apua!!!

Mikaela

oon nuori neitonen ja haluaisin tietää, et mitä oireita tulee kun raskaana????
Mainitkaa kaiken näkösiä... tää on tärkeetä!

5

593

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olive

raskaustesti.Se antaa parhaa vastauksen, jos epäilet.

• *ei sittenkään mami

...aamupahoinvointii ensimmäiset 3kk, migreenii, tosi "öklöttävä" olo koko ajan, vatta kasvo jne...Tee testi =)

• Mikaela

juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
        Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa...

• *ei sittenkään mami
        Mikaela kirjoitti:

juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
        Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa...

En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...

• rakastunut85
        *ei sittenkään mami kirjoitti:

En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...

joo... kiitos vastauksista...
        mut siis epäilen ainaki vähä et oon raskaana...
        mut siis mulla on ollu kuumetta alku viikolla ja flunssa on kans... tosin sitä on varmaa liikkeellä täällä päin, kun tuntuu et kaikki on kipeenä... et en kyl välttämättä oo raskaana... menkat pitäs alkaa viimestään ens viikol... mut aina ne on vähä myöhäs... ja pelkään niin olevani raskaana, et nehä voi jäähä siitäki syystäki pois... mut siis en välttämättä oo raskaana...
        mut jos olen niin sitte olen syvällä... kusessa... ei ole ongelma kertoa poikaystävälleni, eikä ole pelkoa, että se jättäis, mut vanhemmat on asia erikseen....
        mut toivotaan nyt et menkat tulee... ootan innolla sitä päivää... toivottavasti son jo tänää....
        kiitos avuista....=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      195
      6808
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2006
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1668
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1370
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1218
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      48
      1074
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      99
      1045
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      967
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      934
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      909
    Aihe