Eli siis työkkärin kautta olen menossa työharjoitteluun, saanko tästä myömarkkinatukea 30e/pv vai päivärahaa eli joku 7-10e/pv, tietääkö kukaan?
Vastaukset 6
Työvoimatoimistosi virkailija osaa parhaiten vastata kysymykseesi. Se henkilö jonka kanssa keskustelit työharjoittelusta.
- ttms
Itse olen työharjottelussa ja saan työmarkkinatukea. Jos esim. menet työkkärin kautta harjotteluun, saat luultavasti juurikin KELAn maksamaa työmarkkinatukea, niin kuin minäkin.
Mukavaa harjottelua! :) Ota kokemuksesta kaikki irti. - harjotteliakanssa
Saat kelan työmarkkinatuen ja lisäksi ylläpitokorvauksen, joka on 9e/pvä arkipäiviltä.
- Itse hankittu paikka
Kun olin työkkärin kautta harjoittelussa, sain liiton päivärahan ja ylläpitokorvauksen. En saanut kelasta mitään. Mutta kai se riippuu millainen harjoittelija on. Olin itse hankkinut harjoittelupaikan, enkä ollut mikään työkkärin harjoitteluun patistama työelämäänperehtyjä.
- glad påsk
Itse hankittu paikka kirjoitti:
Kun olin työkkärin kautta harjoittelussa, sain liiton päivärahan ja ylläpitokorvauksen. En saanut kelasta mitään. Mutta kai se riippuu millainen harjoittelija on. Olin itse hankkinut harjoittelupaikan, enkä ollut mikään työkkärin harjoitteluun patistama työelämäänperehtyjä.
Et saanut KELA:sta siksi, kun nautit liiton päivärahaa. Ei siis riipu siitä, millainen harjoittelija on. Harjoittelijana voi olla työtön ammattilainenkin. Kun 500 pv menee umpeen, joudut hakemaan työmarkkinatukea. Kuitenkin, oli liitossa tai ei, työtön työharjoittelija saa sen 9 euroa jokaiselta arkipäivältä ylläpitokorvauksena, jota ei katsota tuloksi. Arkipyhiltä ylläpitokorvausta ei saa.
- fhgfhfggf
täys työmarkkinatuki 9e/arkipvä ylläpitokorvausta ja se 9e on verotonta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa861976Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as381270Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134974Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.201893- 78789
- 90784
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo213690- 67657
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,47637On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79628- 35591
- 64584
- 37541
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 35444
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin13439- 33433
- 40427