oon nuori neitonen ja haluaisin tietää, et mitä oireita tulee kun raskaana????
Mainitkaa kaiken näkösiä... tää on tärkeetä!
apua!!!
5
600
Vastaukset
- olive
raskaustesti.Se antaa parhaa vastauksen, jos epäilet.
- *ei sittenkään mami
...aamupahoinvointii ensimmäiset 3kk, migreenii, tosi "öklöttävä" olo koko ajan, vatta kasvo jne...Tee testi =)
- Mikaela
juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa... - *ei sittenkään mami
Mikaela kirjoitti:
juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa...En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...
- rakastunut85
*ei sittenkään mami kirjoitti:
En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...
joo... kiitos vastauksista...
mut siis epäilen ainaki vähä et oon raskaana...
mut siis mulla on ollu kuumetta alku viikolla ja flunssa on kans... tosin sitä on varmaa liikkeellä täällä päin, kun tuntuu et kaikki on kipeenä... et en kyl välttämättä oo raskaana... menkat pitäs alkaa viimestään ens viikol... mut aina ne on vähä myöhäs... ja pelkään niin olevani raskaana, et nehä voi jäähä siitäki syystäki pois... mut siis en välttämättä oo raskaana...
mut jos olen niin sitte olen syvällä... kusessa... ei ole ongelma kertoa poikaystävälleni, eikä ole pelkoa, että se jättäis, mut vanhemmat on asia erikseen....
mut toivotaan nyt et menkat tulee... ootan innolla sitä päivää... toivottavasti son jo tänää....
kiitos avuista....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 464199
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on84115Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist403338Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai843313En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛143137Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1642850Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?42440- 252439
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h512186Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141878