oon nuori neitonen ja haluaisin tietää, et mitä oireita tulee kun raskaana????
Mainitkaa kaiken näkösiä... tää on tärkeetä!
apua!!!
5
731
Vastaukset
- olive
raskaustesti.Se antaa parhaa vastauksen, jos epäilet.
- *ei sittenkään mami
...aamupahoinvointii ensimmäiset 3kk, migreenii, tosi "öklöttävä" olo koko ajan, vatta kasvo jne...Tee testi =)
- Mikaela
juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa... - *ei sittenkään mami
Mikaela kirjoitti:
juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa...En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...
- rakastunut85
*ei sittenkään mami kirjoitti:
En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...
joo... kiitos vastauksista...
mut siis epäilen ainaki vähä et oon raskaana...
mut siis mulla on ollu kuumetta alku viikolla ja flunssa on kans... tosin sitä on varmaa liikkeellä täällä päin, kun tuntuu et kaikki on kipeenä... et en kyl välttämättä oo raskaana... menkat pitäs alkaa viimestään ens viikol... mut aina ne on vähä myöhäs... ja pelkään niin olevani raskaana, et nehä voi jäähä siitäki syystäki pois... mut siis en välttämättä oo raskaana...
mut jos olen niin sitte olen syvällä... kusessa... ei ole ongelma kertoa poikaystävälleni, eikä ole pelkoa, että se jättäis, mut vanhemmat on asia erikseen....
mut toivotaan nyt et menkat tulee... ootan innolla sitä päivää... toivottavasti son jo tänää....
kiitos avuista....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat549714Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."453631Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks333163Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k212813Rikkaiden ja yritysten veroaleen ei ole varaa
Ei pieni Suomi pysty elättämään vanhenevaa väestöä nykyisellä veroasteella. Ainakin 5-prosenttiyksikköä pitää kokonaisve212390Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3621931"Minua ei kiinnosta opiskelu eikä töissä käyminen"
Voiko lausunnosta päätellä lainkaan mikä puolue saattaisi ajaa tuollaisen kansalaisen elämäntavan mahdollistamista? htt491560Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani131333- 1021323
Huomentaaaa
Hyvää huomenta.... Tiiätkö kuinka vaikeata susta on ottaa mitään selvää ja ymmärtää yhtään mitään? Mukavaa päivää... sil281318