Entä stressi ja Burn Out ja pelkopois-kerho?
Sä varmaan löysit jo sen Hengen Anatomia-kirjan tähän ATK:n ja Stressiin ja Burn Outtiin. Caroline Myss, joku järjestelmä kruunasta ja klaavasta...... Liittyykö tämä jotenkin eväiden syömiseen portailla, varsinkin hyppynarut on taas jossakin lähellä?
Ei vaan tarvinko mä, notaari Doremifasollasido: tähän bio-palautteseen.
Onko kiva jos Johanneksen evankeliumista joutuu linnaan? Mä olin luullut, että tällä nuorella tällainen häiriö.
No, ei tosiaan ole.
Entä persoonallisuus häiriö
Tarvitaanko kuule molemmat egoismin ja egoistisuuden osalta? Sen terveys-sanan, terveys-sanan hoitoon, ja siihen terveys-sanaan. Siis, egoismin ja egoistisuuden hoitoon, vai tarvitsenko mä vain tähän Caroline Myss Hengen Anatomia, tietotekniikka opetukseen?
Joakim joo hei.....
Minä vain -82
1
99
Vastaukset
- WA
sinde, lopeta jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389