja ??

Niin,minä yksin. Toivon että muutto järjestetty maksimissaan kahdelle päivälle,ite suostun vaikka vuorokauden ympäri kantaa. Sovitaan vaikka maksimissaan 10 tuntia annan aikaani. Se on aika paljon ja varmasti tulee urakkatyönä muutto tehtyä - kuhan olet pakannut hyvin.Kokeneena muuttajana en inhoa mitään muuta kuin että muuton aikana vielä pakataan.

Niin,pakettini. Mkasimissaan 2 päivää, 10 tuntia aikaani, bensat ja auto ja minä kantamaan. Olisko 500 euroa paha ?

• Muutto1234567

Hei, teetkö vielä muuttohommia?

Mä olen muuttamassa ulkomaille ja mun tarvitsisi
        Tyhjentää mun vintti huonekaluista, vaatteista ja tavaroista.
        Saat pitää huonekalut ja tavarat jos tarvitset niitä.
        Muut tavarat voit heittää kaatopaikalle.

Paljonko olisi tarjouksi tunnin kantotyöstä, turhien tavaroiden heittäminen kaatopaikalle ja pakettiauton vuokra?

Voit tekstata tai soittaa minulle tarjouspyyntösi.

050 330 4617

• ryssäsaatana

hiacemiekkonen vaikuttaa lupaavalta. pitääkö maksaa etukäteen ja miten takaat että muuttokuorma ei päädy putinin puolelle:)

• hiacemiekkonen

Eiköhän se taata kun ajokorttini näytän. Ja mahdollisesti auton rekisteriotteen.
        Sitten vaikak numerotiedustelusta kotiosoitteeni - ehkä vielä valatakunnallisesta osoitetietojärjestelmästä että kotiosoitteeni on sama.Ihan koko elämäni olen asunut Helsingissä,en sano Stadi kuten monet täällä sanoo, ja en osaa venäjän kieltä.

Heh, sinänsä hauskaa ja huvittavaa...tuli hyvät naurut. Mitenköhän oikeesti joku luulee että venäläinen tulisi ja veisi muuttokuorman. Olsi aika huvittavaa...

Ehkä 30 vuotta sitten neuvostoliiton aikaan joku neukku olisi vaikka vienyt jalkalampunkin jso vaan olis saanu.

Nykyään venäläiset ovat niin uusrikkaita jotka Suomessa käyvät ja vaikuttavat, että tuskin heille käyttöön kelpais vuoden 98 mallinen Hiace, vaikka ilmaseksi antaisin.Ehkä heille keplais tunniksi jos olis heti oikea ostaja ja rahat...

Mutta, vähän kiusaa että tuokin Espoon nainen luulee että ilmaiseksi joku tekee muuten kun naikkonen vähän silmiään räpyttelee.

Tosiaan luottomies ja ahkera ajamaan ja kantamaan olen - mutta hinta on 500 euroa. Jos tarjoaa 498 euroa, niin kieltäydyn.

• vironpoika

Mä teen 499,99€ t Virolainen

• Muutto1234567

Hei, teetkö vielä muuttohommia?

Mä olen muuttamassa ulkomaille ja mun tarvitsisi
        Tyhjentää mun vintti huonekaluista, vaatteista ja tavaroista.
        Saat pitää huonekalut ja tavarat jos tarvitset niitä.
        Muut tavarat voit heittää kaatopaikalle.

Paljonko olisi tarjouksi tunnin kantotyöstä, turhien tavaroiden heittäminen kaatopaikalle ja pakettiauton vuokra?

Voit tekstata tai soittaa minulle tarjouspyyntösi.

050 330 4617

• noora
    • Asiallisuutta kirjoi

Olen minäkin muuttamassa tässä syyskuussa. Siksi olen näillä sivuila. Onpa kumma ja loukkaava kirjoitus tuolta espoolaiselta! Kuinka joku edes muka voisi viedä tavarat Venäjälle. Rajalla on tiukka tulli. Ja jos varkautta pelkäisi, aina voi mennä auton kyytiin ja näyttää tavaroiden uuden osoitteen. Äly hoi!
      Ja 30 vuotta sitten rajan yli ei varmasti viety mitään ilman kuitteja ja muitaakaan dokumenttejä. Ei ainakaan jalkalamppuja ja muita sisustustarvikkeita. Kokemusta on oikeasta vientikaupasta.

Muuttomiehellä on hyvät hermot, kun vielä jaksoi vastata mokomaan tyhmään viestiin. Onnea vain elämääsi. Toivoo Riitta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      120
      2759
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      87
      2431
    3. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      65
      1890
    4. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      176
      1810
    5. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      56
      1807
    6. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      158
      1596
    7. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      46
      1586
    8. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1403
    9. Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea

Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m
      NATO
      394
      1326
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      28
      1289
    Aihe