etsimme muuttoautoa muuttomiehiä kuun vaihteessa tapahtuvaan muuttoon.
kyseessä 3h k muutto espoon sisällä.
kerro sähköpostitse oma tarjouksesi.
[email protected]
muuttoauto+mies/miehet
8
375
Vastaukset
- Hiacemiekkonen
Mä voisin tulla mutta haluan jutella hinnasta julkisesti.
Mä yksin olen vahva ja hyvä kokenut pakettiautokuski ja mulla toyota hiace pakettiauto.
Tietty kai joku teistä tulee mukaan kantamaan tavaroita vai pitääkö mun hommata toinen kantaja ??
Niin,minä yksin. Toivon että muutto järjestetty maksimissaan kahdelle päivälle,ite suostun vaikka vuorokauden ympäri kantaa. Sovitaan vaikka maksimissaan 10 tuntia annan aikaani. Se on aika paljon ja varmasti tulee urakkatyönä muutto tehtyä - kuhan olet pakannut hyvin.Kokeneena muuttajana en inhoa mitään muuta kuin että muuton aikana vielä pakataan.
Niin,pakettini. Mkasimissaan 2 päivää, 10 tuntia aikaani, bensat ja auto ja minä kantamaan. Olisko 500 euroa paha ?- Muutto1234567
Hei, teetkö vielä muuttohommia?
Mä olen muuttamassa ulkomaille ja mun tarvitsisi
Tyhjentää mun vintti huonekaluista, vaatteista ja tavaroista.
Saat pitää huonekalut ja tavarat jos tarvitset niitä.
Muut tavarat voit heittää kaatopaikalle.
Paljonko olisi tarjouksi tunnin kantotyöstä, turhien tavaroiden heittäminen kaatopaikalle ja pakettiauton vuokra?
Voit tekstata tai soittaa minulle tarjouspyyntösi.
050 330 4617
- ryssäsaatana
hiacemiekkonen vaikuttaa lupaavalta. pitääkö maksaa etukäteen ja miten takaat että muuttokuorma ei päädy putinin puolelle:)
- hiacemiekkonen
Eiköhän se taata kun ajokorttini näytän. Ja mahdollisesti auton rekisteriotteen.
Sitten vaikak numerotiedustelusta kotiosoitteeni - ehkä vielä valatakunnallisesta osoitetietojärjestelmästä että kotiosoitteeni on sama.Ihan koko elämäni olen asunut Helsingissä,en sano Stadi kuten monet täällä sanoo, ja en osaa venäjän kieltä.
Heh, sinänsä hauskaa ja huvittavaa...tuli hyvät naurut. Mitenköhän oikeesti joku luulee että venäläinen tulisi ja veisi muuttokuorman. Olsi aika huvittavaa...
Ehkä 30 vuotta sitten neuvostoliiton aikaan joku neukku olisi vaikka vienyt jalkalampunkin jso vaan olis saanu.
Nykyään venäläiset ovat niin uusrikkaita jotka Suomessa käyvät ja vaikuttavat, että tuskin heille käyttöön kelpais vuoden 98 mallinen Hiace, vaikka ilmaseksi antaisin.Ehkä heille keplais tunniksi jos olis heti oikea ostaja ja rahat...
Mutta, vähän kiusaa että tuokin Espoon nainen luulee että ilmaiseksi joku tekee muuten kun naikkonen vähän silmiään räpyttelee.
Tosiaan luottomies ja ahkera ajamaan ja kantamaan olen - mutta hinta on 500 euroa. Jos tarjoaa 498 euroa, niin kieltäydyn.
- vironpoika
Mä teen 499,99€ t Virolainen
- Muutto1234567
Hei, teetkö vielä muuttohommia?
Mä olen muuttamassa ulkomaille ja mun tarvitsisi
Tyhjentää mun vintti huonekaluista, vaatteista ja tavaroista.
Saat pitää huonekalut ja tavarat jos tarvitset niitä.
Muut tavarat voit heittää kaatopaikalle.
Paljonko olisi tarjouksi tunnin kantotyöstä, turhien tavaroiden heittäminen kaatopaikalle ja pakettiauton vuokra?
Voit tekstata tai soittaa minulle tarjouspyyntösi.
050 330 4617
- noora
Hei,kysäisepäs täältä
http://www.minibussi.info/p/muuttopalvelu.html - Asiallisuutta kirjoi
Olen minäkin muuttamassa tässä syyskuussa. Siksi olen näillä sivuila. Onpa kumma ja loukkaava kirjoitus tuolta espoolaiselta! Kuinka joku edes muka voisi viedä tavarat Venäjälle. Rajalla on tiukka tulli. Ja jos varkautta pelkäisi, aina voi mennä auton kyytiin ja näyttää tavaroiden uuden osoitteen. Äly hoi!
Ja 30 vuotta sitten rajan yli ei varmasti viety mitään ilman kuitteja ja muitaakaan dokumenttejä. Ei ainakaan jalkalamppuja ja muita sisustustarvikkeita. Kokemusta on oikeasta vientikaupasta.
Muuttomiehellä on hyvät hermot, kun vielä jaksoi vastata mokomaan tyhmään viestiin. Onnea vain elämääsi. Toivoo Riitta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289