Centra Ashlee Hotel Patong, kokemuksia?

Sinne kumminkin.

Centra Ashlee Hotel Patong, kokemuksia tästä hotellista. Mitä mieltä olette olleet palvelusta, aamupalasta yms.

4

142

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joroma

Samaa kyselen 28.3 suuntana Phuket ja Centra Ashlee Hotel.

• Gööhring

Itellä kans mietinnässä kyseinen hotelli, minkä tasoinen? Onko kukaan ehtinyt käymään?

• Kride75

Olin itse varannut ko hotellin viideksi yöksi, mutta jouduin sitten perumaan tuon muuttuneiden matkasuunnitelmien vuoksi. Voin kuitenkin sanoa, että Centra Ashlee on hyvä hotelli. Perusteluina nyt vaikkapa se, että hotelli on hyvällä paikalla, ok aamiainen, katolla uima-allas ja huoneet moderneja sekä uudehkoja. Hotelli löytyy myös ainakin yhden suomalaisen matkanjärjestäjän sivuilta. Hyvää matkaa.

• kultakalainen

Terveisiä täältä paikan päältä... Ihan perseestä!

Vaihtakaa hyvät ihmiset jos vain suinkin voitte toiseen hotelliin meinaan paikan päällä se on vaikeata ja niin pois päin.

Meteli oli hotellin paremmalla puolella kamalampi kuin hotellin huonommalla puolella. Hissi todella hidas, huoneet haisee aivan hirveesti jollekin sekä jos ootte allergisia hiemankaan jollekin niin ei kannata mennä.

Vaikka uusi hotelli niin ei todellakaan uuden veroinen. Sillä kadun puolella tuli myös vesiongelmaa, vettä ei saanut käyttää ja se oli ihan paskan väristä..

Onneksi saatiin vaihtaa hotellia parin päivän taistelun jälkeen.. Nyt hotellissa ihan muualla ja nyt suht tyytyväisiä mut ongelmia on kyllä ollut joka lähtöön.

En viitsi nyt kirjoittaa kaikkea paskaa tänne mitä on ollut, mutta infoilen myöhemmin ku ollaan takas suomessa, ettei tuu täällä mitään ongelmia... :D :D :D

Hyvää hotellissa oli mukava henkilökunta, aamiainen ok, nopea toiminta sitten kun tilanne oikeasti sitä vaatii eli olivat jo hankkimassa vaihtoehto hotellia jos vettä ei oltaisi saatu vuorokauteen korjatuksi. Toki ei suomessa sellaisen veden jälkeen saisi mennä suihkuun pitkään aikaan, ainakaan ennen kloorausta tai jotain. Mut tosiaan manageri osaa kyllä hoitaa..

Mut juu kyllä hotellia käyttää voi jollei meteli, mahdolliset allergisoivat asiat haittaa sekä horatsujen ihme kiljuminen pihasta... :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1353
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1085
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      862
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      829
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe