Entä stressi ja Burn Out ja pelkopois-kerho?
Sä varmaan löysit jo sen Hengen Anatomia-kirjan tähän ATK:n ja Stressiin ja Burn Outtiin. Caroline Myss, joku järjestelmä kruunasta ja klaavasta...... Liittyykö tämä jotenkin eväiden syömiseen portailla, varsinkin hyppynarut on taas jossakin lähellä?
Ei vaan tarvinko mä, notaari Doremifasollasido: tähän bio-palautteseen.
Onko kiva jos Johanneksen evankeliumista joutuu linnaan? Mä olin luullut, että tällä nuorella tällainen häiriö.
No, ei tosiaan ole.
Entä persoonallisuus häiriö
Tarvitaanko kuule molemmat egoismin ja egoistisuuden osalta? Sen terveys-sanan, terveys-sanan hoitoon, ja siihen terveys-sanaan. Siis, egoismin ja egoistisuuden hoitoon, vai tarvitsenko mä vain tähän Caroline Myss Hengen Anatomia, tietotekniikka opetukseen?
Joakim joo hei.....
Minä vain -82
1
172
Vastaukset
- WA
sinde, lopeta jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928