Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘
Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltäis. Ja oltais vaan... onnellisia yhdessä ihan kahdestaan jossain kaukana kaikesta.
Vain ihan kahdestaan.
-naiselta miehelle
Hyvää yötä hurmuri
24
503
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Niin. Toivottavasti niin kävis.
- Anonyymi00002
Pommitatko sä mua rakkaudella? Tä?
- Anonyymi00007
Kyllä vaan👍❤️
- Anonyymi00003
Kunnes taas vedetään matto alta.
- Anonyymi00011
Etköhän sinä aikuinen mies ole ihan itse vastuussa siitä miten annat aapeeäijän aloitusten, myös niiden negatiivisten ohjailla päätäsi. Älä ainakaan ketään luonnollista henkilöä siitä vastuuta. T naiselta ottakaa koppia tästä muutkin
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Etköhän sinä aikuinen mies ole ihan itse vastuussa siitä miten annat aapeeäijän aloitusten, myös niiden negatiivisten ohjailla päätäsi. Älä ainakaan ketään luonnollista henkilöä siitä vastuuta. T naiselta ottakaa koppia tästä muutkin
Rupeaa käymään vähän vanhaksi jo tämä sukupuolittunut viha. Itkekää äidillenne
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Olet selvästi katkeroitunut, et usko valko mustaan kirjoitukseen vaan väännät sen oman mielesi mustaksi P..kaksi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olet selvästi katkeroitunut, et usko valko mustaan kirjoitukseen vaan väännät sen oman mielesi mustaksi P..kaksi.
Mitä muita jöötisävyjä voi olla?
- Anonyymi00015
Ei ole minulta tässä yksikään kommentti. Enkä ole keneltäkään vetämässä mibkäön sortin mattoa.
-aloittaja - Anonyymi00019UUSI
Ootko jutellut irl?
- Anonyymi00004
Samaa haluan vaaleatukkaisen ihanuuden kanssa.
- Anonyymi00005
- Anonyymi00006
Niin, aloittajalla taitaa olla jotain sidonnaisuuksia lähellä kun pitäisi mennä kauemmaksi hyväilemään. Mies voisi tehdä sitä lähempänäkin. Hyvää yötä.
- Anonyymi00020UUSI
Tai ottaa pannuun asioihin puuttujat.
Sivu
- Anonyymi00008
Tuskin oli minulle yksinäiselle, mutta haaveilen myös samoista asioista. 😘
- Anonyymi00009
Tämä toiveissa ihanuus M naisen kanssa
- Anonyymi00010
Kiitos todella kiva aloitus!
Voisipa tuo olla mahdollista kaipaamani naisen kanssa.
Hyvää päivää aloittaja naiselle. :)
Toivoo.mies - Anonyymi00016
Todella kaunis ajatus jollekin, Toivottavasti kohdallanne toteutuu.
- Anonyymi00017UUSI
Kiitos!
Sitä toivon!
-aloittaja
- Anonyymi00018UUSI
Hänen kanssa on hyvä olla, vaikka olisi miljoona ihmistä ympärillä pyörimässä.
Toivottavasti jo huomenna nähdään ja uskalletaan olla "pari"
kaikkien nähden.
Suudellaan tulisesti ja pitkään!
Se olisi toiveeni yhdelle naiselle.
-en ole aloittaja-- Anonyymi00021UUSI
Hyvää yötä rakas!
On ihan kamalan yksinäinen tunne sydämessä, ikävä sen ehkä tekee, etäisyys ja hiljaisuus.
Oot sydämeni koti. Kaipaan sua.
-aloittaja nainen - Anonyymi00022UUSI
Sori, ei pitänyt tulla vastauksena tähän 😅
- Anonyymi00024UUSI
Todennnäköistä kyllä.
- Anonyymi00025UUSI
Kun suljet silmäsi, muista, että olet jonkun viimeinen ajatus ennen nukkumaanmenoa ja ensimmäinen herätessä. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591491- 251093
- 80955
- 65796
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 36740
- 47722
- 90713
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13690Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i16668- 115646
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560- 18512
- 41508
- 38506
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503