MIKSI KIUSATUT VALITTAA

IHMETT..

MIKS EI VOI JÄÄDÄ KOULUSTA POIS HETI EKA KIUSAAMISEN VUOKSI . MIKSI VALITTAA ETTÄ KK/ VUOSI KIUSATTU .

100

2285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +++asdfa

      MIKSI SINÄ OLET NIIN TYHMÄ, ETTÄ KIRJOITAT CAPSILLA PASKAA????

      Niin.

    • Sietäisit saada opetuksen todellisesta tuskasta idiootti

    • pözxyx

      No hei jos kaikki jäis sen takia vaan pois että kiusattais tässä maassa ei kyllä ois kovin montaa koululaista! Koe itse miltä tuntuu olla vuosia koulukiusattu, ja tuu vasta sitten sanomaan!

    • -

      Ymmärrät kai itsekin, että jos koulusta jää pois niin jää myös jälkeen opetettavista asioista ja pahimmassa tapauksessa saatat jäädä luokalle. Ei liene kovin kivaa käydä sama luokka uudestaan varsinkaan jos siellä kiusaamista esiintyy.

      • -Jasmin-

        Kaverini otettiin huostaan kun ei käynyt koulua koska häntä kiusattiin....


    • Guaranteen

      Vika on kiusaajan päässä.

    • Tulkaa vain tänne

      Nykyajan kiusaaminen on säälittävää. Kerätään oikein jengi yhtä heiveröistä ihmissielua vastaan ja tuhotaan tätä oman mielihyvän hyväksi. Ja te perkeleet vielä ihmettelette mitä me ruikutamme. Kasvattakaa pallit.

      • nyt on asiatpaskasti

        kuulostaa tutulta kerran mua seurattiin yhelle kalliolle mä en kestän enää ni päätin tehä itse murhan ne tyypit jotka seuras mua kannusti mua hyppää alas mä hyppä sin jalat eeltä 5 metristä että sellanen stoori mut älkää yrittäkö samaa mitä mä


    • omankädenoikeus

      Mä kävin ala- ja yläasteen 90-luvulla, jolloin kiusaamiseen puuttuminen oli aivan onnetonta. Itse asiassa kiusaamiseen ei edes puututtu. Opettajat näki tilanteita vierestä ja vanhemmat soittelivat opettajille ja ihmettelivät, että miksei tehdä mitään. Opettajat olivat nössöjä ja vähättelivät koko asiaa, eivät ottaneet vastuuta vaikka näkivät ja tiesivät tasan tarkkaan tilanteen. Sanoivat, että "lapset liioittelevat, se on ihan harmitonta leikkiä" ynnä muuta paskaa.

      Minuakin kiusattiin, monin eri tavoin ja kiusaajan kyrpiäiset saivat vielä mukaan joitain tyyppejä, joita olin aiemmin pitänyt kavereina. Kyllästyin, kun opettajat eikä vanhemmat, eikä kukaan muukaan saanut tilanteeseen mitään ratkaisua. Mitä useammin kerroin, eli "kantelin" asiasta, sitä enemmän tuli paskaa niskaan välitunneilla ja koulun jälkeen.

      Yksi keväinen päivä muutti kaiken. Liikuntatunti, pesäpalloa koulun pihalla. Olin takakentällä ja tietysti pahimmat kiusaajat myös. Päässä napsahti totaalisesti, tuntui että silmissä pimenee kun keitti niin pahasti. Kävelin etukentälle, otin pesäpallomailan. Muut ihmetteli tietysti jo tässä vaiheessa, että mitä olen tekemässä. En välittäny mistään, kävelin takaisin takakentälle toisen kiusaajan luo, löin niin kovaa kuin vaan jaksoin. Kiusaajalle tuli päähän pitkä ja runsaasti verta vuotava haava. Ja tottakai hirveä huuto. Arvatkaapa kenelle opettaja, ja muutkin, huusivat asiasta. Minulle tietysti. Mutta loppui se kiusaaminen kyllä siihen, ei tarvinnut enää paskaa kuunnella.

      En kehota ketään kiusattua tekemään tuollaista, mutta jos mikään muu ei tunnu auttavan, niin minun mielestäni ei ole pahasta napauttaa kiusaajalta vaikkapa veret nenästä. Tosin nykykiusaajat on niin pahasti nössöjä, että kiusaavat porukassa yhtä pienempää. Noh, nössöstä lapsesta kasvaa nössö aikuinen, simple as that!

      • Minä olen sitä mieltä että jos mikään ei tehoa, niin on käytettävä äärikeinoja vaikka siitä joutuisi itse linnaan.
        Loppupeleissä kyse on joko heidän henkisestä hyvinvoinnistaan tai minun ja minähän en alistu kuolemaan, joten kuolkoot se toinen osapuoli.


      • pumpulipallo1

        pointsit sulle järkevästä tekstistä.


    • yx vaan

      Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu.
      Kiusaajat ovat aina hyvin heikkoja ja pelkurimaisia ja uskaltavat kiusata ainoastaan sellaisia joita pitävät itseään heikompana.

      Oikeasti rohkeat ja vahvat eivät kiusaa. He myös uskaltavat puuttua jos näkevät jotakuta kiusattavan.

      Koulun pitäisi puuttua ja vahvasti kiusaamisasioihin.

      • Thats why so serious.

        Miten VITUSSA niin väkivalta ei ole ratkaisu?
        Se toimii VITUN hienosti.


      • Anonyymi

        Oikeasti vahvat polttavat kiusaajan vanhemmat niiden taloon sisälle.


    • hanhiko

      Kiusaajien vanhemmat näytille. Ihan siksi että ihmiset näkevät ja toivotaan heiltä myös kasvatusohjeita miten ovat saaneet aikaiseksi niin vittumaisen yksilön joka ei osaa eroittaa oikeaa ja väärää.
      Olen sitä mieltäettä jokaisen lapsen perusoikeuksiin tulee kuulua itsepuolustuslajien koulutus. Itse 7 vuotta kiusatun lapsen vanhempanan sanon että kiusaaja on yleensä itseriittoisten vanhempien kusisikiö.

    • kiustattu

      Minua on kiusattu melkein vuosi.. haukkumista, tavaroiden viemistä ja tönimistö.
      Se ei todellakaan ole mukavaa, onneksi minulla on aina ollut hyvät vanhammat että ne ovat auttaneet vissiiin pitämään minut kasassa ja muutenki ettei tullu mitään sekaannuksia... vieläkin yksi 15cm lyhyempi skidi ärsyttää, meinas nrkki helahtaa...

    • No LOL

      vittu, ei se oo välttämät oma vika jos kiusataa!! vitun homo tään viestiketjun alottaja!

      täs esimerkkej mix kiusataa:

      -eri uskonto
      -"väärä" tyyli
      -eri värine iho
      -"väärän" näköne, esim ruman näköne
      -hikke
      -harrastaa jotain "väärää"
      -ostaa vaatteit kirpparilt, tai ei omista merkkivaatteit
      -"väärä" musiikkimaku
      -sotkune koti tms
      ....................

      en kyl jaksa luetella enempää...
      siinäs on tarpeex esimerkkejä. on vähä kokemusta. mua on syrjitty ent mix.

      • 8

        Aika osuva lista.

        Ite oon tosta kokenu syiksi väärän tyylin, ulkonäön, hikkeyden sen, missä seurassa liikun. Jälkimmäinen on ollut kaikista vahvin syy. En kuitenkaan valitse seuraani ihmisten ulkonäön mukaan, vaan oon sellasten kanssa, joiden kanssa on yksinkertasesti hyvä olla.

        Tää kiusaamisasia on ehkä se isoin ongelma, mikä ottaa tässä yhteiskunnassa päähän!


    • mitään järkee täs

      Järki kätee. Kukaa ei valitse tulla kiusatuks. Ne on ne "kovikset" jotka päättää ketä kiusataan ja sen apulaiset on aina mukana. On niin noloa toi joukossa kiusaaminen. Mua on kiusattu 6 luokalt asti mut ei enää, ku näin kotimatkal sen "koviksen" yksin kävelemäs ni kävelin sen luo ja kylmäverisest löin sitä. Ei kovin suositeltavaa mut eipähän oo poika uskaltanu kiusata enää. Ite oon 15v poika.

      • itsetaidatruikuttaaa

        Olet todellinen luuseri. Kuinka kehtaat alkaa kiusaamaan, vaikka itse tiiät, miltä se tuntui. Ikävä kyllä, toisen kiusaaminen kertoo vain kiusaajan huonosta itsetunnosta ja pahasta olosta. Ihan niin kuin sinulla näyttää olevan!

        Itseäni on kiusattu ala-asteella ja nyt olen jo aikuinen ja varsin kaunis ja menestynyt nuori neitokainen. Oikeastaan vain yksi ihminen kiusas oman pahan olonsa takia minua. Nyt kiusaaja on jälkeen päin useaan kertaan tullut pyytämään anteeksi. Oikeastaan joka kerta, kun tapaamme hän pyytää useaan otteeseen anteeksi.

        Kiusatun on oikeus sanoa mikä tuntuu pahalta, ihan niin kuin kaikkien muidenkin ihmisten. Törkeää on väheksyä toisen tunteita.


      • Aika vitun tyhmä oot -.-
        Jos mä näkisin sut esim. kaupungilla ni sä lähtisit silmä mustana kotiis :P


      • potari
        chica-hijo kirjoitti:

        Aika vitun tyhmä oot -.-
        Jos mä näkisin sut esim. kaupungilla ni sä lähtisit silmä mustana kotiis :P

        Hahahaaa. Ei kannattais kynäniskan tääl aukoo päätään.


      • killer
        potari kirjoitti:

        Hahahaaa. Ei kannattais kynäniskan tääl aukoo päätään.

        Tämä "kynäniska" sitten omistaa haulikon että voin tussauttaa sillä tollaista persläpeä selkään.


    • kiusaajanvastuuseen

      Miksi kiusatun pitäisi vaihtaa koulua, mitä kiusattu on tehnyt väärin. Kiusatun olo ei pakolla yhtään parane uudessa koulussa, eikä koulua voi jättää keskenkään, kun kaikilla lapsilla/nuorilla on oppivelvollisuus.

      Eikös se mene niin, että kiusaajan kuulu vaihtaa koulua tai oikeastaan kiusaamisasiaan pitäisi puuttua!

      Jos kiusaamiseen yritetään puuttua ja se ei auta tai jos opettajat eivät lähde tekemään asian eteen mitään. Näissä tapauksissa voi olla parempi vaihtoehto vaihtaa koulua. Koulun vaihtaminen voi kuitenkin viestittää tai antaa kiusatulle toimintamallin, mitä hän jatkossa noudattaa. Eli tiukanpaikan tullen pakene!

      • mMMmrrrr

        vaikka kiusamiseen puututaan se jatkuu aina


    • kiusattu 6vuotta

      HHHHHeelvveetttttt iiiiiiiiiiiiiiiiiii ku oot tyhmä eksä tajuu miltä kiusatusta tuntuu, ku sitä uhkaillaan haukutaan ja juorutaan valheita, sitä on tehty mulle jo kuusi vuotta elikkä sä voit painuuu valittaa muualle siitä et koulukiusatut on mämmäreitä, must tuntuu et sä oot kiusaaja ,

    • Kiusaajatsäälittäviä

      Veikkaan että aloittaja on 10-vuotias trolli kuka haluaa vain herättää keskustelua. Kaikki täysijärkiset tietävät että kiusattu on syytön ja että kiusaajat pitäisi tuomita alimpaan helvettiin. Ja mitä paskaa on tuo että on oma valinta joutua kiusatuksi.. Luuletteko että KUKAAN haluaa tulla kiusatuksi. Jokaisen on saatava olla oma itsensä ilman että toiset ihmiset rupeavat kiusaamaan.

    • 12v poika

      oon kyll samaa mieltä vittu ku muo on kiusattu 4 vuotta vanhas koulus ja nytkin kiusttiin hetki vittu hakkasin tän "kovan jengin" ja sen jälkeen kun tulin näiden kavereiksi niin sorruin pikkasen kiusaamiseen mut sillon ku bf:ää (BF=bestfriend)
      kiusattii niin hakkasin kiusaajan sairaalaan. kyll siit aika suuret ongelmat mut ei vittuukaa kaduta ;D t.12v poika

    • Kiusaaja=raukka

      Eihän se nyt kiusatun vika ole että kiusataan, ehei. Ne jotka kiusaa isolla porukalla jotakin yhtä nörttii on tosi raukkamaisia pelkureita. Sellasilla ei vaan oo yhtään munaa, tarvii 15 tyyppii ennen kun pystyvät hakkaan huonoryhtisen hikettäjän. Jos kiusaaminen ei lopu, niin vedä turpaan =) Se oli kyllä tehokas keino käyttää sitä pesäpallomailaa, suosittelen jos "pienet" ongelmat jotka siitä seuraa ei haittaa =D Esimerkiks vaikka minä, mun musiikkimaku ei oo erityisen "nykyaikanen", halveksin noita kusipäisiä kiusaajia, en oo ikinä edes maistanu energiajuomia (ES:sää juo vaan köyhät) enkä kulje "coolissa" porukassa (eli kusipäiden hinttikerhossa) mut mua ei kiusata mistään noista jutuista, koska mähän iskisin niiltä perkele hampaat kurkkuun =) Kiusatut, menkää salille ja vetäkää kiusaajia turpaan =)

      • ville väisänen

        Kiusatut on tyhmiä! Kertokaa opettajalle, homot! jos ei uskalla, älä valita! Tai soita poliisille, jos ei uskalla niin taas on ihan oma vika!


      • Hyvä neuvo, mutta
        ville väisänen kirjoitti:

        Kiusatut on tyhmiä! Kertokaa opettajalle, homot! jos ei uskalla, älä valita! Tai soita poliisille, jos ei uskalla niin taas on ihan oma vika!

        Ihan hyvät neuvot, mutta ainakin meillä päin kiusaajat on semmosia pikkusiokoja, ettei opettajalle kertominen mitään auta. Ja mikäli ei ole kyse selvästä pahoinpitelystä niin tuskin poliisiakaan kiinnostaa.


      • Siis tarkoitin
        Hyvä neuvo, mutta kirjoitti:

        Ihan hyvät neuvot, mutta ainakin meillä päin kiusaajat on semmosia pikkusiokoja, ettei opettajalle kertominen mitään auta. Ja mikäli ei ole kyse selvästä pahoinpitelystä niin tuskin poliisiakaan kiinnostaa.

        Pikkusikoja


    • TURHAUTUNU

      Yleensä kiusaajat kiusaavat siksi, koska he itse ovat liian heikkoja. Tämä asia on tutkittu. Jos oikeasti elämässä ei muuten pärjää, kun kiusaamalla toisia, ni kyllä on asiat vitun huonosti. Kiusaajat itse kokevat asian, jonka takia kiusaa (esim. homoseksuaalisuuden), vieraana ja pelottavana hänelle. Hän ei halua samaa asiaa edes lähelle itseään. Kiusaaminen on vainjokapäiväisten asioiden pakenemista. Kiusaajat on saatanan säälittäviä raukkoja. "Ah, mä oon nii vitun kova, ku mä kiusaan. Mä myös poltan, sä et ikinä uskaltais. Mä oon pannu mun tyttöystävää 70000000 kertaa, vittu mä oon kova!"

      • James-95

        Jos sanoo, että jokin asia on tutkittu, kannattaa laittaa tutkimukseen linkki. Eihän meillä ole muuten minkäänlaista syytä uskoa sinua.


      • joeaugfq
        James-95 kirjoitti:

        Jos sanoo, että jokin asia on tutkittu, kannattaa laittaa tutkimukseen linkki. Eihän meillä ole muuten minkäänlaista syytä uskoa sinua.

        No onhanse nyt ilmiselvää että on huono itsetunto jos kiusaa jotakuta. Kyllähän sen tietää.


      • gt5gtrgrege
        joeaugfq kirjoitti:

        No onhanse nyt ilmiselvää että on huono itsetunto jos kiusaa jotakuta. Kyllähän sen tietää.

        mua on alettu kisaaman 3 luokasta asti se alko siitäettä eka mun koulussa olevat bestikset hylkäs mut ja alko puhuu must pahaa ja niin edes päin ja sit ku jompikumpi niist ei oo kouluss nii se takertuu muhun siis ihan Vi tun tyhmää käytöstä


    • misksikö valittaa.

      NO SIKS KU VITUTTAA, SAATANAN IDIOOTTI.

      • surgir buttées gigolo

        Kyllä poliiseja kiinnostaa. Jos haukutaan vaikka homoksi, tee kunnianloukkaussyyte.


    • kiusattu-edelleenkin

      Kiusaajilla on itsetunto-ongelmia.

      Kusipäitä kaikki kiusaajat, joutas hakata koko poppoo.

      • potari

        HHahhhaahahhaahahhah. Etpä taida onnistua siinä...


      • James-95

        Eiköhän molemmilla osapuolilla ole ongelmia. Useimmiten kiusaajat kiusaavat heikompia, koska he haluavat kohentaa omaa itsetuntoaan. Kiusatut vain valittavat, eivätkä he jaksa tehdä itse mitään asian eteen. Jos porukkaa tulee isolla joukolla kiusaamaan, kannattaa sanoo, ettei ne pystyis tekemään sitä yksin. Silloin kiusaaja ei saa mahdollista itsetunnon kohotusta, koska kukaan ei ole katsomassa tai ylistämässä hänen "urotekojaan".


      • kiusattu-ei enää
        potari kirjoitti:

        HHahhhaahahhaahahhah. Etpä taida onnistua siinä...

        Hyvin onnistu kotikoululla.


    • Onkos joku narauttanut sinut opettajalle kun pitää noin purkaa tunteitaan :D Tiesitkös että olet saattanut loukata jotakuta syvästi. Helpommalla pääsee kun pyytää anteeksi ja sanoo ettei halunnut loukata jos kiusattu sellainen itseensä ottava on :P

    • ....einäinnaamapalmu

      Tollane pelle tulee tänne suomi24:seen húutelee tollasta paskaa? Mieti vähä sitä
      miks kiusatut kertoo tällasta tai jää kotia? Kiusatut yrittävät joko purkaa pahaa oloaan tai kertoa vain että kuinka kauan on kiusattu ja odottaa että joku tukisi häntä!
      sinä et näytä tietävän paskan vertaakaan kiusauksesta! minuakin jopa kiusataan ja on jo ihan kiusattu 3 vuotta!! se ei ole hauskaa sen voin sanoa,mitä sinä sanoisit jos minä tulisin porukalla haukkumaan sinua,ei varmaan muuten tuntuisi hyvältä

    • Siksi!

      Jos olisit kokenut kiusaamista niin tietäisit sen, että kiusattuna ei aina uskalla vain jäädä kotiin. Silloin sitä vain pelkää, että muuten jäisi kiinni lintsaamisesta ja vanhemmat ihmettelisi, miksi et halua mennä kouluun. Ja silloin alkaisi epäilykset siitä, että sinua kiusataan. Eikä sitä halua todellakaan myöntää juuri silloin, minä ainakin halusin kieltää koko asian, aluksi jopa itseltänikin. Niin että siksi.

      • vittumitäpaskaa

        Kiusatun vika vittuako me valehdellaan itsellemme eduskuntatalon kukkahattutätien ja erilaisuus on rikkaus kaltaisen paskan jauhannan vuoks mua on kiusattu 4 vuotta mutta sit tajusin et vika oli mun päässä muutuin vaan coolimaks niin ei enää kiusattu....


    • No---

      No miksi et voi olla kiusaamatta?

    • ex-kiusattu

      Vittu ettekö nyö ääliöt tajuu miten pahalta kiusaaminen tuntuu?!? Saatana painukaa perseeseenne!!!

    • tämäonherrahillevi

      Kaikkeen tähän ongelmaan on yksi keino, kiusaaja hirteen kaikki tai kiusattujen kivitettäväksi. Siinä teille ratkaisu. Vähän selvennettynä, kiusaajille ankarat tuomiot, ei tästä maailmasta muuten se lopu. Luuletteko että joku päänsilittely siihen auttaa, EI!

    • kembojambba

      Onet jampoille, kyl muaki vituttais T make korsosta seilori klubi RY.

    • Trollipoliisi

      Yhtä trollia !

    • Ex-kiusattu

      Mulla kävi niin, että jouduin vaihtamaan koulua kun menin kolmoselle, siitä sitten kaksi seuraavaa vuotta oli täyttä helvettiä. Minua kiusasi luokan suosituin poika, joka keräsi luokan luottamuksen puolelleen. Opettajamme oli kohta eläkkeelle jäävä nainen, hänelle valitettiin kiusaamisesta monta kertaa, mutta hän sanoi "Rakkaudestahan se hevonenkin potkii" Tämä toistui useasti 3-4 luokan aikana. Olisikahan syynä ollut se, että kiusaajan äiti oli opettajana samassa koulussa, ja hän ei halunnut uskoa työkaverinsa pojasta tuollaista? Onneksi seuraavana vuonna koulun rehtori tuli opettajaksi ja kiusaaminen saatin loppumaan. Nyt yläasteella hän mustamaalasi minua seiskaluokan aikana, olin saanut uusia kavereita, hän kertoi kaikkea pahaa minusta noilta kamalilta vuosilta. Mutta onneksi sekin jäi, ja nyt minulla on paljon uusia kavereita.

    • Olin masentunut

      Väkivalta aina pahentaa asioita. Jos oma nyrkki alkaa heilua kiusaajaa kohden niin onko oma elämäs nyt kunnossa? Joudut hirveisiin ongelmiin tämän takia etkä saa enää apua toivotulla tavalla.
      Koska itse olin monta vuotta kiusattu ja kärsin masennuksesta niin tiedän miltä se tuntuu. Kiusaamista vähätellään mikä pahentaa asioita. Jos toisella on paha olla niin silläki on syynsä siihen. Jos et ole kärsinyt masennusta ÄLÄ VÄHÄTTELE SITÄ!

    • tyttövaaaaan

      jos mua kiusattais, nii en todellakaa vaihtais koulua ym sittehän ne kiusaajat taas innostuis ja ottais jonku uuden tyypin jota sit kiusata. pitää vaa pysyä vahvana ja ei antaa periks niille urpoille ! ja jos esim 15 vuotiaat yläastelaiset kiusaavat, niinku mun isoveljee kiusattiin nii mun veli ois voinu nostaa syytteen niitä kohtaa poliisille ja ei mun veli sieltä koulusta olis lähteny, vaa ne vitun kiusaajat !! koska 15 vuotias on itse vastuussa omista asioistaan.. et ei kyl pahemmi houkuttais itteä vaihtaa koulua joittenki vitun kusipäitten takia ! ja ne on ny niinku hyviä ystäviä et vissii hiuka säikähti .. :)

    • My life in here

      Mä oon 13 vuotias ja oon asunu etelässä nyt kohta 8 vuotta... nämä koko kaheksan vuotta mua on lyöty, haukuttu mm alieniks, oksenneltu minun tullessa paikalle... Tehty tekokyyneliä... vältelty... puhuttu paskaa... haukuttu eläimeksi... varastettu rahaa... Hakattu... Ja vielä syytetään kaikesta pahasta mm lapissa tapahtuneesta murhasta! Huijattu opettajia antamaan jälkkää mulle ja jopa hakattu sairaalakuntoon! Vittu mä en kestä MIKS MUA KIUSATAAN = KOSKA TYYPIT AJATTELEVAT MINUA VITSINÄ JA VAIN VÄLTTYÄKSEEN ITSE KIUSAAMISELTA KIUSAAVAT MINUA JA VARSINKIN KOSKA TULIN POHJANMAALTA JA YMMÄRSIN PUOLET TÄMÄN MAANOSAN KIELESTÄ nyt osaan sitä täydellisesti!!! Mä kestin sitä koska löysin mulle tärkeen henkilön jonka takii en jää koulusta tai mistään pois! Hän on paras kaverini! Te kiusatut puratte kiukkuanne aivan väärään ihmiseen sillä en halua pahaa kenellekkään ja haluan vain auttaa muita.... Esimerkiksi löysin erään minua kiusanneen luokkalaiseni hakattuna ja melkoisessa kännissä syrjäkadulta... Otin hänet meille ja autoin hänet melkein kuntoon (vanhemmat olivat viikon poissa ja oli vain minä ja isoveli joka oli kavereilla dokaamassa) Hän tästä auttamisesta huolimatta jatkoi kiusaamistani... Ehkä pahemminkin... Jos voisisin valita ottaisisinko pissiksen elämän vai tämän : ottaisisin tämän sillä olen oman tieni kulkia ja en välitä pätkääkään ajattele minusta mitä lystäätte minä en ajattele kenestäkään negatiivisesti! Jos hakkaat minut annan anteeksi, jos viet/rikot minult ajotain annan anteeksi, tee mitä vaan minulle KUHAN ET SATUTA KAVEREITANI SILLÄ SILLOIN MINÄ TEEN ELÄMÄSTÄSI HELVETTIÄ!!!! Kavereideni ansiosta en koskenut mihinkään aineisiin tai mihinkään sillä haluan olla selvinpäin jos minua tarvitaan.... En kanna minkäänlaista kaunaa kenellekkään mutta rukoilen älkää enää tehkö elämästäni siedon alakynnyksen rajoilla hyppimistä = vanhempani ovat eronneet kun olin 3 : muka minun syyni... Isäpuoli on juoppo... Äiti töissä vaan... Minulla on myös koira joka on aina kotona odottamassa kun tulen... Hän on yksi parhaista kavereistani... Ja elää enää 10 vuotta kunnes kuolee vanhuuteen... Kiitos myös Serkulleni joka pitää minut hereillä ja siivilläni, hän on täydellinen ei koulussa eikä ehkä muussa mutta hän osaa aina saada minut hyvälle tuulelle! Rakastan ystäviäni! JOS KOIRANI TAI SERKKUNI KUOLEE EN KESTÄISI TÄTÄ MAAILMAA!!! Tämä on ensimmäinen kerta kun KUKAAN MUU KUIN KOIRANI TAI SERKKUNI TIETÄÄ TÄSTÄ JOTEN TÄMÄ EI OLE VALITUS vaan vain kertomis itseppähän luit ja olen siitä kiitollinen.... Sekin on kiusaamista että ottaa toiselta jotain... Ei huomioi häntä... Jättää ulkopuolelle... Huutelee hänelle jotain... Haukkuu häntä jos yrittää auttaa sinua... Tai pahinta : satuttaa henkisesti tai fyysisesti... Olen sinulle kiitoksen velkaa jos joskus jätät sen kommenttisi hänen paidastaan sanomatta tai pidät mölyt ja vihan mahassasi : ei ole kiusatun vika että sinulla on joskus paha olo... He ovat normaaleja kansalaisia kuten sinä joten LOPETTAKAA KIUSAAMINEN SIINÄ VOI OLLA HENGENLÄHTÖ LÄHELLÄ!!! Ja eräs chattikaverini oli saanut kiusaajastaan rakkaimpansa joten ei sitä koskaan tiedä jos rakastutkin siihen jota kiusasit...

    • esim.

      Kiusaajat ja heidän vanhempansa ova samaa kaliperiä .Jos olet syntynyt älykääpiö perheeseen olette kaikki samanlaisia.Se on pahempi asia jos satut olemaan varakasta väkeä hehän luulevat saavansa aliarvioida toisia ihmisiä.Ainahan mainitaan että alemmasta sosiaali ryhmästä mutta jos on varakasta väkeä niin ihmetellään että miten näin pääsi käymään.Opettajatkin hyssyttelevät että eihän tämä mitään kiusaamista ole jos on niin sanotusta paremmmasta perheestä.

    • Pessimisti

      Kiusaaminen on tosi lapsellista, ja yleensä ketkä kiusaa yrittää olla jotenki "kovia" tai sit niillä on niin tylsä elämä että yrittää hakea jotain viihdykettä siihen!

      • painuhelvettii!

        tekis mieli hakata tää tyyppi joka alotti tän keskusteluun... Se ansaitsisi sen!... Ja vaikka joka päivä vuoden ajan niin tietäisi miltä tuntuu!


    • PikkuSotilas

      Koulukiusaus on vakava rikos. Siinä vahingoitetaan fyysisesti ja hengellisesti. Aluksi se voi tuntua vain 'läpältä' mutta jos se jatkuu, se on kiusaamista ja rikos.

      Kuuntelisit opettajia kun tulee nämä aiheet esille.

      Rakkaudella isolle mulkulle~

      • pettipotti

        Sitte on turha valittaa enää kiusaajien kuolleina ku kiusaaja on tehny joukkomurhan. Ja pum pum


      • 17+18
        pettipotti kirjoitti:

        Sitte on turha valittaa enää kiusaajien kuolleina ku kiusaaja on tehny joukkomurhan. Ja pum pum

        Kiusattu masturboi kovasti ja siittiöitä kuolee?

        Noin yleisesti mitä luulette kuinka paljon kiusatut masturboivat kun ei liikunta ja urheilu koulussa kiinnosta?


    • Horo

      Sinä olet perseestä saatanan horo

    • hyvä tyyppi

      ne valittaa koska ne on niin luusereita

    • ...

      helvetti! et tiiä mitään mua just äsken kiusattiin nyt kun oon kotona on vitun paska fiilis sit näkee tälläsen artikkelin jumalauta!!!!

    • hyvä tyyppi

      se oli vaan läppä.

    • 3+12

      Kiusatut valittaa aina, kauheeta sniiduilua, jos ne oikeesti välittäis ne rupeis ite opettajiks, katkeraa pahaaoloa täynnä olevia paskoja ovat, menisivät vaikka vapaaehtois työhön auttamaan jotakuta kiusattua eikä ite marttyyrina valittais.

      Jo aikuiset kiusatut opetelkaa ajattelemaan muita, sillä kukaan ei ajattele teitä

    • Elfascismo

      Kiusatut lopulta ottavat veitsen ja viiltävät kiusaajansa tai oman kurkkunsa auki...
      Toivon että näin ei kävisi mutta kiusaajilla on ongelma.

      • 1+4

        puhutko nyt omasta puolestasi, mene hoitoon.


    • v Täyttä asiaa!

      TE KIUSAAJAT OOTTE OIKEESTI NIIN VITTUMAISIA! Ettekste älyy, miten kurjalt kiusatult tuntuu?! Mä oon 12 vuotias assi, ja vielä taiteellinen. Ne on kait kadei mulle tai jtn, tai sit se johtuu siit, et oon huono sosiaalisis tilanteis? En kulje massan mukana, joka on varmasti myös yksi syy. MUT ON OIKEESTI NIIN VITUN RAUKKAMAISTA KIUSATA MUITA, VARSINKIN JOS SE EI PYSTY PUOLUSTAUTUMAAN TAI EI VOI SILLE MTN!!!

      // Onko tääl muit assei? :3

    • jumalan totuus

      Ne jotka sanoo on ite.

    • Painu helkkariin.

      Miten helvetissä joku voi pitää itteään siistinä tyyppinä, kun on valmis kiusaamaan.
      Pelkää ite vaan niin vitusti, että muut ei hyväksy ja pitää saada muut pelkäämään itteään niin tulee kunnioitusta. Sinä munapää, joka kysyt miksi kiusatut ei jää kotiin, niin jäisitkö ite.
      Ekakskaan se ei kaikilla onnistu, jos on vanhempien kaa aamuisin kouluun tulossa.
      Miksköhän kiusatut valittaa? Kas siinnäpä vasta pulma... Ehkäpä siks, että ne nauttii helvetisti siitä, kun joku yrittää murtaa niitä.
      Tunnen yhen, jota kiusattiin tyylin vuoks. Käskettiin muuttumaan massateiniks. No se muuttu. Sit ne alko kiusaa sitä, ku ei oo omaa tyylii ja vaan matkii ssuositumpia.
      Kiusaajilla itsellään on vaan huono itsetunto ja sitä muka parantaa se, kun saa nähdä toisella menevän paskemmin kuin itellään.
      Yleensä ujot ja hiljaiset joutuu kiusatuiks. Oma vika joo... Ei helvetis. Kuka päättää, että olempas tälläinen joka ei uskalla puhuu muille, ku pelkää kiusaamist, niin saan lisää kiusaamist? Ei kukaan.
      Voi saatana, mikä vanhempien lellimä kateellinen pikku läskiperse täälläkin vaan kiusaamista ihannoi, vaikka wi yhtään tiedä millasta on olla kiusattuna.
      Ime sinä vaan isääs, niin hyväin menee molopää.

      • tapa ittes!!!!!!!!.!

        Miks sä oot tommonen sairas homo läski itserakas idiootti paska


      • asd
        tapa ittes!!!!!!!!.! kirjoitti:

        Miks sä oot tommonen sairas homo läski itserakas idiootti paska

        Hei ! Kiusaamine on vakava asia ! Mä oon oikeesti aatellu 4 luokalla et hyppään sillalta junan alle ! Vaikka kiusaamine oli iha pientä, Mut sit rupesin aattelee mun 2 v. pikkuveljee ni en pystyny siihe ! Mun elämä on taas kunnossa vaikka yläaste pelottaa ! Tää joka tän alotti ni on ite raukkamaine kiusaaja joka ei uskalla ottaa vastuuta !


    • notw

      Koska 7-17-vuotias on lain mukaan oppivelvollinen

    • jo on sullakin aihetta puhua,sä et kuule tiiä mistään mitään!!..olisit itte joutunu kiusatuks yli vuoskymmenen ajan ja joutunu valvoon levottomat illat ja unettomat yöt,ku mietit miten sua taas seuraavana päivänä kohrellaan.Mulla meni vuosia hyväksyä itteni ja välillä kävin pohjalla,sitten nousin ylös ja tajusin että en saa syyttää itteeni,vika ei torellakaan oo mussa,vaan jossain joka keksi alottaa koko skeidan..kiusaajat,hävekkää ja pahoon!!.

      • on sulla ollu rankaa :( :/


    • Frozen~

      AI MIKSIKÖ ME VALITAMME??!? Mieti sitä kuules siellä ylipienes nupissas, jos sul ees sellasta onkaan! Kiusaajat on tuhonnu mun elämän ja itsetunnon! Kiusaajien takii oon meinannu tehä itsarin pariin otteeseen ja viilelly! JA SIT SÄ KEHTAAT TULLA TÄNNE VIEL INISEE!!!? Hitto mun sisäl kuohahti luettuani ton otsikon, ja suutuin oikein kunnolla luettuani alotusviestin! AI MIKSIKÖ EMME JÄÄ KOTIIN?!? HAISTA VITTU HELVETIN HUORA! EHKÄ EMME VOI JÄÄDÄ KOTIIN JOS VANHEMMAT VIEVÄT KOULUUN TAI JOS HE OVAT VIELÄ AAMUISIN KOTONA! ON OLEMAS SELLASIIKI VANHEMPII, JOTKA KÄY YÖTÖIS TAI HOITAA LAPSIA KOTONA! Eli kouluun on PAKKO tulla kidutettavaksi! Ja muutenkin on PAKKO opiskella, jos haluaa saada joskus aikuisena hyvän ammatin! KIUSAAJAT ON ONNISTUNU PILAA JO MUN NUORUUDEN, MUT MUN LOPPUELÄMÄÄ MÄ EN ANNA NIITTEN PILATA!!!

      • hävetkää

        ku on lukenu tän ketjun kokonaan ni te kaikki olette kiusaajia kiusatut haukkuu kiusaajia ja kiusaajat kiusattuja mitä järkee hävetkkää kaikki kiusatut sanoo mitn inhotta vaa on olla kiusattu mut silti kiusaa kiusaajia ja sama toisin päin


      • lolll
        hävetkää kirjoitti:

        ku on lukenu tän ketjun kokonaan ni te kaikki olette kiusaajia kiusatut haukkuu kiusaajia ja kiusaajat kiusattuja mitä järkee hävetkkää kaikki kiusatut sanoo mitn inhotta vaa on olla kiusattu mut silti kiusaa kiusaajia ja sama toisin päin

        Jos kiusattu puolustautuu kiusaajaa vastaan, niin sekin on sun mielest kiusaamist?! Ei jumankauta...


    • Violent Soul

      Muistan ku mua kiusattiin pari vuotta sitten.Oikein keräytyi jengi siihen.Olin silloin mahdottoman ujo ja en pystyny puolustamaan itseäni.Mutta siinä sitten mitta kertyi,ku niinsanottu pomo rikko mun tavaroita.Otin kunnolla kiinni tyypistä ja vedin turpaan ja potkin mahaan.Sanoin vielä että tämä toistuu jos jatkat kiusaamistani.Siinä se sitten meni ruikuttamaan opettajalle,että mä kiusaan sitä.Sain jälki-istunnot.Mutta kyllähän se lopetti sitten,ku sai tietää että tämä tyttö osaa kostaa. :3 muistelen vielä lämmöllä sitä tunnetta ku potkasin sitä.

      • Violent Soul

        Toi ylempi juttu saattaa kuulostaa että mä kiusaisin sitä,mutta kyllä sen se ansaitsi ku se teki enemmän kun vain tavaroiden rikkomista.


      • dsdsds
        Violent Soul kirjoitti:

        Toi ylempi juttu saattaa kuulostaa että mä kiusaisin sitä,mutta kyllä sen se ansaitsi ku se teki enemmän kun vain tavaroiden rikkomista.

        Ei kiusaajan kurittaminen ole kiusaamista.


    • fakedoll

      Mua on kiusattu lähes koko kouluaikani, ja on ollut väkivaltaa sun muuta "kivaa". Ja kun vielä uhkailut siitä, että tullaan repimään pää irti kun nukun, ni kyllä sillä pikku nelosluokkalaisella, mikä olin, oli melkeen kuset housussa. Mutta minkäs teet, kun opettajat kattoo vierestä, eikä tee mitään. Näin jatku useemman vuoden, ja istuin koulussa suurimman ajan vessassa itkemässä. Kun kukaa ei halunnu puuttua siihen. Nykyään olen kahdeksannella, ja kyllä voin vannoa, että pistän hampaat ihan mielelläni kurkkuun siltä, joka mua uskaltaa tulla enää kiusaamaan. "Ylipaino on ylivoimaa". Kaikki kiusaajat vois oikeesti kattoo peilii ja miettii et mikä helvetti on niin huonosti, et pitää tehä jollekki toiselle saatanan paha olo väkivallalla, henkisellä ja/tai fyysisella sellasella. Ihan oikeesti järki hoi.

    • niimpä hei

      koska kuka sinne kouluun sit muka jäis ? :D kiusaajat ettis aina uusia uhreja ku kiusatut häipyy ja lopulta jokasella luokalla pari ihmistä. jep.

    • teho-osastolla

      Ole sä vaan perkele hiljaa tän ketjun aloittaja. Jos uskallat tulla ton sanoo mul, ni kyllä oot aika äkkiä sairaalassa ja vieläpä teholla. Tietäisit vaa, kui vitun paha olo kiusatulla on. Kiusaajat kiusaa vaan sen takii et ne on ylimielisiä perseennuolijoita. Tä asia on mun kohalta LOPPUUNKÄSITELTY!!!!

    • teho-osastolla

      Ole sä vaan perkele hiljaa tän ketjun aloittaja. Jos uskallat tulla ton sanoo mul, ni kyllä oot aika äkkiä sairaalassa ja vieläpä teholla. Tietäisit vaa, kui vitun paha olo kiusatulla on. Kiusaajat kiusaa vaan sen takii et ne on ylimielisiä perseennuolijoita. Tä asia on mun kohalta LOPPUUNKÄSITELTY!!!!

    • teho-osastolla

      Ole sä vaan perkele hiljaa tän ketjun aloittaja. Jos uskallat tulla ton sanoo mul, ni kyllä oot aika äkkiä sairaalassa ja vieläpä teholla. Tietäisit vaa, kui vitun paha olo kiusatulla on. Kiusaajat kiusaa vaan sen takii et ne on ylimielisiä perseennuolijoita. Tä asia on mun kohalta LOPPUUNKÄSITELTY!!!!

    • dffddfdf

      Oman kokemukseni mukaan kiusaajia kannattaa vedellä huolella turpaan. Yleensä uskovat ensimmäisellä kerralla. Kovakalloisimmat voidaan tarvittaessa kyyditä metsää, kurittaa huolella ja jättää sinne ilman vaatteita.

      Työpaikan öykkärit uskovat yleensä puhetta. Harvalla on munaa jatkaa pätemistään sen jälkeen kun kohde nauraa päin naamaa ja kehottaa kokeilemaan onneaan.

      • ...

        Alikehittyneiden pellejen keskinäisistä hölinöistä nyt ei kannata fiksujen välittää. Kertovat vain itsestään ja elämästään. Mikäs sen helpompaa kuin suutaan pieksää ja keksiä haukkumanimiä muille, pikkulapsikin sen osaa. Kannattaa valita ne harvat ja hyvät joukosta, eikä odottaakaan että huonolaatuinen tyyppi muuttuu. Toivotetaan heille kuitenkin onnea, koska muuten on rupuelämää tiedossa jatkossakin.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2612
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      334
      2444
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      94
      2136
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      61
      1828
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1743
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1714
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1573
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1462
    9. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      61
      1458
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe