Kyllähän

näin on.

Rakkaus ja hellyys on ihmiselle se suurin asia. Raha on sitten sieltä toisesta päästä!

42

257

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina.

      Hän ei ole rikas mutta rakas minulle

    • Juu,

      Rakkaudella ja rahalla ei todellakaan ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

    • raha ratkaisee

      Rahasta puheen ollen pitää lotota se 11 miljoonaa, sitten voidaan puhua uudestaan rahasta ja rakkaudesta, saan varmasti paljon kosiokirjeitä, jos voitan tuon summan lotossa.

      • ´´´´´´´´´´´´´´´´

        Tulen kosioretkelle. Riippuu tietysti siitä oletko mies vai nainen????????????


      • lottotyttö.
        ´´´´´´´´´´´´´´´´ kirjoitti:

        Tulen kosioretkelle. Riippuu tietysti siitä oletko mies vai nainen????????????

        Joo, sitten on mukavaa, on kuin namukaupassa saa valkata minkälaisen miehen haluaa ja parhaan päältä :D


    • suurin rakkauteni
    • on se ihanaa

      Jokku kieltää tuon läheisyyden voiman. Enpä tiedä eivätkö ole kokeneet vai muutenko eivät tajua siitä paljo mittään. Mulla on kokemus, ei unohdu.

      • väkisin ei synny

        Ei sitä läheisyyden voimaa ole jokaisen kanssa !


      • ap
        väkisin ei synny kirjoitti:

        Ei sitä läheisyyden voimaa ole jokaisen kanssa !

        Ei se syntyy automaattisesti, jos ei heti tuskin koskaan.


    • lu7

      Rakkaus timantteihin on ikuista, mutta hetkellinenkin oikea rakkaus sitä parempaa

    • **every day**

      Oma mies saa minut tuntemaan itseni rakastetuksi.

    • sorryyyy.

      Miehellä pitää ollaa rahaa ,muuten rakkaudesta ei tule mitään!!

      sanotaan
      Kun köyhyys tulee ikkunasta, pakenee rakkaus ovesta

      • mmmemm

        äläs sano mitään. suurin elämäni rakkaus oli rikollinen ja persaukinen


      • jos näin....

        Et arvosta todellisia asioita sitten!


      • olen pahoillaan.
        mmmemm kirjoitti:

        äläs sano mitään. suurin elämäni rakkaus oli rikollinen ja persaukinen

        Olen kuiten edelleen samaa mieltä..

        Kun köyhyys tulee ikkunasta, pakenee rakkaus ovesta


      • weqtt0ihonwt
        olen pahoillaan. kirjoitti:

        Olen kuiten edelleen samaa mieltä..

        Kun köyhyys tulee ikkunasta, pakenee rakkaus ovesta

        Toivottavasti en törmää kaltaiseesi ihmiseen! V'tun porvari!


      • hastalavista!!
        weqtt0ihonwt kirjoitti:

        Toivottavasti en törmää kaltaiseesi ihmiseen! V'tun porvari!

        Itse olet provo , elä sitten pientä tylsää elämääsi typerys


      • Hienoa, jatkakaa.
        jos näin.... kirjoitti:

        Et arvosta todellisia asioita sitten!

        Eli ei saa arvostaa turvallisuutta, viihtyisyyttä, virikkeellisyyttä, terveitä elämäntapoja ja ruokavaliota, matkustelua...?


      • weqtt0ihonwt
        hastalavista!! kirjoitti:

        Itse olet provo , elä sitten pientä tylsää elämääsi typerys

        Parempi käydä sossunluukulla ja kun hikoilla ja stressata itseään töissä josta joudut maksaa melkein 1/3 palkasta valtiolle ja Kreikkaan(pankeille).


    • lompuuki

      Samaten sanotaan, että rahat ja rakkaus ei viihdy samoissa taskuissa. Siis jos on rakkautta, ei ole rahaa ja päinvastoin.

      • noinko?

        Köyhän on turha havitella rikkautta ja rikkaan turha havitella köyhää


      • hyvä vs paha
        noinko? kirjoitti:

        Köyhän on turha havitella rikkautta ja rikkaan turha havitella köyhää

        rakkaus vs raha


    • teeeeeeeeeeeeeeeee

      mie oon hyvin hyvin köyhä ihminen rahassa ja rakkaudessa... kumpaakaa ei oo ja ei haittaa.

    • ette sovi toisillen.

      David. Beck. ja Victoria=erotkaa!!!!!!

      • Onnistunee

        Niin David. Täällä ois tarjolla yks köyhä.


    • maallinen mammona

      Mä oon suhteellisen rikas, siis onko nyt niin ettei mulle sitä rakkautta suoda ? Onko se vaan köyhille sallittu..omituinen ajattelutapa.

      • ootko ajatellu

        Sussa on varmaan jotain muuta vikaa.


      • hefoQH
        ootko ajatellu kirjoitti:

        Sussa on varmaan jotain muuta vikaa.

        Ja jos se vika on päässä ,sen ei tarvitse olla iso :D


      • mammonaa mullakin

        haiseeko täällä ? Juu, haisee kateus,,eheheehee,köyhät


      • ap
        mammonaa mullakin kirjoitti:

        haiseeko täällä ? Juu, haisee kateus,,eheheehee,köyhät

        Enemminkin olen kade ihmisistä jotka elää rakkaus-suhteissa, kun rikkaat jotka saattaa olla siltikin onnettomia.


      • juuh
        mammonaa mullakin kirjoitti:

        haiseeko täällä ? Juu, haisee kateus,,eheheehee,köyhät

        Joo. Mulla on uusi pesukone ja naapuri pesee käsin. Jopas on nälvimistä ollu.
        :D


      • tyhmät.
        mammonaa mullakin kirjoitti:

        haiseeko täällä ? Juu, haisee kateus,,eheheehee,köyhät

        Ylensä itse raha on ongelma rikkaalle ,ei köyhälle

        Ja määritelkää "köyhä ihminen"?


      • jutta jurpilainen
        tyhmät. kirjoitti:

        Ylensä itse raha on ongelma rikkaalle ,ei köyhälle

        Ja määritelkää "köyhä ihminen"?

        alle 3000e/kk tienaava.


      • 19+17

        Ei se ole ajattelutapa, vaan vanha sananlasku. Niistä viis :)!


    • Puistohippie

      Minä elän rakkaudesta ja raittiista ilmasta.

    • hyvintoimeentuleva

      vastauksista päätellen vain köyhät saavat ja osaavat rakastaa ?? Ei rikkaatkaan tunteettomia ole, eivätkä pelkästään rahaa ja sen lisää hamuamista ajattele.

      • muistakaa.

        Niin ja rikkaat osaavat puhua kauniisti


      • hyvintoimeentuleva
        muistakaa. kirjoitti:

        Niin ja rikkaat osaavat puhua kauniisti

        ja köyhätkö ei muka osaa ? ihmeellistä jaottelua


      • kyykyssä.
        hyvintoimeentuleva kirjoitti:

        ja köyhätkö ei muka osaa ? ihmeellistä jaottelua

        Ei köyhä mitään puhukaan ,ne vain kuuntelee :D


      • köyhäilijä
        kyykyssä. kirjoitti:

        Ei köyhä mitään puhukaan ,ne vain kuuntelee :D

        köyhän pitää olla nöyrä


    • Köyhää elämää.

      Sama jos on rikas mutta jos on sairaan saitakin lisäksi

    • Jokainen me rakkautta ja hellyyttä kaivataan, ilman muuta, mutta siinä välissä pitää yrittää tulla toimeen. Sopiva määrä rahaa, tuo elämään varmuutta ja turvallisuutta. Liika raha alkaa stressaamaan, mutta liian vähän samoin. On niin paljon tullut nähtyä niitä ihmisiä, jotka joutuvat työttömiksi ja alkavat oireilemaan psyykkisesti. Ensin tulee taloushuolet, sitten alkoholi ja muut päihteet. Loppujen lopuksi toinen ei jaksa katsoa toista ja lähtee. Silloin ei rakkaus eikä hellyys paljon paina, vaan loppukädessä se varmuus ja turva elämässä. Pitkällehän se rakkaus kantaa. Jokainenhan tietää sanan "Rakkaus on pitkämielinen", mutta kamelillakin on selkä ja se rakkaus häviää, kun tarpeeksi elämä ahdistaa. Hieno tunne kuitenkin, joten sitä kannattaa etsiä, kuten sitä varmuutta ja turvallisuuttakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe