Liukukiskot vanhaan laatikostoon

Rullaatirullaa

Mistähän löytyisi laatikoston seinään kiinnitettäviä kiskoja (joissa rullat) 20 vuotta vanhaan laatikostoon. Laatikoissa ura (joissa metallinen kisko) on keskellä, ja kun nämä uudet liukukiskot on kaikki suunniteltu niin että ne kiinniteään laatikon pohjaan, niin uudet eivät käy. Nyt laatikoita saa oikein voimalla työntää kiinni kun rullat eivät kunnolla pyöri ja korpeaa kun laatikot ovat aina raollaan.

7

4842

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rullaatirullaa

Tarkennuksena: laatikoston rungon seinään kiinnitettäviä...

• Rullaati...

Moi,

Minulla sama ongelma. Löysitkö ratkaisun?

• aika_avutonta
    • jaa....

Miksi pohjaan kiinnitettävät eivät käy? Missään ei määrätä, että laatikon sivuunkaan kiinnitettävissä olisivat reiät reiät samalla kohdalla kuin vanhoissa. Pahimmillaan ne heittävät juuri sen verran, että kaapin rungosta pitää tulpata vanhat reiät jotta uudet kiskot saa kiinni kunnolla.

• jaa...

Tietenkin myös laatikon leveyden on passattava uusiin kiskoihin, selvitä ensin paljonko laatikko on runkoa kapeampi niin näkee mitä vaihtoehtoja on.

• ähräystä

Se on tarkkuutta vaativa homma,eipä meinannut onnistua asentajaltakaan kovin näppärästi..
      Keittiökaluste valmistajilta niitä ainakin saa ja voi löytyä rautakaupoistakin..?

• ei vaikeaa

Rullamitta riittää. Suorakulma on hyvä lisä, sapluuna vielä parempi. Sapluunan tekee sillä vaivalla kun yhden rivin reikiä kaapin sivuun.

Asennuskaaviolla laskee paikat korkeussuunnasssa suoraan etusarjojen ja käyntivälyksen avulla, kaavioita on netissä vlmistajien sivuilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5253
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5054
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4114
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3600
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3198
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2791
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2297
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1914
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      40
      1780
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1628
    Aihe