Olen nyt parin päivän aikana huomannut, että yhtä lasta kiusataan. Hän itkee ja häntä tönitään lumihankeen. Jostain kumman syystä se aina vaan juoksee niitten kiusaajien perään ja taas hänet työnnetään lumeen. Ei ollut käsineitäkään tänään, puhalteli sormiinsa. Huuti ja itki niin raivoissaan eilen kun oli jäänyt yksin, ja taas sama tänään. Voinko tehdä jotain?
Mitä tehdä
Nään vierestä
2
79
Vastaukset
Hei!
Missä olet tätä kiusaamista nähnyt? Tunnetko/tiedätkö lapsen tai kiusaajat? Jollekin aikuiselle olisi hyvä kertoa asiasta, jotta asialle voisi tehdä jotain. Hienoa, että haluat auttaa lasta :)
Terveisin Nettisaapas päivystäjät Jyväskylästä.- kovaelama
Kylla. sori ei toimi a kirjain. Mutta voit auttaa pistamalla kiusaajia turpiin, jos on epavarma olo nii ota vaikka pesis mukaan. Kyllahan hekin kaytti vakivaltaa, niin he ansaitsevat saada kunnolla turpiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62925
- 119714
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm53673- 41658
- 88577
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111553- 39500
- 41498
- 72473