Prahaan vai Budapestiin?

Undulaattipariskunta

Euroopan kaupunkikohteista vain Wien koettu ja uutta reissua suunnittelemme.

15

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Birra Cerveza
      • ehdotus yksi

        KATSOKAA mr travel toimiston matkat...voitte päästä molempiin !!!


      • esitys 2
        ehdotus yksi kirjoitti:

        KATSOKAA mr travel toimiston matkat...voitte päästä molempiin !!!

        Mr Travelin suositut kesälennot ovat taas täällä!

        Toteuta nyt oma Euroopan minikiertomatka edullisilla 2 kaupunkia 1 hinnalla -lentolipuillamme. Lennät yhdellä lipulla kahteen kaupunkiin, joista toinen on Berliini ja toinen on joku kaupunki allaolevasta hintalistasta. Matkan keston molemmissa kohteissa voit valita lentosääntöjen puitteissa vapaasti.

        Mr Travelista saat myös majoitukset ja opastetut retket kohteissa kesätarjoushinnoin.


      • poiposiow
        ehdotus yksi kirjoitti:

        KATSOKAA mr travel toimiston matkat...voitte päästä molempiin !!!

        Muuten hyvä mutta kumpikaan kaupunki ei ole mrtravelin listalla.


    • Ervo A

      Molempiin jos minulta kysytte. Millä mittarilla ne paremmuusjärjestykseen voisi panna, ei millään. Ainakin meillä käynnit ovat jotakuinkin tasan. Ja sivumennen sanoen, ei Wienissäkään mitään vikaa ole, mutta sen olemme yhdistäneet Bratislavan matkohin kun ne ovat siinä aivan vierekkäin.

    • praque

      molemmissa olen käynyt ja kivoja molemmat. mutta enempi kyllä suosittelen prahaa. voitte olla varmoja, että ihastutte:)

    • matkustajatar rouva

      Kylla Budapest vie pitemman korren, maailman kaunein kaupunki mielestani.

      Ei oluen takia Prahaan kannata menna, saahan sita Suomestakin!
      ja Unkarin viinit hyvaa laatua.

    • djy

      Joo molempiin kannattaa mennä, mutta itsekin preferoisin Budapestiä. Voi tosin vaikuttaa se, että Budapestissa tullut käytyä kesällä ja Prahassa talvella. Kuitenkin jos miettii omia aktiviteetteja, niin Budapestin kylpyläkulttuuri on mahtavaa ja muutenkin ympäristö on mielestäni viihtyisämpi, puistomaisempi kuin Prahassa.

    • mrs matkaaja

      Ensin Budapest ja seuraavalla reissulla sitten Prahaan. Huomaat kyllä, miksi näin päin.

    • reissupelle

      Olen käynyt molemmissa. Prahassa ensin keväällä ja Budapestissä heti samana vuonna syksyllä. Jos saisin valita vaikkapa loma-asunnon jommasta kummasta kaupungista niin vaaka kääntyisi Budapestin puolelle. Huolisin kämpän kyllä Prahastakin.

      Minä ratkaisisin asian niin että matkustaisin ensin kaupunkiin johon löytyy edullisin matka eli lennot hotelli.

    • reissupelle

      Budapestissä on suurimman osan vuotta noin 3 astetta lämpöisempää kuin Prahassa joten kannattaa ottaa sekin huomioon kun punnitsee kohdetta/ajankohtaa. Itse tutkailen aina oheiselta sivustolta että mihin kannattaa milloinkin mennä.

      http://worldweather.wmo.int/

    • 5+17

      Omalla tavallaan upeita kaupunkeja molemmat. Jos jotain eroa noiden välille pitää alkaa vetämään niin ehkä se löytyy matkustusajankohdasta (kesäaikaan Prahassa on turisteja tosi paljon ja nähtävyyksiin joutuu jonottamaan ellei ole heti aamulla skarppina lippuluukulla) ja siitä monta päivää on reissussa. Prahaan riittää vähempi aika, Budapestiin tarvitsee enemmän aikaa. Mä itse tykkään Prahasta ja Tsekeistä ylipäätänsä tosi paljon, mulla on ainainen hinku sinne :D Tosin nyt kesällä ollaan menossa toista kertaa Budapestiin... :p

      • Trävelleri

        Budapest ehdottomasti, kaupunkin yleinen fiilis on vaan jotenkin mahtava. Mukavan selkeä jne. Kävin muuten noissa kahdessa vertailukohteissa peräkkäin (junalla suoraan Budapestistä Prahaan) joten voin sanoa, että Budapest mukavampi. Onhan Prahassa nämä astrologiset (vai mikä olikaan) kellot jne, mutta ei kolahtanut yhtään samalla tavalla kuin Budapest.


      • Trävelleri

        Budapest ehdottomasti, kaupunkin yleinen fiilis on vaan jotenkin mahtava. Mukavan selkeä jne. Kävin muuten noissa kahdessa vertailukohteissa peräkkäin (junalla suoraan Budapestistä Prahaan) joten voin sanoa, että Budapest mukavampi. Onhan Prahassa nämä astrologiset (vai mikä olikaan) kellot jne, mutta ei kolahtanut yhtään samalla tavalla kuin Budapest.


      • Lihansyöjä
        Trävelleri kirjoitti:

        Budapest ehdottomasti, kaupunkin yleinen fiilis on vaan jotenkin mahtava. Mukavan selkeä jne. Kävin muuten noissa kahdessa vertailukohteissa peräkkäin (junalla suoraan Budapestistä Prahaan) joten voin sanoa, että Budapest mukavampi. Onhan Prahassa nämä astrologiset (vai mikä olikaan) kellot jne, mutta ei kolahtanut yhtään samalla tavalla kuin Budapest.

        Oliskos toistossa jotain järkeä?
        Näkymien ja nähtävyyksien perusteella ehdottomasti Praha, kapakoissa iltaelämää viettävien osalta tilanne voi olla toinen, mutta en kehuisi Budapestiä kovin ihmeelliseksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe