Miten saada ihastus pois mielestä?

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Koska tämä olo turhauttaa, unet on menneet ja jos nukahsan nään unia joissa olen hänen kanssaan. Ruokakaan ei maistu. Kaikki olisi vaan helpompaa jos olisi pilleri jolla menneen voisi unohtaa, olisi helpompaa jatkaa eteenpäin.

41

15589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • always wanting more

      Täysin samaa kirjoittaisin, koska kohde on saavuttamaton... :(

      • 2.0.2.0

        Kaikki on mahdollista, mutta siihen tarvitaan kaksi henkisesti tervettä aikuista ihmistä jotka tietävät mitä tahtovat.


      • ette ymmärrä
        2.0.2.0 kirjoitti:

        Kaikki on mahdollista, mutta siihen tarvitaan kaksi henkisesti tervettä aikuista ihmistä jotka tietävät mitä tahtovat.

        Ja pyh! Terv. aikuinen ja henkisesti terve( kohta en oo tuosta ihan varma)


      • Anonyymi
        ette ymmärrä kirjoitti:

        Ja pyh! Terv. aikuinen ja henkisesti terve( kohta en oo tuosta ihan varma)

        Mikään ei ole mahdotonta, kun minäkin näin kirjoitan. Rakkaus voittaa ja se poistaa esteet yksi kerrallaan. Olen nähnyt pitkästi elämää ja tiedän varsin hyvin nämäkin asiat


      • Anonyymi

        Miks


    • mene lääkäriin

      pILLERI ON HELPPO ratkaisu kaikkiin vaivoihin

    • Pois mielestä

      Sehän on tosi helppoa.

      Elä sen IHASTUKSESI kanssa 5 vuotta niin jopa lähti ainakin se ihastus

      • nimim. kokemusta.

        niin, ja onhan noita pillereitä. nimittäin masennuslääkkeet ja unilääkkeet unettomuuteen.


    • Liitä Kauneipiin muistoihin et sait palan matkaa olla miellessäsi hänen kanssaan Ei tunteitaan kannata pillereillä tuhota

    • Hajoava

      Vuosien ihastuminen, muuntui vahvaksi välittämiseksi,jopa rakkaudeksi.
      Paljastui kuitenkin karmiva totuus - mies olikin kihloissa!Miehen kihlattu
      luki kaikki meilimme ja kuin puuntakaa kertoi miten valheellista elämää
      ihastukseni kohde elikin.
      Kipu on helvetillinen ja tunteiden tuska ei hevillä häviä!!

      Mitä tällaisesta säätämisestä kukaan voittaa ?

      Helvetisti pettynyt

      • 5+4

        Tyhmästä päästä kärsii koko Ruumis, kummallakin osapuolella!


    • fasdasdas

      KYllä ne asiat unohtuvat. Ottaako se unohtaminen vuoden vai viisi onkin sitten eriasia. Tai ei sitä koskaan unohda mutta oppii käsittelemään tunteitaan paremmin kun aikaa kuluu.

    • Itse tapasin kesä-syyskuussa ihanan miehen ja hengailtiinki sitte aika paljon yhessä. Muutama viikko meni 'alkuhuumassa', mutta loppujenlopuksi riitaa tuli pienimmistäkin asioista. Mulla nyt vaan sattuu oleen aivovamma, joka vaikuttaa jokaiseen asiaan! Mies väitti hyväksyvänsä sen, mutta silti vaati minua olemaan 'täydellinen'! Erosta alkaa olemaan jo kuukausi ja osittain olenkin hyväksynyt asian, mutta kuiten esim. NYT mulla on hirvee ikävä häntä yms.

    • sisua sydämelle

      Ihastuin saavuttamattomaan mieheen syksyllä 2010 ja kärvistellessä kului reilu vuosi. Rasittavaa aikaa se oli. Tunnelmat samat kuin ap kuvaa. Vähin erin järki on voittanut ja uskon nyt, ettei hänenlaisensa ihminen voisi kiinnostua minunlaisestani, vaikka sattuisimmekin vielä tapaamaan. Ymmärrän nyt ihastukseni olleen hulluutta, mutta sitähän ne usein ovat. Onneksi en ole voinut olla hänen kanssaan missään tekemisissä, koska muuten ihastuksen kärsimys olisi kestänyt ja jatkunut. Senkin tiedän, että jos nyt näkisin hänet, retkahtaisin taas, mikä olisi aivan perkeleellistä - niin ihana olento kuin hän onkin ja tekee maailman kauniimmaksi olemassaolollaan..... Siis ap:lle voimia! Aika auttaa, muuta lääkettä en tiedä.

      • mustis50

        Mulla on takana pitkä ystävyys naiseen ja valehtelin sen riittävän , mutta nyt hän on parisuhteessa miehen kans . Käskee minun pysyä etäällä , minä tulin mustasukkaseksi . Näin heidät yhdessä sattumalta ja siitä tuli hirveän paha olo , piti varata aika mttoimistoon , että pääsis puhumaan asiasta . Sama ongelma ollut ennenkin ja silloin jätin sen hoitamatta . Päätin nyt hankkia apua ,jospa se auttas . Sitten vois yrittää ystävyyttä uudelleen , jos hänelle sopii.


    • Ihastuksen huuma laantuu, kun antaa itselleen muuta ajateltavaa. Todellisuuden taju kannattaa säilyttää. Ei ala liikoja haaveilemaan, koska silloin särkyy vain oma sydän.

    • livingdead

      Ei tuohon ole mitään pilleriä tai ihmistä mikä voisi auttaa. Kipuun tottuu kun sitä tarpeeksi kokee, turtuu ja lopulta se ei tunnu miltään. Se on kuin paleltuminen, lopulta vain vajoaa vain johonkin ja kuolee pois ja tuntuu vain hyvältä. Sydämeni on täysin kuollut, se ei tunne enää mitään eikä se pysty enää kuolemaan mihinkään koska on jo kuollut. Mikään ei voi satuttaa sitä, mikään ei voi antaa sille yhtään mitään. Se ei nouse kuolleista koska sillä on vain yksi elämä.
      Se ei usko mihinkään koska ei ole mitään mihin uskoa.
      Ei voi uskoa että sydän voi kuolla vaikka muu ruumis elää, no nyt on sekin nähty.
      Se vei aikaa ja monta kertaa se nousi sieltä pohjalta missä ei ollut mitään. Ajettiin yli, murskattiin. Kipu todisti sen että se oli elossa, nyt kipu on poissa. Yliajo tuntuu nyt samalta kuin mikä tahansa asia, ei miltään.
      On oikeastaan ihan hyvä olo kun ei tunnu miltään.
      Siihen ei ole parannuskeinoa, ei aika, ei kukaan, ei pillerit sitä henkiin nosta.
      Se on täysin turhaa.

      Ole iloinen että sydämesi vielä toimii, joskus se saattaa loppua toimimasta.
      Anna kivun olla, siitä kuitenkin tiedät että sinulla on sydän.

      Tunne on oman mielikuvituksen tuote, sinä olet sen ohjaksissa ja sinä päätät mitä sinä tunnet. Jos annat tunteelle vallan se syö sinua sisältä.
      Tunteella pitää olla vapaus, mutta voit asettaa sille rajat missä olla. Rajoja voi tarkastaa välillä ja katsoa onko se etusi mukaista.
      Suojele sydäntäsi sille se on sinulle ainoa, anna sen silti elää, katsot vain vähän sen perään. Sydämesi kaipaa ainoastaan vain vähän sinun apuasi siinä kaikki ja jotta se voi taas elää. Älä tapa sitä kivulla.

    • ihanälyttömänihastun

      Tuttu tunne...
      Ihastuin kaksi viikkoa sittenuudelleen mieheen, johon olin ihastunut ollessani 14-vuotias...( Nyt ikää siis 26v.) ... muuten kaikki olisi täydellistä, mutta hänellä on elämä toisella puolella Suomea kuin minulla.

      Tapasimme siis 12 vuoden jälkeen yllättäen.
      Juttelimme, suutelimme ja ilta päättyi sänkyhommiin. Samat silmät ja kuitenkin eri mies kuin silloin "lapsena".

      Meidän välillä voisi ehkä olla jotain ja tulla jotain... Ihastuin häneen ihan toden teolla. Nyt olemme kaksi viikkoa kirjoitelleet toisillemme netin välityksellä... mutta mitään oikeaa parisuhdetta ei voi koota, jos asumme niin kaukana toisistamme...

      Olisipa vaan helppo luopua ihastuksesta ja keskittyä johonkin muuhun...mutta... äh... en minä voi.... sydän hakkaa ja näen hänestä unia...

      • sofi 084259

        Ei tunteistaan pääse eroon eikä kaipaustaan pakoon itseään pakottamalla. Mutta, toteutumaton unelma muuttuu hiljalleen hiljaiseksi suruksi, jota voi helliä sydämessään.Tiedän, koska elän niin päivästä päivään. Yritän peittää surun työnteolla, joka on hyvä lääke moniin suruihin.


    • kokenut kahdesti

      Kaikille ihastuksissaan kärsiville ilamine ja toimiva neuvo: Menkää ihastuksenne kanssa naimisiin ja jo vain ihastus muuttuu muutamassa hetkessä vitutukseen.

      • Anonyymi

        Äläpä yleistä omaa kokemusta. Jokainenhan toki tajuaa että yhteiseloon kuuluu ylä- ja alamäet.


      • Anonyymi

        Trolli provoaa ja manipuloi vuoroin miehelle ja naiselle. Älkää hyvät ihmiset ottako näitä tosissaan. Sairas ihminen liekkö tuo ap?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli provoaa ja manipuloi vuoroin miehelle ja naiselle. Älkää hyvät ihmiset ottako näitä tosissaan. Sairas ihminen liekkö tuo ap?

        Sinä olet trolli joka sotket useampia keskusteluja


    • jennycl1979

      Niinhän se on, että ihastuminen perustuu pitkälti ensimmäisiin viikkoihin, eli mielikuviin ja kuvitelmiin, ei arkeen.

    • nuorempana ihastunut

      Joskus voi olla hyvä antaa ajan vaan kulua...

    • ikävä

      Rakastuin korviani myöten yhden illan aikana. Ajaessani autoa talliini huomasin jo ikävoiväni häntä. Unta oli vaikea saada ja scrollasin hänen facebook -seinäänsä ylös ja alas monta tuntia. Vieläkin ikävä ja haluaisin nähdä häntä. En uskalla kertoa tunteistani hänen mahdollisen negatiivisen reaktion vuoksi. Hän on suosittu ja hyvännäköinen ja voisi saada kenet haluaa. Joten miksi hän minut haluaisi. Itken usein hänen takiaan. Sen se ihastuminen tekee.

    • toimi ainakin minull

      Kerro tunteistasi. Jos saat pakit, ihastus loppu.

    • tunkiolla kukko

      Helppoa. Ajattele ensi viikko ihastustasi 10 tuntia, seuraavalla 9, sitä seuraavalla 8.

      Ihastuksen ajattelusta pääset eroon noin 10 viikossa. Parempi sekin kuin ajatella monta kuukautta parin tunnin ajan.

      • Anonyymi

        Hoo!

        Nyt löytyi se ratkaisu ...

        Pitkän aikaa olen kärvästellyt ja apua kun ei tahdo löytyä mistään ja nettiä tulee opastuksia haettua niin ja monta juttuketjua kävin läpi ja monta lehtien juttua ...

        Pitää vain ajatella kaikkea huonoa hänestä josta pitää ... löydät varmasti jonkin kohdan ja jonkin käytöksen josta et pidä, etsi lisää löydät varmasti, työstä yöunilla, lisää niitä ja mutisi hiljaa ääneen kaikki ne pienet asiat .... toista monta kertaa ... tuntui minulle auttavan -tarttis varmaan kait kertoa muutaman päviän päästä auttaako piremmälle.

        (varmista että olet yksin ettei aivan hulluksi luulla ja kuskata pöpilään tai tarjota lääkettä)

        Tarttee etsiä lisää asioita joita pitää hänessä huonona, kenties sitten paranen - mutta mitäs pirua sitten teen jos se sitten myöhemmin ihastuu minuun =/


    • Anonyymi

      Vuosien ihastus on ollut monen kanssa kimpassa siinä välillä kun on ollut tietoinen asiasta

    • Anonyymi

      Entä jos ihastuksesi kohde katsoo tätä keskustelua. Ehkä minä olen ihastunut sinuun.
      En vain uskalla kertoa sitä sinulle koska pelkään sitä mitä muut sanovat. Mutta täällä minä sen nyt sanon Olen ihastunut sinuun.

      • Anonyymi

        Mitä väliä muiden mielipiteellä on? Jos elät elämääsi yrittäen miellyttää muita, niin sinulla jää paljon ihania asioita kokematta. Elät kumminkin vain kerran ja itseäsi varten, et ketään muuta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä muiden mielipiteellä on? Jos elät elämääsi yrittäen miellyttää muita, niin sinulla jää paljon ihania asioita kokematta. Elät kumminkin vain kerran ja itseäsi varten, et ketään muuta!

        Juuri noin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä muiden mielipiteellä on? Jos elät elämääsi yrittäen miellyttää muita, niin sinulla jää paljon ihania asioita kokematta. Elät kumminkin vain kerran ja itseäsi varten, et ketään muuta!

        Sitähän moni pelkää. 😒😞 ja jotkut osaavat kyllä olla todella ikäviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitähän moni pelkää. 😒😞 ja jotkut osaavat kyllä olla todella ikäviä.

        Tämä trolli on kova manipuloimaan ja valehtelemaan......... 🙉


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Intensiivistä paneskelua vaan ympäriinsä. Koronarajoituksetkin sopivasti hölläytyy.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihastumisen unohtaminen ei ole mahdollista, mutta oloa helpottaa parhaiten näkemättä ihastuksen kohdetta. Siis on lopetettava stalkkaaminen ja vältettävä näkemistä livenä. Ei ihan helppoa sekään. Ikävää kun asiat ei mene kuin elokuvissa.

    • Anonyymi

      Muotia on toisen kaa. Maikkari on toistoa varten.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      354
      3133
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1127
    3. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      109
      1114
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      126
      907
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      806
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      752
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      157
      717
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      707
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      697
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      659
    Aihe