apua!!!

Mikaela

oon nuori neitonen ja haluaisin tietää, et mitä oireita tulee kun raskaana????
Mainitkaa kaiken näkösiä... tää on tärkeetä!

5

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olive

raskaustesti.Se antaa parhaa vastauksen, jos epäilet.

• *ei sittenkään mami

...aamupahoinvointii ensimmäiset 3kk, migreenii, tosi "öklöttävä" olo koko ajan, vatta kasvo jne...Tee testi =)

• Mikaela

juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
        Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa...

• *ei sittenkään mami
        Mikaela kirjoitti:

juu... tota kuuluuko kuume oireisiin????
        Paitti että oon muutenki ollu nyt sairas, mut niin on kyl kaikki muutki... toisaalta oon kyl ollu yhdynnässä, mut en tiä yhtää pettikö kortsu... mut sen näkee viikon sisällä... jos ei ala menkkoja kuuluun ni meikä on kusessa...

En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...

• rakastunut85
        *ei sittenkään mami kirjoitti:

En mä tiä kuuluuxe oireisiin, sellane kuumeinen olo ennenminkin...

joo... kiitos vastauksista...
        mut siis epäilen ainaki vähä et oon raskaana...
        mut siis mulla on ollu kuumetta alku viikolla ja flunssa on kans... tosin sitä on varmaa liikkeellä täällä päin, kun tuntuu et kaikki on kipeenä... et en kyl välttämättä oo raskaana... menkat pitäs alkaa viimestään ens viikol... mut aina ne on vähä myöhäs... ja pelkään niin olevani raskaana, et nehä voi jäähä siitäki syystäki pois... mut siis en välttämättä oo raskaana...
        mut jos olen niin sitte olen syvällä... kusessa... ei ole ongelma kertoa poikaystävälleni, eikä ole pelkoa, että se jättäis, mut vanhemmat on asia erikseen....
        mut toivotaan nyt et menkat tulee... ootan innolla sitä päivää... toivottavasti son jo tänää....
        kiitos avuista....=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      79
      9011
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      163
      5728
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      137
      5118
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      25
      3939
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3490
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      56
      3418
    7. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      103
      2781
    8. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      40
      2761
    9. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2751
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      25
      1781
    Aihe