VHS-matskun siirto DVD:lle

HomeVideoSystem>DVD

Olen siirtänyt vanhoja perhevideoitani (lasten syntymät, ristiäiset, ensiaskeleet, lomareissut...) DVD:lle.

Tein anopillekin muutaman DVDn mutta hänen DVD-laitteensa ei suostunutkaan näyttämään kopioimiani DVD-levyjä??

Mikä mättää?? Onko niin että vain laite jolla DVD on tehty, lukee myös tätä ko. tallenetta? Ja muut laitteetko eivät niitä suostu lukemaan lainkaan??

4

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohdit viimeistellä

Se missä sä mokasit, oli se että jätit viimeistelemättä ne levysi. Levyt pitää AINA viimeistellä eli finalize-toiminnolla saattaa yhteensopivaksi jolloin ne toimii kaikissa dvd-soittimissa. Sen takia et saanut levyjäsi toimimaan anopin laitteessa.

Tarinan opetus: LUKEKAA AINA NE LAITTEEN KÄYTTÖOHJEET KUNNOLLA! Ei niitä huvikseenkaan ole laitteen mukaan laitettu.

Voit toki korjata virheen niin että pyydät ne levyt takaisin ja viimeistelet ne sillä laitteella jolla olet alunperin ne tehnytkin ja annat sitten ne takaisin hänelle.

• arvaaja.

joillekin tulee iloisia yllätyksiä kun laitteet joilla DVD:t on tehty vaihdetaan uuteen ja entinen laite hävitetään. Joskus vuoden päästä ihmetellään kun ei voi kissanristiäisiä enää katsellakaan.

• HomeVideoSystem

KIITOS viisaammilleni hyvistä vihjeistä!

Nyt homma pelittää täydelllisesti!

• dvd:lle

I
        Itse olen kopioinut omat videot dvd:lle jo vuosia sitten mutta pidän alkuperäiset
        nauhat silti tallessa ja muutaman vhs laitteen myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109