Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
On.
- Anonyymi00002UUSI
Siis siedettävä.
- Anonyymi00003UUSI
Jos olisi hyvä, niin en olisi palstalla.
- Anonyymi00004UUSI
Onneksi ei ole mitään tilannetta-sivusta.
- Anonyymi00005UUSI
Viikonloppu suunnitelmat meni mönkään mut kaipa tää tästä.
- Anonyymi00006UUSI
olo on taas vaikea
- Anonyymi00007UUSI
Mistä johtuu?
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistä johtuu?
moni hyppiny nenille
- Anonyymi00008UUSI
On, ellen sanoisi jopa erinomainen 🙂
- Anonyymi00009UUSI
Ei todellakaan ole hyvä. Toisaalta meillä ei ole varsinaista tilannetta, mutta toisaalta taas on sellainen tilanne, ettei pahemmasta väliä. Ei kysymyksiä, kiitos. Teen kuitenkin koko ajan joka päivä asioiden eteen aika hemmetin paljon, ettei ne enää huonommiksi menisi. Asiat siis. Hänenkin kannalta ajatellen tai paremminkin vain hänen kannalta tähän asti ja mihin vielä voin, mutta en kauaa enää voi sitäkään. Väleihin en voi vaikuttaa. Ikävä kyllä, näin on.
Ikävä muutenkin. Ei vain asiat vaan tunne.- Anonyymi00012UUSI
Keskity vain asioihin joihin voit vaikuttaa, tsemppiä!
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Keskity vain asioihin joihin voit vaikuttaa, tsemppiä!
Kiitos. Parhaani mukaan teen sen, mitä voin. Hänenkin ja myös muiden parasta edelleen ajatellen siihen asti, kunnes en enää voi.
- Anonyymi00010UUSI
Vaikka ihmiset ajattelevat tekevänsä minun puolesta hyvää, realistisesti tilanteeni näyttää omituiselta. Minua ikäänkuin pakotetaan tekemään valintoja ja nimenomaan minun oman realistisen tilanteen pohjalta. Aikaisemmin elämässäni pärjäsin tosi hyvin kun tein asioita yksin ja sain varmuudella asiat toimimaan kuten halusin. Nyt kun olen luottanut ihmisiin, niin ainakin juuri nyt koen, että olen joutunut vaikeuksiin muiden vuoksi.
- Anonyymi00013UUSI
Pitää erottaa neuvot ja apu, siitä että tekee asiat niin kuin joku toinen toivoo! Valinnan mahdollisuus ja lopullinen päätös on aina itsellä.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Pitää erottaa neuvot ja apu, siitä että tekee asiat niin kuin joku toinen toivoo! Valinnan mahdollisuus ja lopullinen päätös on aina itsellä.
Tärkein asia missä tahansa suhteessa tai ihmisten kanssakäymisessä on kuitenkin luottamus. Ei todellakaan ole onnekasta tässä elämässä olla liian rehellinen, luotettava ja muita ajatteleva. Erittäin äkkiä noita hyviä ominaisuuksia voidaan alkaa käyttää väärin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tärkein asia missä tahansa suhteessa tai ihmisten kanssakäymisessä on kuitenkin luottamus. Ei todellakaan ole onnekasta tässä elämässä olla liian rehellinen, luotettava ja muita ajatteleva. Erittäin äkkiä noita hyviä ominaisuuksia voidaan alkaa käyttää väärin.
Kyllä, jos omat rajat ei ole selkeät.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä, jos omat rajat ei ole selkeät.
Kuitenkin toisia ajatteleva, empaattinen ihminen luottaa aina myös toisen inhimillisyyteen. Jos toinen ihminen lupaa vaikka jumalan nimeen tekevänsä jonkun asian, kyllä luotettava ja empaattinen uskoo sen, vaikka tämä toinen ihminen olisi aikaisemmin pettänyt lupauksia. Tämän luotettavan ihmisen kasvua ja kehitystä ei ole olla uskomatta seuraavan kerran toisen ihmisen lupausta vaan toivoa että tämä toinen ihminen itse "kasvaisi" ja pitäisi tällä kertaa lupauksensa.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kuitenkin toisia ajatteleva, empaattinen ihminen luottaa aina myös toisen inhimillisyyteen. Jos toinen ihminen lupaa vaikka jumalan nimeen tekevänsä jonkun asian, kyllä luotettava ja empaattinen uskoo sen, vaikka tämä toinen ihminen olisi aikaisemmin pettänyt lupauksia. Tämän luotettavan ihmisen kasvua ja kehitystä ei ole olla uskomatta seuraavan kerran toisen ihmisen lupausta vaan toivoa että tämä toinen ihminen itse "kasvaisi" ja pitäisi tällä kertaa lupauksensa.
Niin, edelleenkin ne rajat.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Niin, edelleenkin ne rajat.
Kyllä, mutta onpa kuka tahansa ihminen, hänelläkin on vastuunsa tässä elämässä. Ei voi ulkoistaa omaa vastuutaan esim. Jumalalle.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kyllä, mutta onpa kuka tahansa ihminen, hänelläkin on vastuunsa tässä elämässä. Ei voi ulkoistaa omaa vastuutaan esim. Jumalalle.
Ei tietenkään voi, mutta kyllä se itsestä lähtee. Ihminen on sellainen, jos ei rajoja aseta, niin hyvin usein toiset ne ylittää. Et voi muuttaa toisia, vaan sinä osoitat miten sinua tulee kohdella ja päätät mitä hyväksyt.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ei tietenkään voi, mutta kyllä se itsestä lähtee. Ihminen on sellainen, jos ei rajoja aseta, niin hyvin usein toiset ne ylittää. Et voi muuttaa toisia, vaan sinä osoitat miten sinua tulee kohdella ja päätät mitä hyväksyt.
Kuten sanoin, minkä tahansa tason suhteen tärkein pohja on luottamus. Jos luotat johonkin ihmiseen liiankin monta kertaa ja hän pettää sinun lupaukset. Tottakai sellainen ihminen lopulta jätetään taakse, mutta ei ole inhimillistä heikkoutta uskoa tähän ihmiseen "liian monta kertaa" vaan antaa hänelle ikäänkuin mahdollisuus viimeiseen saakka todistaa olevansa luotettava.
- Anonyymi00011UUSI
On ja odotan illan lentopallopeliä
- Anonyymi00019UUSI
On, treffitkin tulossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561344- 26980
- 78837
- 64768
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69744- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131665Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10632Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 85595
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45550Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �128543- 4542
- 92496
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 36465
- 17464
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 36447