Millainen yritys?

Tuleva asiakas?

kertokaa millainen yritys on pieksämäen akku ja varaosa ky?

96

6903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      sieltä saa akkuja ja varaosia autoon?

      • Anonyymi

        Pitäskö hakee,jos niitä saa kerran.Niin tutustuis yrittäjä herran.


    • korho37

      semmoisia tarinoita olen kyseisestä yrityksestä kuullut että itse en uskalla autoani sinne viedä

      • as.autoilija

        Toisaalta ihan omasta kokemuksesta voin sanoa, että monena vuonna olen autoni siellä huollattanut ja aina homma on pelannut, auto on toiminut moitteettomasti. Palvelu on pelannut, paitsi kerran ruuhka-aikana jouduin odottamaan tunnin kauemman kuin oli luvattu, koska yksi akuutti homma meni edelle, papparaisen auto oli sipannut. Ystävällinen henkilökunta.
        Kuulopuheita ei kannata levittää, vaan omakohtaiset kokemukset ovat niitä, joilla on edes joatin arvoa.


      • Ei paha kuitenkaan
        as.autoilija kirjoitti:

        Toisaalta ihan omasta kokemuksesta voin sanoa, että monena vuonna olen autoni siellä huollattanut ja aina homma on pelannut, auto on toiminut moitteettomasti. Palvelu on pelannut, paitsi kerran ruuhka-aikana jouduin odottamaan tunnin kauemman kuin oli luvattu, koska yksi akuutti homma meni edelle, papparaisen auto oli sipannut. Ystävällinen henkilökunta.
        Kuulopuheita ei kannata levittää, vaan omakohtaiset kokemukset ovat niitä, joilla on edes joatin arvoa.

        Kyllähän auto on sielläkin kuntoon tullut, mutta naisasiakkaana en kauheasti tykkää siitä, että yleissuhtautumistapa vaikuttaa olevan, että ei nainen voi mitään mistään autoihin liittyvästä ymmärtää. Vaihdoin sitten autolleni "hoitopaikan" siihen naapuriin Ikävalkolle.


      • Anonyymi

        Joopatijoo! Minä olen käyttänyt autoani siellä korjattavana ja ihan asiallinen palvelu, viime remontissa aikaa kului kolme tuntia ja auton sinne jätettyäni asentaja vei minut kotiini odottamaan joten hyvä palvelu!!
        Erittäin jämäkkä ja asiallinen töiden vastaanotto!!


    • kivasti palvelee

    • Millä asialla?

      Oletko työnhakija vai asiakas?

      • poiuyjk

        Kenties kilpailija tai yrityksen työtekijä? Nimimerkki 'Tuleva asiakas?' on tulkinnanvarainen ilmaisu.


      • Anonyymi

        Huora


    • jk

      kivasti rahastaa ja vielä paremmin huijaa

    • 23

      Ihan ovat asiansa hoitaneet siloin kun on tarvista ollut. Hyvin on toiminut.23

    • JalluKalleNapakymppi

      Asiallinen Autokorjaamo sekä vara-osa myynti. Heidän palvelutarjontansa on millä mittarilla tahansa mitattuna Pieksämäen laajin koskien kyseistä toimialaa. Sitä ei moni oikeasti ymmärrä kuinka paljon joutuu yritys panostamaan varallisuutta kaikenmoisiin laitteisiin ja testereihin. Nyky autoja ei enää korjata ruuvimeisselillä ja jakoavaimella. Se on arvostettavaa että he työllistävät nuoria kavereita. Syvällä rinta äänellä voi kyllä sanoa, että kyseessä on PARAS AUTOKORJAAMO PIEKSÄMÄELLÄ. Se mun pitikin vielä kysäistä vieläkö pieksämäellä toimii Jakarikorjaamo?? sieltä saatiin joskus apua Big Wheelsin aikaan, rentoa meininkiä oli sillä pajalla.

    • Anonyymi

      Nyky päivänä kyseinen firma on täys nolla.Kalliit varaosat ja johtaja on liian kallellaan itteen päin raha ahne. .Asiakkaat on täys nollia.

      • Anonyymi

        Menetettyä mainetta ei helppo saada takaisin. Rima tipahtanut kun kokeiltu ennätyshyppyä (ahneus) Nyt saa loikkia ihan alimmalla tasolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetettyä mainetta ei helppo saada takaisin. Rima tipahtanut kun kokeiltu ennätyshyppyä (ahneus) Nyt saa loikkia ihan alimmalla tasolla.

        Asiakkaista juoruaminen asiakkaan kuullen ja asiakkaiden taustojen penkominen on syvältä.. Laitiselle pitäis laittaa poikki ylihinnoittelua ja juoruaminen. Ammattitaito ei riitä siihen.


    • Anonyymi

      Joo on kyllä vähän hakemista tällä firmalla , työn tekijät vaihtuu usein ja nyt hieman vanhempaa asentajaa mukana . Varmaan johtuu töiden ylibuukkaamisesta eli töitä yritetään tehdä päällekkäin , se aiheuttaa sekaannusta. Itse teen silleen että ostan varaosat vaikka motonetistä ja teetän jossain laadullisesti hinnan kanssa tasapainossa olevassa firmassa vaihtotyön , näin poistan sen mahdollisuuden että varaosien hinnoissa kustaisiin silmään . Oletteko huomanneet että korjaamoissa myyjä vaan ilmoittaa osan hinnan pokerinaamalla ja katsoo meneekö läpi...Netistä kun tilaat esim. Motonetistä hinnat ovat selkeästi esillä ja olen havainnut että edullisemmaksi tulee...

      • Anonyymi

        Niin ja jos tilaa esim. Alvadilta ja ite turaa niin säästää ehkä vielä enemmän😆 tai sitten ei 😅mut jokainen tehkööt tavallaan mihin lompakko riittää. Mitäpä se muille kuuluu.
        Ja tuskin tuo mikään hirmu bisnes korjaamoa pienillä kylillä pitää. Et tuskin tarvii kenenkään kateellinen olla jos joku yrittää. Onhan tuo nähty. Alennuksia jakamalla liikkeet vaan loppuu. Hölmö saa olla muttei tyhmä😂


    • Anonyymi

      En mene

    • Anonyymi

      Hyvä paikka.

      Ainahan joku valittaa jostain, mutta varaosat tulee nopeasti ja huoltoapua on saanut sovitun mukaisesti. Ei valittamista,

    • Anonyymi

      Kyllähän yrittäjän täytyy olla rahan ahne jos meinaa että yritys pystyssä pysyy, siitä ei tule mitään jos ilmaiseksi alkaa asiakkaita palvelemaan.
      Köyhät valittaa!

    • Anonyymi

      Itse tyytyväinen. Ei kyllä kateeksi käy henkilökuntaa. Itse vei auton huoltoon ja jäin odottamaan valmistumista. Seurasin kun asiakkaita tuli että jonoksi asti. Mahdoton kuhina . Kaikilla tuntui olevan kiire. Monikaan asiakas ei tuntunut ymmärtävän että on on muitakin ihmisiä kuin he itse, tai ainakaan heidän käytös ei ollut kovinkaan sivistynyttä. Olisiko kenties tarve lisätä kapasiteettia?

    • Anonyymi

      Korjaamon ongelma on VIP asiaakkat. Luottamus miehet, muut yrittäjät, kaulus köyhät Veturi kuskit, taksit, hame Helperit. 5€ polttimosta tingitään ja asiakas palvelu pysähtyy 15 minuutiksi.

      • Anonyymi

        Edellisen kanssa samalla linjalla. Olen laittanut merkille että jos tulee esim. Taksi tai muu yrittäjä niin kyllä jää perus Pulliainen varatun ajan kanssa kakkoseksi. Eli ns VIP vie voiton. Luulis olevan samaa valuuttaa maksuvälineenä? Mihin tuollainen toiminta loppujen lopuksi johtaa? Kannattaisi varmaan laittaa yrityksen johdon mietintämyssy päähän ja miettiä haluaako olla millaisessa maineessa.
        Nimimerkillä "uusi aika " ei kiitos enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edellisen kanssa samalla linjalla. Olen laittanut merkille että jos tulee esim. Taksi tai muu yrittäjä niin kyllä jää perus Pulliainen varatun ajan kanssa kakkoseksi. Eli ns VIP vie voiton. Luulis olevan samaa valuuttaa maksuvälineenä? Mihin tuollainen toiminta loppujen lopuksi johtaa? Kannattaisi varmaan laittaa yrityksen johdon mietintämyssy päähän ja miettiä haluaako olla millaisessa maineessa.
        Nimimerkillä "uusi aika " ei kiitos enää.

        Todella epäsiisti korjaamo. Asentajat juoksee kuin päättömät kanat. Tuli sellainen mielikuva ettei kaikki nyt ihan tullut tehtyä mitä olisi kuulunut, enkä vakuuttunut asentajan ammattitaidosta. Haluan että autoni huolletaan huolella eikä hätiköiden. Nyt vähän sellainen meininki rahat pois ja seuraava. Käytän jatkossa ihan merkkikorjaamossa vaikka kalliimpi onkin. Harmi vaan että lähin on Kuopiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella epäsiisti korjaamo. Asentajat juoksee kuin päättömät kanat. Tuli sellainen mielikuva ettei kaikki nyt ihan tullut tehtyä mitä olisi kuulunut, enkä vakuuttunut asentajan ammattitaidosta. Haluan että autoni huolletaan huolella eikä hätiköiden. Nyt vähän sellainen meininki rahat pois ja seuraava. Käytän jatkossa ihan merkkikorjaamossa vaikka kalliimpi onkin. Harmi vaan että lähin on Kuopiossa.

        Tulipas auto huollettua samalla kun sukulaisten luona tuli pyörähdettyä. Halvemmat hinnat ainakin kuin etelässä.
        Uteliaisuuttani kyselen onko firman omistaja se jolla silmälasit ja leukaparta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella epäsiisti korjaamo. Asentajat juoksee kuin päättömät kanat. Tuli sellainen mielikuva ettei kaikki nyt ihan tullut tehtyä mitä olisi kuulunut, enkä vakuuttunut asentajan ammattitaidosta. Haluan että autoni huolletaan huolella eikä hätiköiden. Nyt vähän sellainen meininki rahat pois ja seuraava. Käytän jatkossa ihan merkkikorjaamossa vaikka kalliimpi onkin. Harmi vaan että lähin on Kuopiossa.

        Paras palvelu ko. korjaamolla Pieksämäellä. En ole alkujaan täältä vaan muuttanut Etelä-Suomesta, ei juuria täällä!
        Ei mitään valittamista kyseisestä paikasta, aina vien autoni sinne jos on huollettava tai korjattavaa! Ostan myös varaosat sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella epäsiisti korjaamo. Asentajat juoksee kuin päättömät kanat. Tuli sellainen mielikuva ettei kaikki nyt ihan tullut tehtyä mitä olisi kuulunut, enkä vakuuttunut asentajan ammattitaidosta. Haluan että autoni huolletaan huolella eikä hätiköiden. Nyt vähän sellainen meininki rahat pois ja seuraava. Käytän jatkossa ihan merkkikorjaamossa vaikka kalliimpi onkin. Harmi vaan että lähin on Kuopiossa.

        Auton olen saanut kuntoon.. Mut joka reissun jälkeen joudun auton sisätilat pesemään.. Rasva näpit sotkee auton.. On monessa muussakin korjaamossa sama juttu.. Korjaamot voisi kyllä panostaa siisteyteen.. Koskien myös asentajia.. Kiire pois...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton olen saanut kuntoon.. Mut joka reissun jälkeen joudun auton sisätilat pesemään.. Rasva näpit sotkee auton.. On monessa muussakin korjaamossa sama juttu.. Korjaamot voisi kyllä panostaa siisteyteen.. Koskien myös asentajia.. Kiire pois...

        Minulla ei ollut tuollaisia kokemuksia mutta joissakin korjaamoissa esimerkiksi jos purkavat etusäleikön irti niin se on sitten katsauksen jälkeen vain kahdella ruuvilla kiinni vaikka pitäis olla neljä ruuvia, samanlaisia ruuveja tai ylipäätään samanlaisella kierteellä olevia ruuveja kun ei löydy niin vain. Tämä ei tapahtunut Pieksämäellä.
        Kerran oli kytkinremppa Etelä-Suomessa, kytkin otti rempan jälkeen aivan samalla tavalla ylhäältä kuten ennenkin, soitin vihaisen puhelun ja puljun omistaja ja rempan tekijä sanoi vaan että säädä itse se kytkin! !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulipas auto huollettua samalla kun sukulaisten luona tuli pyörähdettyä. Halvemmat hinnat ainakin kuin etelässä.
        Uteliaisuuttani kyselen onko firman omistaja se jolla silmälasit ja leukaparta?

        No eipäs oo ja mittee sillä tiijolla tiet? Meinaatko rehveille pyytee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auton olen saanut kuntoon.. Mut joka reissun jälkeen joudun auton sisätilat pesemään.. Rasva näpit sotkee auton.. On monessa muussakin korjaamossa sama juttu.. Korjaamot voisi kyllä panostaa siisteyteen.. Koskien myös asentajia.. Kiire pois...

        Korjaamo tiloihin pääsy kielletty. Kävin ulkoa katsomassa kun hallin ovi auki mitä tapahtuu. Nyt tiedän miksi pääsy kielletty! Vaihtui kyllä itsellä huoltamo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulipas auto huollettua samalla kun sukulaisten luona tuli pyörähdettyä. Halvemmat hinnat ainakin kuin etelässä.
        Uteliaisuuttani kyselen onko firman omistaja se jolla silmälasit ja leukaparta?

        Taitaa olla Sutki mitä tarkoitat


      • Anonyymi

        poltin maksoi 5e.työ 14e.noin yksi minuutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla Sutki mitä tarkoitat

        Sutki


    • Anonyymi

      Lopetin asioinnit kun reklamaatio jäi hoitamatta. Hyvä että riittää muita asiakkaita.

      • Anonyymi

        Sulta loppuu pian korjaamot! ...ja palaat alkuasetelmaan eli aloitat kierroksen uudelleen, näitä tällaisia tyyppejä riittää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta loppuu pian korjaamot! ...ja palaat alkuasetelmaan eli aloitat kierroksen uudelleen, näitä tällaisia tyyppejä riittää!

        Ei lopu.

        Päinvastoin löytyi oikein hyvää ja osaavaa palvelua, toisilta paikkakunnilta!


      • Anonyymi

        ei jatkoon ko yritys


    • Anonyymi

      Jokainen osaa itse valita palvelunsa. Ei kammsta sinisilmäisesti luottaa,jos joku ei ole hetimullekaikki asenteella saanut parasta palvelua. Pitää oppia,että et ole ainut ihminen maailmassa.

    • Anonyymi

      Minä vien aina autoni Kontiopuistoon, siellä yksityinen mies henkilö, nimeä mainitsematta, hoitaa ripeästi ja asiallisesti hommansa !

      • Anonyymi

        Sepäs kiva. Ei vaan yksi henkilö pysty montaa autoa päivässä tekemään. Eli ei verrattavissa korjaamoon missä autoja käy kymmeniä päivässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sepäs kiva. Ei vaan yksi henkilö pysty montaa autoa päivässä tekemään. Eli ei verrattavissa korjaamoon missä autoja käy kymmeniä päivässä.

        Siinähän se ongelma onkin. Kun käy kymmeniä autoja päivässä yksi asentaja korjaa/huoltaa kolmea autoa samaanaikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän se ongelma onkin. Kun käy kymmeniä autoja päivässä yksi asentaja korjaa/huoltaa kolmea autoa samaanaikaan.

        Erikoista toimintaa kyseisessä yrityksessä. Kahvipöytään kuulee myyjien keskusteluja joissa naureskellaan asiakkaitten kustannuksella. Asiakaspalvelutaidoissa kehittämisen tarvetta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista toimintaa kyseisessä yrityksessä. Kahvipöytään kuulee myyjien keskusteluja joissa naureskellaan asiakkaitten kustannuksella. Asiakaspalvelutaidoissa kehittämisen tarvetta!

        Itse olen polttimoita vaihdattanut kyseisellä paikassa kun tekevät edullisesti ettei itse kannata edes yrittää. Huollot teettänyt tosin kyllä merkkiliikkeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen polttimoita vaihdattanut kyseisellä paikassa kun tekevät edullisesti ettei itse kannata edes yrittää. Huollot teettänyt tosin kyllä merkkiliikkeessä.

        Antavan näköinen tissivako ja kunnaspolitiikka avittaa ilmaiseen lampun vaihtoon.


    • Anonyymi

      Olen vaihtanut autoni huoltopaikan ja olen tyytyväinen kun vaihdoin pois ko. yrityksestä toiseen suuntaan. Ilmaa ei hinnoissa enää...eikä varsinkaan varaosissa.

      • Anonyymi

        Haha ja haha, sinua on pissitty silmään ja aivopesty.
        Osta multa auto, käytetty, 2002 vm. ja ajettu 370000, ei yhtään ruostetta, aivan kuin uusi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha ja haha, sinua on pissitty silmään ja aivopesty.
        Osta multa auto, käytetty, 2002 vm. ja ajettu 370000, ei yhtään ruostetta, aivan kuin uusi!

        Tuohan on sen varaosamyyjän rouvan Audi joka savuttaa työmatkalla Niskamäen pitkissä nousuissa. Pitäis hennoa laittaa 2kk välein rouvan autoon polttoaineen lisäaine asiakashinta 35€ purkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on sen varaosamyyjän rouvan Audi joka savuttaa työmatkalla Niskamäen pitkissä nousuissa. Pitäis hennoa laittaa 2kk välein rouvan autoon polttoaineen lisäaine asiakashinta 35€ purkki.

        Höperö poika


    • Anonyymi

      Klamydia Pohjanmaalla.

    • Anonyymi

      Ketään mollaamatta ja haukkumatta voin todeta, että onnekseni löytyy muitakin huoltamoja.

    • Anonyymi

      Korjaus ei onnistu 1 yrittämällä,vaatii toisen käynnin.
      Joskus 3 käynnin kun tuli tilattua väärä osa.
      Ei jatkoon!.

      • Anonyymi

        Tulipa käytyä akku ostamassa. Myyntitapahtuma jokseenkin koominen. En tiedä mitä oli myyjä naukkaillut. Jutut aika vauhdikkaat. jotenkin ei myyjä herättänyt hirveästi minussa luottamusta ja varsinkin kun kehui myytävää akkua." Hänellä kymmeniä saman valmistajan akkuja omassa käytössä ja toimii."
        Mietin mihin tarvita kymmeniä akkuja jos on yksi hyvä?


      • Anonyymi

        Asiakas osaa tilata itse paremmin käyvän osan kuin nämä tämän liikkeen myyjät. Ihme vedätystä. Motonet ja oman auton tiedot ,sitten vaan katselemaan hintoja. Helppoa. Itse kokenut saman ettei tule kerralla kuntoon ,siksi kyllästyin ko. liikkeeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakas osaa tilata itse paremmin käyvän osan kuin nämä tämän liikkeen myyjät. Ihme vedätystä. Motonet ja oman auton tiedot ,sitten vaan katselemaan hintoja. Helppoa. Itse kokenut saman ettei tule kerralla kuntoon ,siksi kyllästyin ko. liikkeeseen.

        Kovaa näyttää olevan varaosaliikkeiden kilpailu kun täällä pitää haukkua kilpailevan yrityksen toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiakas osaa tilata itse paremmin käyvän osan kuin nämä tämän liikkeen myyjät. Ihme vedätystä. Motonet ja oman auton tiedot ,sitten vaan katselemaan hintoja. Helppoa. Itse kokenut saman ettei tule kerralla kuntoon ,siksi kyllästyin ko. liikkeeseen.

        Minä olen saanut aina sopivat osat autoon kun olen kertonut rekkarin tiskillä.
        Korjaamo palvelut toiminut kohdallani aina hyvin, korjauksen ajaksi vietiin jopa kotiini kun ei ollut kyytiä enkä viitsinyt odottaa korjaamolla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovaa näyttää olevan varaosaliikkeiden kilpailu kun täällä pitää haukkua kilpailevan yrityksen toimintaa.

        Niin se kilpailu on kova,kaikilla aloilla nykyään,kun internet on paikka mistä saa vertailtua nopeasti missä halvin laatuun nähden. Yksityisten arvosteluja harkiten kannattaa uskoa. Moni ilkeyksissään potaskaa kertoilee.


    • Anonyymi

      Olkaa tarkkoja kun kertovat pokkana varaosan hinnan , läksyt kannattaa tehdä etukäteen eli netistä osien hinnat missä liikkuu. Lisäksi miten paljon aikaa tietyn osan vaihto vie, tarkkuutta, tarkkuutta. Asiakkaan maksuun ei mene jos turaavat kohtuuttoman pitkään ,yrittäjä hoitaa riskin siitä, perustelut sitten kuka maksaa.

      • Anonyymi

        Kyllä itse saan paikkakunnan halvimpaan hintaan varaosat kyseisestä paikasta. Johtuen siitä kun eihän täällä muita varaosia myyviä paikkoja käytännössä ole. Tilauksen tekemiseen ja järjestelmällisyyteen saisivat panostaa. Usein jää osia tilaamatta ja tulee myös vääriä osia. Osat kadoksissa kun menee noutamaan ja monta myyjää etsimässä. Ei ihan tätä päivää mutta muutoin ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä itse saan paikkakunnan halvimpaan hintaan varaosat kyseisestä paikasta. Johtuen siitä kun eihän täällä muita varaosia myyviä paikkoja käytännössä ole. Tilauksen tekemiseen ja järjestelmällisyyteen saisivat panostaa. Usein jää osia tilaamatta ja tulee myös vääriä osia. Osat kadoksissa kun menee noutamaan ja monta myyjää etsimässä. Ei ihan tätä päivää mutta muutoin ok.

        Ahneuksissaan omistaja on liian pienissä tiloissa joka sinänsä ymmärrettävää kun bisnes voi sulaa alta hetkenä minä hyvänsä. On vain ajan kysymys milloin joku suuri ketju tulee ja polkaisee hinnat siedettävälle tasolle aluksi. Sitten nostavat hintoja kun pienyrittäjä mennyt nurin ja konkka koittanut. Näin bisnes toimii ,otetaan vaan hyöty me kuluttajat kun sen aika on.


    • Anonyymi

      Motonetistä osat , sitten luotettavalle korjaajalle , sillä siisti.

      • Anonyymi

        Vuosiin en ole tarvinnut heidän palvelujaan enkä tule tarvitsemaan.


      • Anonyymi

        No ei köyhät ostaa Motonetin kuraa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei köyhät ostaa Motonetin kuraa!

        Motonetissä ihan laatu tavaraa. Onneksi tulee Varkauteen niin lyhyt matka hakia osat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Motonetissä ihan laatu tavaraa. Onneksi tulee Varkauteen niin lyhyt matka hakia osat.

        Näin on! Varkauteen vaan ja ihan muillekin ostoksille kun siellä asiakaspalvelu osataan! Kansainvälisyys näes tekee sen!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin on! Varkauteen vaan ja ihan muillekin ostoksille kun siellä asiakaspalvelu osataan! Kansainvälisyys näes tekee sen!!!

        No voi voi kun sulle pitää pokkuroida ja mielistellä! Pitääkö vielä oikein kengätkin nuolla!
        Mulle kun riittää että hommat tehdään ja minä maksan mitä pitääkin maksaa ja sillä siisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi voi kun sulle pitää pokkuroida ja mielistellä! Pitääkö vielä oikein kengätkin nuolla!
        Mulle kun riittää että hommat tehdään ja minä maksan mitä pitääkin maksaa ja sillä siisti.

        Näkisi sen ihmeen kun kerralla tulisi oikeat varaosat , kahden kerroksen väkeä siellä töissä. En tiedä tahallaanko väärin tilaavat että maine menisi...


    • Anonyymi

      Vieläkin toiminnassa! Kävin 70 luvulla asioimassa eli katteet ollu kohdallaan kun vieläkin porskuttaa!

      • Anonyymi

        Sillä tavallaan se yritys toimii.


    • Anonyymi

      Autoilu on niin mennyttä aikaa! Nyt vaalitaan vihreitä arvoja ja sähjöpotkulautaillaan ja fillaroidaan!

      Autoilukielto keskustaan ja tiet pyöräteiksi.

      • Anonyymi

        Jos asunto keskustassa ja autolla meno toiseen kaupunkiin niin hinaamallako se auto siirretään kaupungin laitamille, vai rakennetaanko isot autohallit kaupungin ympärille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asunto keskustassa ja autolla meno toiseen kaupunkiin niin hinaamallako se auto siirretään kaupungin laitamille, vai rakennetaanko isot autohallit kaupungin ympärille.

        Aika sairaaksi menee jo kommentoinnit..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asunto keskustassa ja autolla meno toiseen kaupunkiin niin hinaamallako se auto siirretään kaupungin laitamille, vai rakennetaanko isot autohallit kaupungin ympärille.

        Kulukee julkisilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulukee julkisilla.

        Nämä jutut täällä on kuin taannoin Loukeen susilauma. Vaihevuotisten akkojen hömpötyksiä. Näissä korjaamo arvosteluissa ja Löukeen susilaumassa ei ole mitään perää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos asunto keskustassa ja autolla meno toiseen kaupunkiin niin hinaamallako se auto siirretään kaupungin laitamille, vai rakennetaanko isot autohallit kaupungin ympärille.

        Mene polkupyörällä äläkä itke iso mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika sairaaksi menee jo kommentoinnit..

        Nii. No mitäs kommentoit😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä jutut täällä on kuin taannoin Loukeen susilauma. Vaihevuotisten akkojen hömpötyksiä. Näissä korjaamo arvosteluissa ja Löukeen susilaumassa ei ole mitään perää.

        onko ite ärre keskustelemassa


    • Anonyymi

      Länsiväylää lähemmäksi en kyseistä liikettä mene, ohi ajelen sujuvasti...

      • Anonyymi

        Niin kun olet köyhä ja rassaat romusi itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun olet köyhä ja rassaat romusi itse.

        Paskanmarjat ,en rassaa.Käytän vain päteviä asiansa osaavaa ammattilaista. Pissapojan täytän kylläkin jo sujuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskanmarjat ,en rassaa.Käytän vain päteviä asiansa osaavaa ammattilaista. Pissapojan täytän kylläkin jo sujuvasti.

        Niinhän sinä nyt väität, itse rassaat tojotaasi. Nyrkit mustana jatkuvasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä nyt väität, itse rassaat tojotaasi. Nyrkit mustana jatkuvasti

        Toyotaa en huoli ,saksalaismerkillä mennään komiasti. Mutta, mutta enpäs kerro millä....ähäkutti sentään sainpas sanottua näin pieksuttain , piruuttani.......


    • Anonyymi

      Hyvää palvelua, minusta hyvä asiallinen korjaamo/varaosamyynti.

      • Anonyymi

        Paljon sitten parin vuoden takaa muuttunut....eipä samaksi tunnistaisi jos edellä mainitut asiat kunnossa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon sitten parin vuoden takaa muuttunut....eipä samaksi tunnistaisi jos edellä mainitut asiat kunnossa.....

        Kyllä en suosittele kenellekkään.On omituista meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä en suosittele kenellekkään.On omituista meininkiä.

        Mika viihtyy kyllä kun HALVALLA SAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mika viihtyy kyllä kun HALVALLA SAA

        Aha


    • Anonyymi

      Hyvin olen pärjännyt kun käytän lähellä Kontiopuistoa olevaa korjaamoa. Aina tulee auto kuntoon ja huolella huollettua.

      • Anonyymi

        Pakko on autonomistajan painajainen. Pitkät korjausajat ja ylihintaa nais autoilijoilta.


      • Anonyymi

        Pamkoako Manninen on täys rosvo.Öljyn vaihto bmw 320 140 eur .kyllä on hinnat kohallaan konnilla.


      • Anonyymi

        Paska paikka raha otetaan tekemättömästä työstä.


    • Anonyymi

      Ainut asiakas kuka on tyytyväinen on Liljamäki

      • Anonyymi

        Se on vanha yrittäjä itsekkin.Se yritti mennä elämässäeteenpäin ja saavutti sen.


    • Anonyymi

      Sitten varmaan kannattaa vaihtaa öljyt itte. Eikös bemari ole rahamiesten auto?

      • Anonyymi

        Auto,siksikö ne sitä kutsuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auto,siksikö ne sitä kutsuu

        vauhdikas on aineskin se myyjä joka rrrrr pärisyttää.ON SILLÄ JUTUT.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe