Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt. Siinä voisi olla sinun kehityskohtasi, että opettelet kommunikoimaan avoimen rehellisesti, etkä tiuskisi kuin joku pikkutyttö. Olethan jo kypsemmänpuoleinen leidi.
Vastaukset 131
- Anonyymi00001
Ammu ihtes pikimmiten perverssi
- Anonyymi00002
oletan että halusin j mieheni jo ajat sitten kesäkutsuilla tee ihan mitä haluat näytät paviaanilta
- Anonyymi00101
Kiitos, rakas naiseni; J-mieheltä. Antaa paviaanien takoa rintaansa, jossain ihan muualla kuin meidän elämässä.
- Anonyymi00003
ja jos minä silloin puolustin tonttiani niin en todellakaan enää .. käytä🤣
- Anonyymi00004
Sinä olet kovasti kommunikoinut ja toinen on ollut mykkä edessäsi?
- Anonyymi00093
Palstalla syyttelee, mutta kasvokkain aina epäselvä.
- Anonyymi00114
Anonyymi00093 kirjoitti:
Jos tarkoitat minua, niin kasvokkainkin olen kyllä yrittänyt puhua asioista. En varmasti aina täydellisesti enkä ole väittänyt olevani virheetön. Mutta tällaisia asioita pitäisi juuri voida selvittää kahden kesken rauhassa eikä anonyymillä palstalla, jossa kohta kymmenen sivullista luulee puhuvansa samoista ihmisistä.
- Anonyymi00127
Anonyymi00114 kirjoitti:
Jos tarkoitat minua, niin kasvokkainkin olen kyllä yrittänyt puhua asioista. En varmasti aina täydellisesti enkä ole väittänyt olevani virheetön. Mutta tällaisia asioita pitäisi juuri voida selvittää kahden kesken rauhassa eikä anonyymillä palstalla, jossa kohta kymmenen sivullista luulee puhuvansa samoista ihmisistä.
🥹🫶
- Anonyymi00135
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kirsikkapiirakka on hyvää
- Anonyymi00005
buub bi syjjagiysyt ru grekoidtu urriuy byjjyrdds ny76 ruurfr nyybkwsude5r4y
- Anonyymi00006
Mitä ihmettä sinä taas selität? Haluat mennä muissa pomppimaan?
- Anonyymi00007
En todellakaan anna rakkauttani sellaselle, joka käy muualla tyydyttämässä fyysisiä tarpeitaan.
- Anonyymi00035
Minä olen ihan samanlainen 🍁
- Anonyymi00095
Minä en anna rakkautta sellaiselle, joka ei halua myös s*ksiä.
- Anonyymi00136
Hillo munkkeja tarvitsen joka päivä
- Anonyymi00008
Niin puhumallahan se selviäisi jos puheyhteys olisi auki...
- Anonyymi00009
Kukaan oo kieltänyt sinua käymästä vai onko?
Minun tapauksessani hiljaisuus johtuu siitä kun en saanut vieläkään vastausta mikä Tn on sinulle?
Olisin parisuhteessa antanut sinulle(kaivatulleni) täydet valtuudet käydä muualla mutta Tn ei kosketa eikä olla ystäviä. Jos näin olisi että saisin tietää sinun olevan Tn ystävä, sukulainen exä, salapano pitkän aikaa. En haluaisi sinun kanssasi olla mitään.- Anonyymi00013
Aijaa, Tn ei ole minulle yhtään mitään. Miksi sinä et voi sitäkään uskoa? Ja minä en olisi ikinä uskonut sitä että sinä lähdet minua pettämään... Minä en ole pettäjä ihminen ollenkaan. Enkä voi hyväksyä sellaista toimintaa omalta kumppanilta.
- Anonyymi00017
Sinun pitää nyt lopettaa tuommoinen harhainen ajattelu siitä t-naisesta ja yleensä kaikista naisista. Minä en ole mikään pettäjä ihminen Minä en hae seuraa naisista vaikka me ei nähdä. Enkä minä hyväksy sellaista sinultakaan. Parisuhteessa minun mielestä kuuluu olla uskollinen toiselle. 🍁
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Aijaa, Tn ei ole minulle yhtään mitään. Miksi sinä et voi sitäkään uskoa? Ja minä en olisi ikinä uskonut sitä että sinä lähdet minua pettämään... Minä en ole pettäjä ihminen ollenkaan. Enkä voi hyväksyä sellaista toimintaa omalta kumppanilta.
Ei minulla ole kumppania. Olen varattu sinulle(kaivattu).
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei minulla ole kumppania. Olen varattu sinulle(kaivattu).
Minä olen myös mielestäni pitänyt itseäni varattuna vaikka sinusta ei mitään kuullukaan. Olen ennenkin jaksanut sinua odottaa. 🍁
- Anonyymi00050
Ei hätää, kymmenestä nollautuu 🖤
- Anonyymi00116
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei hätää, kymmenestä nollautuu 🖤
Tällaiset heitot eivät ole minusta yhtään hauskoja. Minä en harrasta mitään pelejä ihmissuhteilla, uskollisuudella tai toisten tunteilla.
- Anonyymi00010
Jos operoit tolla tasolla, et pääse mun kans tyydyttämään yhtään mitään ikinä😅
- Anonyymi00097
Muiden kanssa pääsen. S*ksi kuuluu rakkauteen.
- Anonyymi00011
Painostaminen, ruinaaminen ja kerjääminen sekä uhriutuminen ovatkin niitä millä naiset saa kuumiksi. Ja tunteiden vähättely. 😔
- Anonyymi00012
Kuinka monia havittelet kun sulla on se vaimokin...?
- Anonyymi00022
Minulla ei ole ollut vaimoa kohta 20 vuoteen...
- Anonyymi00028
Mikä vaimo?
- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Mikä vaimo?
Minullakin on vaimo, Kiinassa asuu.
- Anonyymi00014
öl5rn ytiyuänyy7 mityyiä joydin hdufkddp rliä yyyöillrkin..
muyys niin jod dukkshouduy jdloidfdfd niinmitrn nr iryossn ukkuerdds - Anonyymi00015
Minä en ole tehnyt yhtään mitään. Kaipasin sinua täällä palstalla ja sekin näkyy olevan virhe. Se helvetin T ei ole minua ikinä kiinnostanut.
- Anonyymi00023
Haluan kuulla sen sinulta ja sinun parhaalta ystävältä ja aina parempi jos se paras ystäväsi on nainen (vaikka lesbo)
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
Haluan kuulla sen sinulta ja sinun parhaalta ystävältä ja aina parempi jos se paras ystäväsi on nainen (vaikka lesbo)
Kyllä sinä minulta sen kuulet ja keltä vaan minun kaverilta jos niin haluat. Ei ole mikään ongelma se.
- Anonyymi00036
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos haluat niin voin järjestää sen lespon kanssa sinulle juttelutuokion. Kyllä sekin minut melko hyvin taitaa tuntea vaikka ei nyt olla sen kanssa nähty pitkään pitkään aikaan.
- Anonyymi00016
Ja Minä en ole sinua mihinkään seksiin koskaan painostanut. Kyllä siihen on ryhdytty ihan yksissä tuumin joka kerta.
- Anonyymi00098
Me emme ole siihen asti vielä päätyneet, koska nainen ei halua alkaa lähentymään, vaan irl on epäselvä ja palstalla turhautuneena vaan ulisee omiaan.
- Anonyymi00018
Minä olen uskollinen enkä petä En ole koskaan pettänyt ketään.
Se Tn ei ole minun kaveri eikä mitään minulle. Sinä olet kuvitellut tämän kaiken palstahorinoiden perusteella.- Anonyymi00025
En ole pelkän palstan perusteella. Oon nähnyt ja kuullut mutta kun siinä on ollut muitakin en tiedä mikä rooli sinulla oli siinä sakissa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00025 kirjoitti:
En ole pelkän palstan perusteella. Oon nähnyt ja kuullut mutta kun siinä on ollut muitakin en tiedä mikä rooli sinulla oli siinä sakissa.
Minulla ei ole mitään sakkia. Minä olen täällä pyörinyt ja toiminut ihan yksin ja omista syistä Ja se syy on ollut minun kaivattu eli sinä.
- Anonyymi00041
Anonyymi00031 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään sakkia. Minä olen täällä pyörinyt ja toiminut ihan yksin ja omista syistä Ja se syy on ollut minun kaivattu eli sinä.
Hänellä on kyllä sisaria jotka osallistuu tämmöisiin ja vanhemmat joten sorry, et oo kaivattuni.
- Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Hänellä on kyllä sisaria jotka osallistuu tämmöisiin ja vanhemmat joten sorry, et oo kaivattuni.
Lisään. Valitettavasti sekaantuivat.
- Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Lisään. Valitettavasti sekaantuivat.
Lisään. Eli edelleen auki asia.
- Anonyymi00019
Minä en olisi tänne tullut kirjoittamaan jos et sinä olisi ensin täällä näkynyt tekemässä jotain...
- Anonyymi00026
Jaahas. Näet minun screenin.
- Anonyymi00030
Anonyymi00026 kirjoitti:
En näe mikään en ole mikään hakkeri. Minä vain oletin mitä täällä palstalla tapahtuu aivan kuten sinäkin olet tehnyt minun suhteen. Minä pelkään vähän että tässä on tapahtunut sellaista mitä sinä luulet minun tekevän niin teet itse?
- Anonyymi00039
Anonyymi00030 kirjoitti:
En näe mikään en ole mikään hakkeri. Minä vain oletin mitä täällä palstalla tapahtuu aivan kuten sinäkin olet tehnyt minun suhteen. Minä pelkään vähän että tässä on tapahtunut sellaista mitä sinä luulet minun tekevän niin teet itse?
Saatampa tehä.
- Anonyymi00048
Anonyymi00039 kirjoitti:
Saatampa tehä.
Miksi teet sellaista? Miksi teet minua selän takana sellaista?
- Anonyymi00091
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ootko mitään sedatiiveja miettiny, mihin tahansa masentavaan trolliäijän monologiin tuumaileva? Kukaan ei näe sinun screenejä, kuten siäkään varmaan et näe kuvaa toisen tölsyistä paitsi arabian kielen tekstejä, eli yhtä tyhjän kanssa
- Anonyymi00020
Tämä palsta ei ole koskaan ollut minulle mikään seuranhakupalvelu. Tämä on joku keskustelupalsta. Ja todella huono sellainen.
- Anonyymi00038
Eikö tässäkin aloitulsessa juuri viritellä keskustelua aikaiseksi?
- Anonyymi00047
Anonyymi00038 kirjoitti:
Kyllä mutta tuo oli Aika ikävää lukea että haluat lähteä seksiä harrastamaan jonkun muun kanssa... 😢
- Anonyymi00051
Anonyymi00047 kirjoitti:
Kyllä mutta tuo oli Aika ikävää lukea että haluat lähteä seksiä harrastamaan jonkun muun kanssa... 😢
Mitä sillä on sinulle väliä, jos et itse halua tai kykene siihen? Jos rakastat häntä, mutta et itse halua s*ksiä niin antaisit hänen käydä tyydyttämässä luonnolliset tarpeensa muualla. Se on ikävää, jos annat toisen kärvistellä puutteessa.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Mitä sillä on sinulle väliä, jos et itse halua tai kykene siihen? Jos rakastat häntä, mutta et itse halua s*ksiä niin antaisit hänen käydä tyydyttämässä luonnolliset tarpeensa muualla. Se on ikävää, jos annat toisen kärvistellä puutteessa.
Miten niin en kykene siihen?! Mitä höpötystä taas tämäkin on?!
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Parisuhteet eivät vaan toimi sillä tavalla.
- Anonyymi00058
Anonyymi00052 kirjoitti:
Miten niin en kykene siihen?! Mitä höpötystä taas tämäkin on?!
Jos on haluttomuutta tai jtn muita syitä miksi ei halua yhdyntää?
- Anonyymi00071
Olen monesti sitä tehnytkin! Ja minäkin tykkäisin että hoideltais joskus suulla.
- Anonyymi00072
Anonyymi00058 kirjoitti:
Jos on haluttomuutta tai jtn muita syitä miksi ei halua yhdyntää?
Minä olen seksuaalisesti aktiivinen ihminen. En ole kärsinyt haluttomuudesta.
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
Olen monesti sitä tehnytkin! Ja minäkin tykkäisin että hoideltais joskus suulla.
Minulle, et ole tehnyt, mutta voisin tehdä hänelle naiselle ihan mitä tahansa hän haluaa. Nauttisin siitä, että näen hänen nauttivan.
- Anonyymi00077
Anonyymi00038 kirjoitti:
Sitä keskustelua voi virittää niin monella tavalla.
- Anonyymi00078
Anonyymi00072 kirjoitti:
Minä olen seksuaalisesti aktiivinen ihminen. En ole kärsinyt haluttomuudesta.
Siltä se tuntuu, Ehkä siellä pinnan alla asuu nymfomaani🤔🤤
- Anonyymi00092
Anonyymi00047 kirjoitti:
Joo, met palstaäijä suoraan täällä kaikki
- Anonyymi00096
Anonyymi00092 kirjoitti:
Joo, met palstaäijä suoraan täällä kaikki
Surraan*ei mitään suoria koska et ole sen vaivan arvoinen tms
- Anonyymi00102
Anonyymi00096 kirjoitti:
Surraan*ei mitään suoria koska et ole sen vaivan arvoinen tms
Oletko sinä völjyssä uiva suurta sensaatiota etsivä haikala todella sitä mieltä, etten saa nauraa palstaäijän apaattiselle teatterille? Oot joko tyhmä tai housut liian kurassa miettiäkses mitään nanosekuntia pidemmälle ilmaisunvapaus koskeeko naissukupuolta? Ota läpyskä perstaskusta ja kertaa
- Anonyymi00123
Kysymys: onko tämä palsta joillekin seuranhakupalsta? Ap miehelle ilmeisesti kyllä. 😵💫🤣 No meitä on moneen junaan.🫣
- Anonyymi00032
tytyöillr joku peli niin ei vstrmssn joku Crnon 3 M;ehöast
- Anonyymi00033
Ja kuten aina jos täällä joku ketju aukeaa ja siellä yrittää kaksi ihmistä jutella. Niin tässä paikassa on aivan mahdoton estää muita tulemasta väliin huutelemaan omia juttujaan ja tulkintojaan kaikesta...🍁
- Anonyymi00034
Koska anonyymina ollaan niin oikeasti kohta kukaan ei ota selvää kuka kirjoitti kenelle ja kuka oli kuka mikä oli mikä missä oli pihvi?
- Anonyymi00037
minulla on ollut vähän rasittavaa kun tervgeyden hoitrajia jas lääkäewirä nooh mutt ihan ok
Nlack Adam voi olla illalla tulecsa joku jännä wlokuva- Anonyymi00042
Tuo on raskasta kuulla että sinulla on ollut nyt vaikeaa ja olisin halunnut olla tukena koko ajan jos olisit vaan ollut yhteydessä.. minulla on ollut todella raskasta se kun lähdit pois selittämättä.
- Anonyymi00040
Ihan hyvä että nyt jollain tavalla tässä pystytty käymään asiaa läpi mutta tämä paikka vaan on aika väärä siihen. Minä olen koko ajan toivonut että sinä avaisit puhelimen ja saisi jutella. Sinähän se olit joka katosit.
- Anonyymi00045
Minä haluaisin kuulla sun äänen ja kuulla miten sinulla on mennyt ja miten sinä voit.
- Anonyymi00103
Vaikeaa ollut ja voinu huonommin.
- Anonyymi00046
Ps I love you
- Anonyymi00049
Heräsin vasta ja laitan nyt kahvia. Haluaisin soitella sinun kanssa. 🍁
- Anonyymi00134
Miksi et sitten soita tai laita ensiksi vaikka viestiä?
- Anonyymi00054
Mitä legendaa täällä nyt viljellään. Etten muka kykene seksiin?! Kyllä laskujen mukaan kesän aikana kului varmaan ainakin 30 kondomia. On niitä vielä paljon jäljelläkin. Liukuvoiteet alkaa olla loppu. Vai en kykene seksiin... 🍁
- Anonyymi00065
Aloitus oli naiselle. Leidistä puhuttiin.
- Anonyymi00076
Anonyymi00065 kirjoitti:
Aloitus oli naiselle. Leidistä puhuttiin.
Ei sillä väliä. Minä puhuin naiselle.
- Anonyymi00082
Anonyymi00076 kirjoitti:
Ei sillä väliä. Minä puhuin naiselle.
Miten jollain voi olla noin pahasti vikaa luetun ymmärtämisessä? Selvät tunnisteet.🤦♂️
- Anonyymi00105
Ehkä sinun kannattaisi vaihtaa välillä aloittajaäijä tätä yhden teeman emojia, mutta kyllä me normaaliälyiset ymmärrämme, että ihastut yhteen ideaan kerrallaan ja et hallitse kokonaisuuksia kovinkaan taidokkaasti, mutta palstan keskimääräisen intellektuelliuden tasolle riittävän hyvin. Uuffafaa. T naiselta
- Anonyymi00056
hyi helvetti näitä sairaita addikteja täällä!!!
- Anonyymi00061
Seksi on ihan luonnollinen osa elämä.
- Anonyymi00106
Anonyymi00061 kirjoitti:
Aitko pitää tästä aiheesta karismaattisen valistuspuheen jos kohtaat nk vastapuolen joskus irl? Ei se kyl kannata
- Anonyymi00126
Anonyymi00061 kirjoitti:
Just näin ja tietenkin vain sen tietyn rakkaan ihmisen kanssa. Tää tiedoks myös sille rumalle ap ukolle joka satuilee palstalla.
- Anonyymi00057
Ite täällä mainostit miten minulla on liian iso kalu. Otan sen toki kehuna. 🍁💖😅
- Anonyymi00062
Håmo. Aloutus oli naiselle.
Sivu - Anonyymi00063
😂🎗️bro
- Anonyymi00112
Joo niin varmaan, ei tarkempaa tietoa toki gubbe, mutta mitä mieltä muusta surkastumasta tämän lihaksen ympärillä oltiin tämän kuvitteellisen, eli itse kirjoittamasi kehun merkeissä?
- Anonyymi00059
- Anonyymi00064
Hyvä kappale.🍁
- Anonyymi00060
niin jos koneellinen ilmastointi jalar voi tuntua hassulle, kuin iilwällw nukkuwaa
- Anonyymi00066
Se on hyvä että on kunnon ilmastointi.
- Anonyymi00067
Olisiko se mahdollista meidän soitella tänään?
- Anonyymi00073
Todellakin olisi. 😘 Kasvokkain kahdestaan olisi kiva nähdä.
- Anonyymi00074
Anonyymi00073 kirjoitti:
Todellakin olisi. 😘 Kasvokkain kahdestaan olisi kiva nähdä.
Niin, jos olet hän niin todellakin olisi. En vaan just tänään pääse lähtemään kun on työt yms edessä.
- Anonyymi00079
Anonyymi00074 kirjoitti:
Niin, jos olet hän niin todellakin olisi. En vaan just tänään pääse lähtemään kun on työt yms edessä.
Ei osu minuun, hän tekee virka-aikana töitä.
- Anonyymi00080
Anonyymi00079 kirjoitti:
Ei osu minuun, hän tekee virka-aikana töitä.
Ai jaa, sulla on jo joku uus sitten?
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Taisit olla väliin huutelija.
- Anonyymi00084
Anonyymi00080 kirjoitti:
Ei ole ketään.
- Anonyymi00087
Olisi😘
- Anonyymi00068
byjjywaa buub hisa jibwwkkubeb uknariubru eu ikka tgnuö jyub rtuni hakat viu tybtya oeurib akka gaqssystu cuukeukke
- Anonyymi00069
Tästä ei valitetavasti saa selkoa.
- Anonyymi00107
Anonyymi00069 kirjoitti:
Ehkä riittää että kirjoittaja itse saa siitä selvää. Ehkä hän purkaa ajatuksiaan "paperille" ja yrittää muodostaa niistä selväkielisiä lauseita itseään varten.
- Anonyymi00108
Anonyymi00069 kirjoitti:
Pystytkö elämään sen asian kanssa mitenkään, että et välttämättä saa kryptattua palstaäijän puutaheinää ketjuja tai tarkemmin monologeja auki, eikä ne välttämättä tarjoa uutta tärkeää tietoa pakkomielteellesi? T naiselta
- Anonyymi00110
Anonyymi00108 kirjoitti:
Pystytkö elämään sen asian kanssa mitenkään, että et välttämättä saa kryptattua palstaäijän puutaheinää ketjuja tai tarkemmin monologeja auki, eikä ne välttämättä tarjoa uutta tärkeää tietoa pakkomielteellesi? T naiselta
Tii dii dii dii ti di diidii dii toinen soittaa toinen kirjaa
- Anonyymi00070
meijän kaltaset jää yksin oon sanonu sen ennenki lapsen voisin tehä viä
- Anonyymi00085
Ei niitä tehdä, ne saadaan.
- Anonyymi00109
Aapeedude, you one scary ass clown
- Anonyymi00086
Nyt ooot ominu taas palsta vastsuksia etkä oo edes juttutanu sitä jolle kysymyksiä teet lkun et suoraa viitsi puhua .
Minä en päivystä palstaa ku keran pv jos sitäkääm kun oon sairaalassa .
Naiselta kaiken paskan omija miehellle !- Anonyymi00088
En minä “omi” kaikkia palstan viestejä keneksikään. Yritän vain ymmärtää ristiriitaisia kirjoituksia tilanteessa, jossa suoraa keskusteluyhteyttä ei käytännössä ole ollut. Puhuisin paljon mieluummin asianomaisen kanssa suoraan kuin täällä, jos siihen olisi oikeasti mahdollisuus ja vastauksia saisi.
Ja jos olet sivullinen, en tietenkään väitä sinun olevan kukaan tietty. Mutta silloin ei myöskään kannata olettaa tietävänsä kaikkea siitä, mitä kahden ihmisen välillä on tapahtunut. - Anonyymi00089
En minäkään halua päivystää tätä palstaa enkä oikeastaan olla täällä ollenkaan. Huomasin vain, että täällä on taas kaikenlaista vihjailua ja kiusantekoa, ja kyllä niihin hermo välillä menee. Olen itse ollut koko ajan yksin kotona enkä ole mitään peliä tai porukkaa täällä pyörittämässä, ei ole koskaan ollut. Palsta on täynnä sekopäitä.
- Anonyymi00090
Juu tee ihmeessä parhaasi saamisten eteen siellä livessä ja huutele tunteitas tuuleen suomikakosella. Varmaan ns normipäivä
- Anonyymi00099
Vaikka kuulostaakin kovin tutulta asiayhteys en silti usko että koskisi minua tämä.
- Anonyymi00100
No voe hyvänen aika sentään. Siinäpä on parisuhdemalli viritetty semmoseen asentoon, että rakkaus kotona ja huolto muualla. Pittääkö siihen seuraavaks tehä huoltokirja, leimata käynnit ja vaihtaa suodattimet kerran vuodessa. 😄
Ja tuo “opettele kommunikoimaan” on kyllä komia kohta, kun sitä ennen ilmoitetaan jotta käynpä sitten muualla hoitamassa tarpeet. Kyllä siinä keskustelu lähtee mukavasti käyntiin, ku toinen hakee jo takkia eteisessä. 😂- Anonyymi00129
Juu ja huoltokirja tänne suomi24 nähtäville myös ett näkee kaikki muutkin ett toimiiko homma ku ilmeisesti sitä irl keskusteluyhteyttä ei oo ku tänne viestitellään.
Voi hyvää päivää millasta porukkaa tää palsta täynnä hullujenhuone paremmin ku mikää keskustelupalsta. Tääki ap keskustelee jollekin anonyyminaiselle jota ei ees tunne ett ei saa seksiä!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00104
Jatkan.. sillä minä en ole tälle palstalle kommentoinut muuta kuin tämän ilmoituksen.
Koko pitkä litania vastauksia ap:lle on kyllä joidenkin muiden kirjoittamia.
Aikuinen nainen ei täällä tiuski eikä äyski ainakaan ei kulu omiin tapoihini.
Ja tämmöiset asiat yleensä puhutaan naamatusten, ei yleisillä palstoilla.
1 kypsempi Lady.- Anonyymi00130
No tietysti puhutaan tänne kun mitään irl yhteyttä ei ole ja tuntemattomalle naiselle 🤨 menee viestit. Hesperian psykiatrisen osaston potilaat täällä taas viestittelee.
- Anonyymi00111
Ei ole normaalia kiristää seksillä.
- Anonyymi00113
Samaa mieltä, kaikki naiset tuntuu tekevän sitä!
- Anonyymi00115
Rakkaudestahan sitä myös annetaan. Muuten suhde on muuttunut vain ystävyydeksi/toveruudeksi. Tai sitten ollaan yhdessä muista syistä.
- Anonyymi00118
Eli hän nainen ei rakasta, vaikka palstalla antaa niin ymmärtää.
- Anonyymi00119
Anonyymi00118 kirjoitti:
Jep, monet naiset käyttää simpukkaansa omien tarkoitudperiensä edistämiseen. Rakkaus on siitä touhusta kaukana.
- Anonyymi00132
Anonyymi00118 kirjoitti:
Palstarakkaushan se tietysti ap:lla 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 irl suhdetta ei oo. Eikö sua kukaan huoli irl vai mikäs se sun ongelma oli?
- Anonyymi00117
Bänisb kaivetu lämpimän tilaa
Tmiejeltä - Anonyymi00120
Ap mies sulla on isoja ongelmia jos et ymmärrä selvää suoraa puhetta ettet kiinnosta.
Pitäiskö sun käydä tutkituttamassa onko sulla jotain häikkää tuolla aivoissa. Ehkä äo on niin matala ettet ymmärrä mitä sulle sanotaan.
Et ole minkään näköinen ja vanhakin vielä eikä muutkaan sua halua siks täällä trollaat.- Anonyymi00125
Aloitus ei ole minulta. Minä en tuollaisia aloituksia tänne tehtaile. Miksi ei mene jakeluun koskaan. Ja kiitos vaan ku haukut vanhaks ja rumaks.
- Anonyymi00121
vetttä sataa reopisee höpise
siskon mies dellainen pappa että tuo ei ole oikeuyya omistaa senytyiäkään rahaa, euno weunukki - Anonyymi00133
Mulaa on järkättynä hälle täydellinen poikaystävä joka käy monta kertaa päivässä hänen työmallaan odottamassa koska saa ja neuvottuna että käyttävät miestenvessaa muita miehiä ei edes häiritse jos sattuu edes asiakkaita oleen ja tien toisella puolella vastapäätätäni yhden tutun poika jos en erehdy kaverin kaverin tällä hetkellä kai ainoat joille kelpaa edes kumpakaan heistä suoriudu siitä eikä siitä loppuelämän projektista mikä hänessä tulee mukana mutta toivotan onnea oi niin ihanan täydellinen elämä narsistin kanssa pitää aina varautua siihen että on joku jolta edes m unaa saa jos ei itseä huvita edes panna jos ette sitä ole oppinu narsisti mies taas monesti joutuu huoriin tyytymään jos ei ole niitä kaveridiilejä "kaverille kanssa"
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 761245
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen241215Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔831178Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t129975Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m7958- 60864
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.80802Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132692Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast50672Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80642- 146574
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua90550- 48547
- 25527
- 37518
Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t11510Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää47506- 45502
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.87486- 20475