En tajua, miksi se tumma-, lyhyttukkainen, vanhempi, silmälasipäinen nainen on siellä asiakas"palvelussa".... kävin illalla klo 19 aikaan siinä... ja kyllä tuli taas paha mieli.
Kun se sais jotenkin sen v****neen ilmeen pois naamaltaan, eikä koko ajan antais ymmärtää, että on jollakin tavalla hänelle vaivaksi, niin sekin varmaan auttaisi jo aika paljon...
Se on tosi masentava täti =(
Luukkaan R-kioskin myyjä"täti" tänään...
10
4488
Vastaukset
- Luolamiehet kunniaan
Moi,
Otan osaa tähän asiaan. Tähän törmää aika monessa muussakin paikassa tällä seudulle tiedätkö miksi ? Siksi että Suomi ja Etelä-Karjala on metsän keskellä oleva pieni kummallisten ihmisten pikku kylä. Ihmiset ovat hyvin rajoittuneita ja käytöstavoiltaa lähes eläimien tasolla toisinaan. Ketä ahdistaa, ketä masentaa jne. Lappeenrannassa ei ymmärretä asiakaspalvelusta mitään, täällä vielä rahan saaja ja palvelun myyjä on pomo kuten 60v sitten kauppias maaseudulla. Sama tilanne on valitettavasti edelleen jäänyt päälle, tämän huomaa esim. taksikeskukseen soittaessa - ei mitään tapoja ja palvelutaso sopisi navettaan enintään. Menee vielä 20v ennen kuin kilpailua kylälle tulee ja ymmärretään että maksavaa asiakasta on syytä palvella tai ne loppuu.
Koita jaksaa vielä 20 vuotta, sinussa ei ole mitään vikaa.- zeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Tosi.
Esim ravintoloissa myyjät ovat murhaajan mentaliteetllla varustettuja: katsotaan poispäin kun tarjoillaan tai annetan rahasta takaisin.
Esim.pääkaupunkiseudulla tarjoilijatkin hymyilevät, jopa juttelevat. Kokemuksini mukaan Etelä-Karjala on pahin alue tässä, aivan maalaisia.
Tulee mielleen eräskin tajoilija Birrassa: lopputili olisi pitänyt anta ajat siten, erittäin töykeä itsensä peilaaja.
- -Asiakasomistaja
Minä käyn ärrän sijaan prismassa. Onhan se vähäinen palvelu sielläkin tosi tylyä ja usein meinaavat kiinnkin käydä. Mutta kun maksan vihreällä kortilla saan bonuksen lisäksi maksutapaedun, se tuo hyvän mielen.
- maan tasalla.
Sama oli snellmanninkadun shellillä ennen. TOSI yrmeää palvelua, onneksi paikka jo maan tasalla.
- sinistä maitoa
muistelkaas entisen 58kioskin asiakaspalveluhenkisyyttä.
- pepe the great
äläs kehtoo pepe oli hiton mukava huumori mies kun sen oppi tuntemaan :) mie pidin tosi paljon hänestä ja kävisin vieläkin ilomielin asioimassa hänen kiskassaan
- -
pepe the great kirjoitti:
äläs kehtoo pepe oli hiton mukava huumori mies kun sen oppi tuntemaan :) mie pidin tosi paljon hänestä ja kävisin vieläkin ilomielin asioimassa hänen kiskassaan
Voit muistella mukavia vanhoja aikoja siirtymällä taksimatkustajaksi.
- sinistä maitoa
- kirjoitti:
Voit muistella mukavia vanhoja aikoja siirtymällä taksimatkustajaksi.
Tai hankkimalla viisumin.
Kyllä ihan asiallista palvelua täytyy saada, ilman sen perusteellisempaa tutustumista.
- Rahat Talles
Kävi viikolla Helsingissä ja kyllä oli murhaavan tylyä palvelua, ne on varmaan jostain Venäjän kouluista oppinsa saaneet tyyliin "asiakas on aina väärässä". Kokemus oli niin masentava että en moiseen enää alennu.
- edestakaisin
a miekin olin viime viikon Helsingissä, tuossa suuressa ja kauniissa, mutta ah niin tylyssä kaupungissa. Päättelin, että ne siellä varmaan pelkäävät niin paljon kaikkea, etteivät uskalla edes päivää sanoa. Varmaan niille siellä sivassakin tuli mieleen, että peijakas, varmaan tuo kohta ryöstää koko paikan. Siksi, varmuuden vuoksi, pitää olla naama happamena, tahi ainakin peruslukemilla.
Toisaalta, mikään ihme, Helsingissähän lähes jokainen on kaukana poissa kotoaan, harmittaahan se.
Miun on pakko taas kohta lähtä tuonne isolle kirkolle, ja kaupassakin siellä käydä, mutta yritän ymmärtää. Säälihän se on, kun ei uskalla kuin hädintuskin hengittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782