Mulla on ongelma. Meidän koulussa on yks erittäin mua häiritsevä ja ällöttävä miespuolinen opettaja D:
se kattoo mun rintoja usein. peppuakin varmasti kattoo. Viimeks se jäi kiinni ku menin ruokalaan niin suoraan oli katse kohdistunu mun rintoihin ku katoin sitä.. sit se katto mua naamaan ja näki, ku katoin sitä, ja kääns äkkiä katseensa pois. lisäks se ei oo ees mikään komistus, eli sekin vaikuttaa osittain tähän mun inhotukseen D: mun tekis mieli vetää sitä turpaan, mutten uskalla. mun tekis kertoa tästä mun yhdelle hyvälle kaverille, kuraattorille tai psykologille, mutten uskalla.. ;/ enkä kyllä tuu menemäänkään.....en mä uskalla vaan! D----'': haluun vaan pois sen tunneilta... sen takia inhoon puutöitä D:
inhoan tunteja miespuolisen open takia.. :/
4
206
Vastaukset
- ........
No älä valitse puutöitä enää seiskaluokan jälkeen. Välttele kyseistä opettajaa. Eipä tuossa oikein muuta voi neuvoa, jos et uskalla kertoa asiasta aikuisille.
- alottajaaaa
mutku tää ongelma häiritsee just nyt, ja lukuvuotta on vielä pitkä aika. meillä on 3 tuntia viikossa puutöitä :-------/
- randomityttömoi
No ei sulla mitään muuta mahdollisuutta ole kuin että kerrot aikuiselle.
Hei!
Tuollainen käytös opettajaltasi on sopimatonta, ikävää, että olet kohdannut sellaista. Olisi hyvä, jos voisit kertoa asiasta rehtorille tai muulle aikuiselle koulussa/kotona, jotta he voisivat keskustella tämän opettajan kanssa. Jos pystyt tästä asiasta kertomaan, voi se auttaa muitakin oppilaita, jotka mahdollisesti kokevat samaa. Rohkeutta!
Terveisin Nettisaappaan päivystäjät Jyväskylästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.992200Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n502155Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 931349
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621113- 68979
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285930