Paras kverini on nainen jonka kans sovittiin että ollaan vaan kaverit , minä valehtelin kun sanoin että sopii ja nyt on tilanne se että hänellä on suhde toiseen mieheen .
Kaveruus miehen ja naisen välillä katkeaa toisen miehen vuoksi
2
394
Vastaukset
- mustis50
Jatkan vielä että vaikka hän lupaa kaveruuden olevan ennallaan , en usko sitä koska hänen miehensä ei sitä hyväksy . Kaverini sanoi että pietään vähän etäisyyttä ja antaa ajan kulua , toisin sanoen aika saattaa olla vuosia . Olen siinä vaiheessa jo kulunut pois mielestä .
- mustis50
Ja koko homma oli omaa syytäni mustasukkaisuuttani aloin epäileen että hänellä on joku mies , ei vaan sano sitä . En vastannut puheluihin enkä viesteihin , hänkin siitä suuttui ja iski miehen oikeasti . Kuukauden päästä aloin lähettään kaikkea törkeää viestiä ja palautin häneltä saamani lahjat ja ostamani taulut hänen eteiseensä . Silloin alko järki palaan ja tuli hirveen paha mieli , mutta kaikki oli jo myöhäistä . Alkoholi on nyt paras kaverini , lopputulos on kyllä tiedossa . Älkää koskaan epäilkö kaveria syyttä , siitä tulee sitten totta . Loppuelämän painajainen joka ei lopu .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064