Vieläko tuo hallussapitoluvan lupanumero on sama kuin ennen eli (esim):
1234/5678/04=(vuosi)? Vai onko siihen tullut muutoksia tuosta entisetä?
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn?
Kiväärin hallusapitolupa
6
142
Vastaukset
- Lupaava
Ihan pakko kysyä, että mitä mielenkiintoista tuossa tiedossa on!? :)
- Kiinnostunut
Ihan vaan entisenä harrastajana mietin miten nuo uudet ase-laki asiat ovat vaikuttaneet nuihin lupiin. Voitko antaa esimerkin nykyisestä lupanumerosta? Pakko saada tietää kun vaivaa mieltä?
- Epäilijä7
Seuraavaksi varmaan tiedustelet, millaisesta ja miten paksusta muovista hallussapitolupakortit on tehty ja mistä tätä materiaalia voisi saada?
- Moilas Joke
Mullakin menneet luvat ihan sekasin. Joskus olen mennyt kirjastoon lainaamaan aseluvalla ja patruunoita olen ostanut kirjastokortilla. Kelakortilla puolestaan olen saanut bonusta S-liikkeissä. Eipä korttien kyselijätkään niin tarkkoja ole olleet.
- pokerinaamari
Jokeri on hyvä kortti. Sen kun voi päättää olemaan mikä tahansa kortti :)
kyllä se sun lupanumero on pysyny samana melko varmasti. Mutta mee ihmeessä kysymään poliisilta, jos ne peijjoonit onkin vaihtanu sen luvan numeron, eikä oo kertoneet sulle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783