miten ujous poistetaan?

sggggggggg

haluaisin poistaa ujouden kehostani kokonaan.Miten se tapahtuu?

9

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä varmaan mitenkään kokonaan pois saa ikinä, mutta ehkä sitä voi vähentää hankkiutumalla useasti sellaisiin tilanteisiin jotka pakottavat toimimaan oman ujoutensa vastaisesti.

      Itse olen vakavasti ajatellut sitä että alkaisin ihan tosissani pakottamaan itseni olemaan yhä enemmän uusien ihmisten kanssa tekemisissä ja siten se oma ujous ajan myötä ehkä siitä vähän vähenisi.

      • gdesgeses

        Miten ihmeessä pystyt pakottamaan itseä sosiaalisiin tilanteisiin?


      • giyglitg
        gdesgeses kirjoitti:

        Miten ihmeessä pystyt pakottamaan itseä sosiaalisiin tilanteisiin?

        Sama mieltä, olen joskus pakottanut itseni sos.tilanteisiin, mutta nolot epäonnistumiset vain vaikeuttavat seuraavia kertoja. Ja aluksi kaikkihan on pelkkiä epäonnistumisia


      • surku hupaisaa

        Suomen kaikki sairaudet,henkist ja muut pitäisikieltää kuten vammautumisetkin onnettomuuksien jäljiltä ja yleensä mitä meiltä ikinä löytyy,koska aina valitetaan kalliista hoitokustannuksista jne.Kun ihmisillä jotain vastoinkäymistä on tapahtunut niin kuljetetaan saattohoitoon mieluummin potilaan omin varoin,ettei siitä taas valiteta yhteiskunnalle tulevista kalliista laskuista.Näin voisivat jotkut rauhoittua optioillaan.Kai olemme jokainen pyrkineet parhaamme tekemään yhteiskunnassamme työllämme ja sen jälkeen niillä puittein mitä eläkkeemme ovat erittäin vähän meille antaneet?Mitä esim.kirkko,sosiaalikeskus,kela,ray,tai vanhusten palvelut ovat veronmaksajien rahoista antanut,vellilautasenko?Oletteko sitä mieltä,että eläkkeelle päästyään ei tarvitse muuta kuin istua virsikirja kädessä kuuntelemassa propakandisia ohjelmianne, jotka ovat tähdätty omiin etuihinne,eikä kuulijoidenne!Ei täällä kirveellä ole enää mitään töitä,koska kukaan ei osaa Lähettäkää vain kaikki rahammesitä enää käyttääkkään,edes puiden pilkkomiseen.lähettäkää vain ulkomaiden pyrograateille kaikki rahamme ja elättäkää heitä,niin pysytte hyvissä väleissä. kuinka paljon nämä maat auttoivat meitä viime maailman sodassa? Joudumme itse vastaamaan tulevista mahdollisista konflikteista puolustuksessamme.mikä on nyt valtion rahatilanne?Ei pelkällä humaitaarialla maata puolusteta.Pienen maan olisi hyvä puhaltaa samaan hiileen.Hajoita ja hallitse tyyli ei muuta kuin hajoittaa kaiken. muut lähtevät floridaan tai baliin jne.loput jää rannalle luu kädessään.kateus jne kakkajutut saavat muut sävyt,kun seinä on vastassa.


    • namaste123

      teet haavan ja imet pahan ujouden pois siitä zwiiiiiiiiiiiih *poks*

    • hffdgfsdgsfsd

      Ite oon harkinnut junan alle hyppäämistä. Luultavasti ujous poistuisi siinä kaiken muun turhan mukana.

    • hormoonitkin vaikut

      Ujoutta voi lääkitäkin. Itsellä hermostuneisuus ja paniikkioireet väheni kun todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta ja lisämunuaisen uupumus. Myös hormoonien puute voi aiheuttaa jännittämistä paniikkia !!!!!!!!!!!!
      Itse käytän anafranilia ahdistukseen paniikkiin - käy myös hermokipuun!!! Lääkitä voi kunhan on varovainen eikä joudu kierteeseen tai käytä montaa masennuslääkettä samanaikaisesti.

    • kljkguikl

      Itselläni on lukihäiriö, änkytys ja R-vika. Kaikki osaa varmaan arvata kuinka helppo uhri olen ollut koulukiusaajille ja näin tehnyt minusta erittäin ujon. Intti takoi minulle itsetuntoa, mutta usko pois ei se ujous kokonaan ole kadonnut. Edelleen olen erittäin sulkeutunut. Änkytys on lähes kadonnut ja luen paljon kirjoja, joten lukihäiriökin on vain nimellinen, mutta penteleen ujous pysyy varmaan ikuisesti.

      Ole vain oma itsesi ja jos ihmiset ovat niin pinnallisia, niin ne eivät ole sinulle tutustumisen arvoisia edes! Jokainen ihminen on ainutlaatuinen. Älä häpeä itseäsi vaan leuka ylös ja menoksi! =)

    • nyt uskallan

      Mä hommasin maksullisen tytön yöksi ja ujous lähti pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe