Olisiko täältä Lappeenrannasta kukaan menossa käymään Kotkassa?Voisi minun puolesta viedä kultaa kanikonttoriin Kotkaan?Itse en pääse/kerkeä.Olisi muutama sata grammaa.Tarviin pienen lainan pikaisesti.
kultaa kaniin
palotipu66
6
187
Vastaukset
- lue lehtiä
No mikset myy niitä pois, kullasta saa nyt tosi hyvän hinnan, eikä tarvi viedä minnekkään kauas. Lappeenrannasta löytyy ostaja joka päivä.
- palotipu66
Koruilla on tunnearvoa joten en myy.
- 18+17=35
En lähtis itse kenenkään tuntemattoman puolesta kultaa (tai muutakaan) kanittamaan. Kullan ostajatkin vaativat myyjältä henkilöllisyystodistuksen.
- palotipu66
Lähden itse ajelemaan seuraavana vapaapäivänä.
- °◘°
En kehtaa noin pienen määrän takia vaivautua.
- roman,tumm.
anna kavereille joilla on kulmahousut ja pitkät kiiltävät saappaat,ymmärtävät kullan päälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897239- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092413
- 412362
- 1232256
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401829