Hei 80- ja 90-luvun ilmailulegendat! Jos muistatte nuoren ja näppärän toimistoapulaisen Lento Myynnin tiskillä,Pipsa nimeltään,ilmoitelkaa ihmeessä missä Pipsa vaikuttaa nykyään - onko lentokoulu Usan etelävaltioissa vai millaisessa businesshommassa0animilla päivillä. Varmasti tuttuja lukee tämän ympäri maailman. Vanhaa ystävää moni kaipaa . . :)
Lento-Myynti Oy ja Pipsa
8
485
Vastaukset
- kamin kotse
Kysy Bremerin Klasulta. Hän oli 70luvulla mukana Lento myynnin kuvioissa eli tuntee varmaan nykytilanteen ja muistaa menneet. Johtajatyypillä muuten kyllä faktat pääpiirteissä ihan okei !
- its that lake
Miten tällaiset typerät ihmiskohtalot ilmailualalla kiinostaa ketään nykypäivänä?kysymäsi porukka liene floridassa ovat olleet sen jälkeen kun meni kuppi nurin. Viina pilaa ihmisten talouden ja ihmissuhteet. Kysymäsi nainen oli jonkin aikaa avioliitossa johtavan ilmailualan miehen kanssa. Täällä ei kai saa nimiä sanoa en sitten sano. Olin työssä malmin lentoasemalla 80 luvulla siksi tiedän mistä täällä horistaan .
- lentojaska
its that lake kirjoitti:
Miten tällaiset typerät ihmiskohtalot ilmailualalla kiinostaa ketään nykypäivänä?kysymäsi porukka liene floridassa ovat olleet sen jälkeen kun meni kuppi nurin. Viina pilaa ihmisten talouden ja ihmissuhteet. Kysymäsi nainen oli jonkin aikaa avioliitossa johtavan ilmailualan miehen kanssa. Täällä ei kai saa nimiä sanoa en sitten sano. Olin työssä malmin lentoasemalla 80 luvulla siksi tiedän mistä täällä horistaan .
Horise mitä horiset, et tiedä mitään Mikko ei ollut viinamäen mies.
Olin siell lennonopettajana, joten tiedän - vuosaari rules
lentojaska kirjoitti:
Horise mitä horiset, et tiedä mitään Mikko ei ollut viinamäen mies.
Olin siell lennonopettajana, joten tiedänterve lentojaska! Jep. Muistan kyllä kun aittolan ike asui samassa talossa vuosaaressa,sitten sekosi täysin ja seurusteli lento-myynnin pipsan kanssa. Olisko ollut vuosi 1998? Aika fakki idiootti Aittola on:-)
- boeing 747
vuosaari rules kirjoitti:
terve lentojaska! Jep. Muistan kyllä kun aittolan ike asui samassa talossa vuosaaressa,sitten sekosi täysin ja seurusteli lento-myynnin pipsan kanssa. Olisko ollut vuosi 1998? Aika fakki idiootti Aittola on:-)
ei oo aittola ikänä asunu vuosaaressa.asui pipsan kanss alppilas \:-)
- pipsa3
vuosaari rules kirjoitti:
terve lentojaska! Jep. Muistan kyllä kun aittolan ike asui samassa talossa vuosaaressa,sitten sekosi täysin ja seurusteli lento-myynnin pipsan kanssa. Olisko ollut vuosi 1998? Aika fakki idiootti Aittola on:-)
niinköhän kuka tietää paremmin kun naapurit.se on nähty. minä en koskaan halunnut miksikään legendaksi halusin vain tehdä työni hyvin. nyt on kaikki hyvin .olen eläkkeellä ja lähempänä kuin lähin puhelin .t.pipsa itte
- PIPSA PIPPURI
boeing 747 kirjoitti:
ei oo aittola ikänä asunu vuosaaressa.asui pipsan kanss alppilas \:-)
MISTÄS OLET NIIN VARMA . OLET VARMAAN NIITÄ LENTÄJIÄ, JOTKA TIEDÄTTE JA HÄNEN VIIMEISET SANAT. ANNAS KUN MINÄ NÄYTÄN .ADIOS PILOT FOR NOTHING.PIPSA PIPPURI. KAIKKIEN LENTÄJÄKAMUJEN YSTÄVÄ V. 1975- 1985
- Kummaa touhua
Taasko joku nainen otetaan täällä hampaisiin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086