Perjantaina 17.2.2012 olin pyöräilemässä kohti keskustaa, liikenneympyrässä ajattelin että oikaisen pekkarisen varikon kautta, mutta eihän siitä mitään tullut lumivallien takia, joten koukkasin s-marketin takaa torille...Fillari sotkiessani ajattelin, että olisi se vaan maailman ihme jos keskellä toria olisi helmikuussa nainen ilman rihmankiertämää, no ei ollut!!! kiitti mielenkiinnosta!!!
Nainen ilman rihmankiertämää keskellä kaupunkia!
4
531
Vastaukset
- onnipussi
No, mutta arvaas mitä. Minäkin ajattelin samaa, että olisipa nyt nainen ilman rihman kiertämää . Ja sitten arvaa mitä! Tulin kotiin, panin takin naulakkoon, riisuin kengät ja astelin makuuhuoneeseen.... ja siellä kellitteli sängyllä ihana nainen ihan alastomana. Hän kutsui minut viereensä ja riisui minultakin vaatteet. Sitten rakastelimme. Oli se ihanaa.
- Minkä kautta?
Mikä on Pekkarisen varikko
S-marketin takaa torille?
Missä päin maailmaa seikkailet (lue: sekoilet)?
Jossakin jumpen selän takana Tuppiahossa? - Unknow
Lienetkö edes ajanut sillä polkupyörällä..;-)
- Tämä selvisi
Kirjoittaja on lieksalainen.
Ei aihetta enempään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6378488Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513244Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4282284- 1281367
- 331348
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151285Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091221- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943