Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
Missä oot nähny?
- Anonyymi00026
vedin sua
- Anonyymi00002
Vakava ilme on joskus vähän harhaanjohtava. Ulkokuori voi näyttää synkältä vaikka päässä pyörii ihan tavalliset ajatukset.
- Anonyymi00003
Vakavia ilmeitä tulkitaan joskus ihan väärin. Ihminen voi näyttää ulospäin synkältä tai vihaiselta, vaikka ei olisi kumpaakaan. Siksi olisi hyvä kysyä suoraan mitä toinen ajattelee eikä rakentaa koko tarinaa pelkän ilmeen perusteella. 😄
- Anonyymi00004
Naisilla on pakkomielle ilmeisiin ja niiden tulkintaan. Mitä vtun väliä on jollakin ilmeellä.
- Anonyymi00005
Ei mitään, oon töissä aina näin 😖 ja kehtaavat väittää, että näytän vihaiselta.
- Anonyymi00006
Se on joillakin ehkä traumaperäistä se liiallinen ilmeiden tulkitseminen.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Siinähän väittävät. Perusilmeelle ei mitään voi. Tiedän tunteen
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei kiinnosta yhtään, millaisia ilmeitä ihmisillä on töissä.
- Anonyymi00024
Kun katselet naispolitikoita ja heidän olemustaan ovat usein helposti lähestyttävän oloisia.
Ilmeiden tulkitseminen on oman käyttäytymisen arvioimiseen liittyvä työkalu.
Korkealle pyrkivät ihmiset käyttävät tulkitsemista kilpailutilanteen voittamiseen. Yleensä se on se iloinen ja rento joka tekee muista ympärillä totisia juurikin tällä eleiden tulkitsemisella.
- Anonyymi00009
siis katoin vaa ku sil oli jtn pskaa naamassa
- Anonyymi00010
Luulen, että vilkaisi alemmas ja väänsi naamaansa.
- Anonyymi00011
Et sitten tiedä, mitä tarkoittaa resting bitch face?
- Anonyymi00012
En tiedä. Mutta jos minä näen aarteen, niin suu kääntyy hymyyn. Jos ei sitten rosmo ole näkemässä.
- Anonyymi00016
Mä tiedän. Eräällä psykologilla on. Terkkuja ihanalle! 👋
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mä tiedän. Eräällä psykologilla on. Terkkuja ihanalle! 👋
Älä silti jätä minua. 💔
- Anonyymi00013
Voi hyvänen aika sinun kanssa rakas turjake mieheni!
Minähän olen sinun oma rakas vaimosi jolla on TASANEN LUONNE ELI OLEN TASAISESTI PAHALLA PÄÄLLÄ! - Anonyymi00014
Voi sua.
- Anonyymi00015
Totta. On tapahtunut paljon parisuhdesurmia lähiaikoina.
- Anonyymi00017
I know.
- Anonyymi00019
Eiköhän tuo ole hyvä asia. Ilmeestäkin huomaa että selkärankaa löytyy tarvittaessa. Jos ihminen hallitsee itsensä, silloin muiden ei tarvitse pelätä hänen voimaansa, koska sitä käytetään aina oikeudenmukaisesti.
- Anonyymi00020
Vakavuudessa ei ole mitään pelottavaa. Minä taas inhoan pellejä ja epävakaita taas en halua enää lähelleni yhtään enempää.
Heitä on ihan tarpeeksi jotka eivät osaa puhua riittävän vakavasti ja menevät vain vitsimoodilla. Ei minulle. - Anonyymi00021
Se on kato kun niin jotta syömähammas kun kuluu niin sitte kuluu toinen ja kolmaskin hammas.
Siin alkaa alaleukaa vääntyä kohti nenä ja ilmee muuttuu sitä mukaa - Anonyymi00022
Kaikkein ärsyttävämpiä ovat tekohymyilijät, epärehelliset teeskentelijät, niitä on paljon naisissa.
- Anonyymi00025
Kyllä niitä on todella paljon ihmisissä yleensä. Maailma on läpeensä mätä.
- Anonyymi00023
Sanoitit aloituksessa sen miksi iloiset,avoimet ja hymyilevät ihmiset pääsevät elämässään pitkälle ja ovat sosiaalisella statuksellaan ryhmien kantajajäseniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu581442- 251063
- 80925
- 65786
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695- 89690
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.11672Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i14646- 36630
- 108611
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581- 4572
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 37487
- 38481