Kun vaikutat suuttuneelta :(
Vastaukset 37
- Anonyymi00001UUSI
Luottaisit muhun. En tekisi sinulle ikinä mitään pahaa. Ja vaikka olisinkin suuttunut niin leppyisin heti halauksessa. Minä nimen omaan kaipaan rauhaa ja turvallisuutta. Kaikki suojaefektit ja puolustuskeinot ilmenee just sillon, kun en pysty luottamaan, pelkään tai jotenkin koen turvattomuutta.
M>N- Anonyymi00015UUSI
Tapoihini ei kuulu halailla.
- Anonyymi00022UUSI
"Kaikki suojaefektit ja puolustuskeinot ilmenee just sillon, kun en pysty luottamaan, pelkään tai jotenkin koen turvattomuutta. " Jaha aloittajaäijä, eli syleillä pitäisi ja pitää isossa lusikassa? Ei vaan, näen tekstissä jotain paljon hälyttävämpää, mutta mikä minä sitä muille avaamaan. Otahan iisisti siellä😬 T naiselta
- Anonyymi00002UUSI
peiton allem enee nukkumaan ja jalar runruumukavan kuin ciilwillwj o konwwllinwn ilmast5roint5i
mu66w mi6ähän p4liä ol4n y5i776äny6 mi5676iä 6y6öill5 l5iru65 rui7 le66mu77e n5 5i 5hhkä - Anonyymi00003UUSI
En ole ollenkaan vihainen sinulle mistään rakas. 🍁
- Anonyymi00004UUSI
Haluaisin vaan kuulla selityksen sinulta. 🍁
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tapoihini ei kuulu selitellä.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
?!?!?!!??
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
mutta ei kuulemma kyssäkaali maistu syleksit pois
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eli täällä on joku muukin joka tuntee aloittajan, ja onko suhe mikä?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eli täällä on joku muukin joka tuntee aloittajan, ja onko suhe mikä?
xDDDD
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
xDDDD
Semmoisia petturuuksia täällä harrastetaan ja syytetään toista sellaisesta mitä harrastaa itse!
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mihin haluaisit selityksen?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mihin haluaisit selityksen?
Siitä mitä täällä tapahtuu ja muustakin.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Siitä mitä täällä tapahtuu ja muustakin.
Mitä täällä sitten tapahtuu?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Onko sinulla demonisia attachmentteja kun yrität pysyä poru jo kurkussa vitsikkäällä linjalla näiden tiettyjen aiheiden suhteen mitä pyrit manifesti omaan osaksi todellisuutta haihattelemalla jonnin joutavaa potaskaa eetteriin, nipa?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No kyllä se sinäkin suolaat vaikka oman äitis jos sillä helpommalla vaan pääset. T naiselta
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No kyllä se sinäkin suolaat vaikka oman äitis jos sillä helpommalla vaan pääset. T naiselta
Joka läski luikku mikä vaan laulaa ku peipponen kun aika koittaa kukaan oo kenenkään kaveri enää. Älykkäimmät jopa aiemmin
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kumpi uskaltaa tehdä aloitteen puhumiselle, jännitteet voivat laueta nopeastikin, kun huomaa, etä hyvinhän se juttu luistaakin, kun molemmilla on halua juttelulle.
- Anonyymi00011UUSI
Mä sulan sun katseesta jo pelkästään eli pelko pois.
- Anonyymi00029UUSI
There can be a sort of misunderstanding or two with terms on one way or another, i'm gonna get you get you get you, if one is like full grown enemy or s*it
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
There can be a sort of misunderstanding or two with terms on one way or another, i'm gonna get you get you get you, if one is like full grown enemy or s*it
Menepä muualle sönkkäämäästä siitä.
- Anonyymi00013UUSI
Moni on kysynyt että suutunko ikinä tai osaanko olla vihainen. En osaa.
- Anonyymi00014UUSI
Kuule,käänny niitten naistesi puoleen ja jätä minut pois laskuista.
- Anonyymi00017UUSI
Ei ole mitään naisia. Jatkuvasti tuo sama epäluottamus minua kohtaan sinulla. Aina vaan ja aina vaan.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ole mitään naisia. Jatkuvasti tuo sama epäluottamus minua kohtaan sinulla. Aina vaan ja aina vaan.
Ooks sää se hörhö joka aina änkeää tämän aloittajaäijän väsyneisiin dramaturgioihin puhuen naiselle korostetun hitaasti ikäänku selkokielellä? Ihmekös kun hermot on jatkuvasti kireällä kun tämä virtuaalisen flipperin pelaaminen alkaa liikaa määrittää ajatuksia haelämänkulkua. Ei kovin terve kiintymysmalli tai muu vastaava
- Anonyymi00016UUSI
Juu, ei kannata. Sanansäilä ja sylki lentää ja voipa jopa sormeakin heristää, että hyi ja hyi senkin tuhmuri.
- Anonyymi00019UUSI
Oikeudenmukaisena ja aitona ihmisenä olen sellainen kun sillä hetkellä olen. En ole kuitenkaan pitkäsuuttunut, lisäksi mukaudun nopeasti naisen antamaan tunteeseen itsestään, olenhan itsekin aikamoisen herkkä ilmeiden ja mielialan tulkitsija.
- Anonyymi00027UUSI
Johan minä vaikka raajan sahaisin irti arvioitavaksi polun varrelle mieluummin
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Johan minä vaikka raajan sahaisin irti arvioitavaksi polun varrelle mieluummin
Ilmeisesti olisi luonnollisempaa olla jo valmiiksi kaukana minusta 🤔
- Anonyymi00021UUSI
Olen vain mielikuvitusta pelko pois.
- Anonyymi00028UUSI
En kaikille. Lähinnä siihen roskaan mitä henkisyys yms. jutuissa taas suolletaan. Tai lähinnä pointtina se, etten halua kyseistä moskaa elämääni. En usko tarotteihin, enkä spiritualismiin enkä tosiaankaan tuhlaisi rahojani johonkin youtuben henkisyystapausten tyhjänpäiväisiin kursseihin tai palveluihin. Lisäksi he eivät ilmeisesti käsitä eroa huumorin, fiktion ja todellisuuden ja vakavasti käytyjen keskustelujen välillä.
Eniten kuitenkin korpeaa etten taida päästä etenemään ammatillisesti haluamaani suuntaan vaan nyt tuo vastuullisuus aihepiiri on riesana, koska sattuu liittymään opintoihin. - Anonyymi00032UUSI
Sama juttu. Tulin varovaiseksi ja pysyn nyt kauempana, vaikka haluaisinkin nähdä.
n->>m - Anonyymi00033UUSI
Jos joskus näytän tältä 🤨 se ei ikikuuna päivänä johtuisi kaivatustani ❤️
- Anonyymi00034UUSI
Jos en pure niin aina voi tulla juttelemaan.
Sellasta se on kun on se kuuluisa sian naama. - Anonyymi00036UUSI
Mmiks pitäis nähdä kun et enää kiinnosta mua oma oli vikasi ja tyhmyytesi kun pelleilit olisit oppinut mut eihän kana aivot opi
- Anonyymi00037UUSI
Tänäänkö näit mut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471492Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59900Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87637
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56574- 43573
- 7542
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24531- 44521
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520- 61515
Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37496
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14491Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132449- 42418
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45409Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26399