apua!!!

Mikaela

oon nuori neitonen ja haluaisin tietää, et mitä oireita tulee kun raskaana????
Mainitkaa kaiken näkösiä... tää on tärkeetä!

5

767

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olive

raskaustesti.Se antaa parhaa vastauksen, jos epäilet.

• *ei sittenkään mami

...aamupahoinvointii ensimmäiset 3kk, migreenii, tosi "öklöttävä" olo koko ajan, vatta kasvo jne...Tee testi =)

• Mikaela

juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
        Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa...

• *ei sittenkään mami
        Mikaela kirjoitti:

juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
        Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa...

En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...

• rakastunut85
        *ei sittenkään mami kirjoitti:

En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...

joo... kiitos vastauksista...
        mut siis epäilen ainaki vähä et oon raskaana...
        mut siis mulla on ollu kuumetta alku viikolla ja flunssa on kans... tosin sitä on varmaa liikkeellä täällä päin, kun tuntuu et kaikki on kipeenä... et en kyl välttämättä oo raskaana... menkat pitäs alkaa viimestään ens viikol... mut aina ne on vähä myöhäs... ja pelkään niin olevani raskaana, et nehä voi jäähä siitäki syystäki pois... mut siis en välttämättä oo raskaana...
        mut jos olen niin sitte olen syvällä... kusessa... ei ole ongelma kertoa poikaystävälleni, eikä ole pelkoa, että se jättäis, mut vanhemmat on asia erikseen....
        mut toivotaan nyt et menkat tulee... ootan innolla sitä päivää... toivottavasti son jo tänää....
        kiitos avuista....=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      147
      1043
    2. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      120
      1037
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      63
      768
    4. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      49
      557
    5. 42
      529
    6. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      511
    7. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      483
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      22
      437
    9. Kyllä mulla on kovasti tunteita sinuun

Rakkautta, intohimoa, välittämistä, hellyyttä jne.
      Ikävä
      13
      421
    10. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      391
    Aihe