Kuka lienee nyt asialla.
Vastaukset 16
- Anonyymi00003UUSI
Tässä varmaan on kysymys niin sanotusta työtapaturmasta. Molemmat varmaan työskennelleet viime ajat puliukkoina. 😆
- Anonyymi00004UUSI
Onhan näitä nuorehkoja työttömiä torin laidassa istujia liian paljon tässä kylässä.
- Anonyymi00005UUSI
Onko tietoa uhrin nimestä? Aika surullista kokonaisuudessaan mihin jamaan on päätynyt. Tunsin Tikan kohtuu hyvin ennenkuin pääty käyttämään huumeita
- Anonyymi00006UUSI
Tekijänä T. T.
Ja uhri hänen fb kavereissakin oleva T. V - Anonyymi00007UUSI
Korjaus edelliseen uhrina siis T. H
- Anonyymi00008UUSI
Eikä työtä varmasti ikinä saa jos alkaa tori penkillä kalja laatikon kanssa istumaan. On se semmonen leima otassa näkyy työkkäriin asti ne punaiset naamat. Eikö ole parempaa paikkaa istuksia. Siihen nyt tulla näytille että olen puli ukko.😆
- Anonyymi00009UUSI
Mitä te noita nimiä tuotte tälle palstalle Varmasti kylällä tiedetään ketkä ollu uhri ja tekijä. Suurinta osaa ei edes kiinnosta keltä viety ainoa. Aina ne liittyy näihin puleihin ja rikollisiin. Työttömyys tilasto vain vähän korjautu. 🤨
- Anonyymi00010UUSI
Itse kyselin lähinnä sen takia koska en asu enää kylällä. Mutta sattumoisin tunnen sieltä ihmisiä sen verran niin halusin tietää että onko tuttu henkilö mulle.
- Anonyymi00016UUSI
Asut nyt hepopuron tiellä tiijetään. 😆
- Anonyymi00011UUSI
Kenellä meistä on oikeus tuomita ja jakaa ihmisiä. Sen on hiuksenhieno hetki kun ns parempi ihminen on ongelmiensa kanssa syvissä vesissä.
- Anonyymi00012UUSI
Ei ole tuomitsemisesta kyse. Luonetta vain pitää löytyy että nostaa itsensä ylös syvistä vesistä. Suurin osa onnistuu siinä. Siinä ei terapiat muuta kun pahentaa. Korkki vain tiukasti kiinni. Kävin aikoinaan kerran psykiatri lla. Tunti juteltiin niin psykiatri ei enää tienny kumpi meistä tarvii apua. Siitä alko uusi nousu ja selvisin. 💪
- Anonyymi00013UUSI
Ilomantsi lempipuuhassaan eli juoruilemassa!
- Anonyymi00014UUSI
Katseella seurattiin kun puukon kanssa torilla käveltiin, järjestyksenvalvojilta luvat pois.
- Anonyymi00015UUSI
Pitää tarttua epäkohtiin jos näkee tuommoista puukko heilumista.täällä saa tapahtua vaikka mitä.pitäis suojella.meidän.lapsia tuolta pahuudelta.ei kohta uskalla laskea pikku lapsia kylälle yksinään.
- Anonyymi00017UUSI
Höpö höpö. Antaa vain pulit puukotella toisiaan ei ne pikkulapsia häirihe. Yrittäkää ymmärtää nuo pulit kuolee ammatti tautiin. 🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu501168- 16815
- 68732
- 63725
- 47694
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9540Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45508Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8500- 4472
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24463Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104459Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113434- 16421
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26417- 33398
- 35389
- 31389