Kiinnostaisi tutustua nuoreen naiseen joka on:
-16-22 vuotta
-nätti (tai tavis) ja normaalipainoinen
-sympaattinen
-ihana
-mukava
-hauska
-eläväinen
-innostunut asioista
-kannustava
-ei tuomitseva
-kiinnostunut toisesta
-iloinen, mutta on kokenut vaikeuksia ja ymmärtää ihmisiä joilla menee huonosti
-puhelias, mutta ymmärtää ihmisiä joilla on vajaat sosiaaliset taidot
-halukas tekemään kaikenlaisia uusiakin asioita yhdessä
-jonkinlainen kosketus/tietämys peleistä ynnä muusta nörtteilystä (vaikken itsekään sellaista enää kovinkaan aktiivisesti harrasta)
Itse olen tälläinen arka ja vetelä rääpäle.
Kriteerit ystävälleni
7
138
Vastaukset
- törkeetä
Aika kovat kriteerit sulla "nätti (tai tavis) ja normaalipainoinen". Miksi tahdot valita ihmisiä ulkonäön perusteella, hieman pinnallista.
- tosi-yksinäinen
Nätit naiset piristävät mieltä.
- 5+15
Selvä provohan tuo onkin. Saattaa mennä ylitulkitsemiseksi, mutta olen aistivinani siitä kritiikkiä täällä monestikin havaittavissa olevaa "olen tylsä yksinäinen luuseri vailla mitään kiinnostuksia tai sosiaalisia taitoja mutta, en halua kaverikseni samanlaisia vaan niitä täydellisiä vastakohtiani. Seurustelukumppaniksi niistäkin vain ne parhaat tapaukset" - asennetta kohtaan.
Saatan toki olla väärässäkin.- tosi-yksinäinen
Oikeat provot ovat hyvin harvinaisia. Ilmaisin tässä haluni vain hyvin suorasukaisesti.
- salli mun nauraa
tosi-yksinäinen kirjoitti:
Oikeat provot ovat hyvin harvinaisia. Ilmaisin tässä haluni vain hyvin suorasukaisesti.
Provot harvinaisia? Eihän tällä palstalla paljoa muuta olekaan kuin provoja.
- tosi-yksinäinen
salli mun nauraa kirjoitti:
Provot harvinaisia? Eihän tällä palstalla paljoa muuta olekaan kuin provoja.
Yleensä ns. "provot" kertovat aidosti kirjoittajansa ajatus-maailmasta.
Provoiksi kirjoitetut provot ovat harvinaisia.
- ole avoimempi
Jos tuollaiset kriteerit on pelkästään ystävälle niin ei mikään ihme ettei seuraa löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462