🤗
Vastaukset 61
- Anonyymi00001UUSI
Jos laitat vähän paremmat tunnisteet itsestäsi niin voin kertoa.
- Anonyymi00004UUSI
Vanhus ei jaksais kävellä portaita ylös asti,pitäis työntää..🤣
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
ja päästän vielä kananmunapiarun :)
sivusta - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vähänpä tiedät.
- Anonyymi00002UUSI
Jos luoja suo, tuun sun luo.
- Anonyymi00003UUSI
en koskaan
- Anonyymi00005UUSI
Jos lämmität saunan.
- Anonyymi00008UUSI
Ei ole saunaa, mutta voin lämmittää sut.
Minulta mieheltä. - Anonyymi00015UUSI
Ei oo kun yks sauna.
- Anonyymi00006UUSI
Mitä me siellä tehtäisiin?
- Anonyymi00007UUSI
Keksiä 🤣🤣
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Keksiä 🤣🤣
Hyvä kun sanoit, pitää ostaa keksiä ja kahvia 🤔
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hyvä kun sanoit, pitää ostaa keksiä ja kahvia 🤔
Onpa aloittajaäijä ihanan vihjaileva ja leikkisän eroottinen, ei lainkaan au tistinen feikkidialogi. T naiselta, tuli vaan kahviketjuistasi mieleen myös muiden psykedeeliset kirjoitukset, mitkä kumpusi käytännössä sanasta mies tuletko kahville. Good times. T naiselta
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Onpa aloittajaäijä ihanan vihjaileva ja leikkisän eroottinen, ei lainkaan au tistinen feikkidialogi. T naiselta, tuli vaan kahviketjuistasi mieleen myös muiden psykedeeliset kirjoitukset, mitkä kumpusi käytännössä sanasta mies tuletko kahville. Good times. T naiselta
Mitä se yks sekava emäntä mm kirjoittikaan- et sinä osaa keittää edes sitä kahvia. Onhan siinä jo aika monta työvaihetta, enemmän kuin humanistin esseessä senku pölisee vaan mitä mieleen tulee
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Mitä se yks sekava emäntä mm kirjoittikaan- et sinä osaa keittää edes sitä kahvia. Onhan siinä jo aika monta työvaihetta, enemmän kuin humanistin esseessä senku pölisee vaan mitä mieleen tulee
Pari viitettä, että no se oli siitä kirjasta minkä kokonaan luin ja se on siinä
- Anonyymi00009UUSI
???
- Anonyymi00011UUSI
Ok no tästä ketjustahan ei taas ota ite erkkikään selkoa enää. Eiköhän tällaiset kysymykset esitetä ihan jossain muualla kuin palstalla.
- Anonyymi00013UUSI
Älä nyt, mistä me sitten juteltais 😂
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä nyt, mistä me sitten juteltais 😂
No sulla ilmeisesti on juttukaverit sitten ihan muualta.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
No sulla ilmeisesti on juttukaverit sitten ihan muualta.
Kyllä, jos kiinnostaa jutella.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä, jos kiinnostaa jutella.
Se on tullu selväks, ettet minun kanssa enää mitään halua.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Se on tullu selväks, ettet minun kanssa enää mitään halua.
Ei liity sinuun tsi minuun
- Anonyymi00052UUSI
Kovasti on mennyt siis guben yleisgallup tunteisiin, etenkään kun monologistakaan et "terveen utelias" ole selvää saanut😬
- Anonyymi00014UUSI
Voi luoja sun luo mun a tuoja voi sun suola b.
- Anonyymi00029UUSI
A jäbä kelpaa
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
A jäbä kelpaa
Aleksi?
- Anonyymi00016UUSI
En tiedä vielä....
- Anonyymi00020UUSI
Jos kannat mut ne portaat ylös..😁
- Anonyymi00023UUSI
Painatko niin paljon ettei hissi kanna 🤔
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nosturin tarvii vähintään. Oon ihan vtun bullea 😆
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Nosturin tarvii vähintään. Oon ihan vtun bullea 😆
Ai raskaana. No otan senkin tiedon hillitysti.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Tule siihen liukuportaita, sivussa on kaksikin ruokapaikkaa.
- Anonyymi00026UUSI
Menisitkö itse jos "joku" kysyisi samaa täällä? Itse en menisi vaikka olisi selvät tunnisteet ja vielä nimen kera sillä vain oikea kutsu henkilökohtaisesti voi poikia jotain ja on suurempi mahdollisuus. Jos kutsun laittaa tälläiseen paikkaan, ei silloin ihminen ole kyllä todellakaan tosissaan, valitettavasti.
- Anonyymi00032UUSI
Menee hukkaan täällä tuollaiset viisastelut. Täällä porukka muuta tee ku kiusaa vaan muita. Täysi jäteläjä on koko tämä sivu.
- Anonyymi00048UUSI
Niin siellä voi olla vastassa sen luvatun naisen sijaan vaikka 130 kiloinen mörssäri, joka halusi saada cat fishaamalla vain uuden ystävän kellariinsa leikkimään. Asenteesi guben höhliä kalasteluita kohtaan on aina yhtä järjenvastaista ja karmaisevan kolkkoa luettavaa ja valitettavasti sinä taidat olla saarnojesi suhteen aivan tosissasi. T naiselta
- Anonyymi00027UUSI
Kuka olet? Mistä sinä olet kotoisin? Mitä sukupuolta sinä olet?
- Anonyymi00028UUSI
hauska vitsi kaivatun asuinpaikasta, olinkunnasta, syntymäkaupungista, eikä mistään muustakaan saa pirukaan selkoa.
- Anonyymi00030UUSI
Päivällä ois kyllä aikaa? Monelta ja mikä on osoite?
- Anonyymi00036UUSI
Mikä osasto?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Mikä osasto?
Osasto no kokeile heviosastoa.
- Anonyymi00031UUSI
yötuimaan kuksn ei mene minnekään käymään.. pun käyttäökielto saa olla joku nokian 1610 puh4lin ewlli55u.
- Anonyymi00033UUSI
Tuletko kauppaan
- Anonyymi00041UUSI
Mikä kauppa?
- Anonyymi00035UUSI
En vitussa. Menisin mieluummin vaikka hammaslääkäriin
- Anonyymi00038UUSI
Noinko oot kuuma?
- Anonyymi00053UUSI
Eräiden kiesit taitaa olla, ovat vaan liian just niin keisareita ilman vaatteita etteivät tajua. Oon sitä revohkaa seuraillu sillä silmällä teilit on perässä
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Eräiden kiesit taitaa olla, ovat vaan liian just niin keisareita ilman vaatteita etteivät tajua. Oon sitä revohkaa seuraillu sillä silmällä teilit on perässä
Joskus ollu jopa mopo mikä menny ohitte, ei varmaan ihan mun takia vaivautunu eikä ehkä muidenkaan ehkä ajoi läpällä läpi haha tää on se paikka jossa on niitä joille ei ikinä tapahdu mitään
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Joskus ollu jopa mopo mikä menny ohitte, ei varmaan ihan mun takia vaivautunu eikä ehkä muidenkaan ehkä ajoi läpällä läpi haha tää on se paikka jossa on niitä joille ei ikinä tapahdu mitään
Että sellaista urvelot iso ph tai emäksinen
- Anonyymi00039UUSI
huokaus jos minun ihastus kysys noin...
mitähän veis mukanaan, fatserin sinisen...
J<3L - Anonyymi00040UUSI
En tuollaisen helvetin tyhmän ja kiusaajan luoksr enää ikinä tule olet tyhmyydellsi paljastanu kuinka idiootti oikein olet eipä ole enää ikävä parrmpia ja mukavempia naisia kuin sä
- Anonyymi00042UUSI
itteasiassa joo taisin mä suakin vihata heti ekasta päivästä alkaen.
- Anonyymi00043UUSI
Kyllä, jos kutsuisit.
- Anonyymi00044UUSI
Tuun, jos kutsut irl❤️💋
- Anonyymi00045UUSI
Kotirauha heille suotakoon🏳
- Anonyymi00046UUSI
En todellakaan. Jos ja kun saan sinuun yhteyden niin ensimmäiset kolmesta kuuteen kuukautta jutellaan vain viestein ja puhelimitse. Sitten vasta haluan sua nähdä. Kotonasi.
- Anonyymi00047UUSI
Sinulla mies ei ole minkäänlaista järkeen perustuvaa syytä saada yhteyttä naiseen. Et tule viestittelemään, et soittamaan koskaan tälle naiselle.
Kotiinkaan sinulla ei ole mitään asiaa, ei hänen naisen elämään. - Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sinulla mies ei ole minkäänlaista järkeen perustuvaa syytä saada yhteyttä naiseen. Et tule viestittelemään, et soittamaan koskaan tälle naiselle.
Kotiinkaan sinulla ei ole mitään asiaa, ei hänen naisen elämään.Sinulla mies ei ole mitään oikeutta päättää naisen elämästä. Jos haluat väkisin pitää häntä omassa elämässäsi, siihen varmasti löydetään keinot.
- Anonyymi00056UUSI
En näiltä osin ei ole vaihtoehtona kellään kui osata oveni taakse ni voidaan keskustella mitä kuvitteli kukakin multa haluavansa aikaa hieman vajaa kolme vuotta sen jälkeen sekin on turhaa
- Anonyymi00057UUSI
Voisin tulla ihanuus blondini luo. Eikö ne muut asukit ihmettelisi mitä teen siellä?
- Anonyymi00061UUSI
Selitettävissä oleva asia. Kutsu edelleen voimassa ☕️☀️
- Anonyymi00060UUSI
Voisin tulla, mutta en tiedä missä asut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.741132Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27729- 11702
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14645Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639- 61594
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj25593- 41571
- 61559
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan82558Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13492Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52483Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31455Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27447