Nyt 28" Sony Trinitron kuvaputkitv ja kuva hyvä. Katseluetäisyys n. 2,5 m ja jos vaihtaisin 46-50" niin mitä sanotte arvon raati että rakeileeko pahasti vai tosipahasti kuva tuohon 28" verrattuna? Siis normitv kanavat yle yms. Sen tiedän että blurayt jne ok mut kyselisin kokemuksia lähinnä normitv kuvasta. Ite haaveilisin Panan plasmasta tai jostain Sonystä mut ei osaa päättää ku kaupoissa kuvat tuntuu olevan surkeita. Hinta max 2000E ps nyt antenniverkko mutta kohta muuttuu kaapeliksi
Telkkari vaihtoon
3
88
Vastaukset
- alle kahdeksansataa
Kaksi tonnia? Et ole tainnut seurata telkkarien hintakehitystä ollenkaan. :-)
Esim. tässä tarjouksesta kahdeksalla sadalla plasma, 3D, HD-virittimet, verkkotoimintoja ym. http://www.mustaporssi.fi/index.php?id=2591&p=320
Tämä ei ole kooltaan 46-50 tuumaa, mutta mielestäni 42" on sopivampi 2,5 metrin katseluetäisyydelle nykyisillä tv-lähetyksillä joita kestää vielä pitkään. Voit itse valita toki isomman, vaikka minä olenkin tuota mieltä. :-) - flatpanelshd
eikö led tv:llä näe ihan tarkasti 2,5m etäisyydellä ihan tavallisia tv-lähetyksiä ja eiks tää malli oo ihan loistava,ainakin hyvät arvostelut:Philips 46"PFL8605 ?? Ja saa vielä sopuhintaan n.900e kun muissa liikkeissä n. 1500e,tsekatkaa vaikka !
testituloksia TM:ssa ja erityisesti englanninkielisessä flatpanelsHD,googleta vaikka, ja sieltä saat kalibrointiarvot heti eli voit kaupan/tehdassäädöt heti unohtaa ja suoraan virittää kunnon testauksien arvot ja alkaa vaan katteleen.
Muutenkin muiden taulutöllöjen omistajille kehottaisin käymään flatpanelshd-sivustolla katsomassa oman telkkarisi ns.oikeat kalibroidut säädöt niin saat enemmä irti telkkaristasi. Tietysti sillä olettamuksella, että juuri sinunkin mallisi on siellä ollut testeissä,paljon niitä on.... - sdeg67
Minä hain nuo säädöt mun toosalle, muuten hyvä mutta liian räikeä juttu, tarvii aurinkolasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412