Miehille tärkeä kysymys!!!!!!

yks nainen

Olen pistänyt merkille, että aina kun miehet kuvailevat sitä kaipaamaansa naista tällä palstalla, niin ykkössanana on aina sana kaunis.

Mitä tarkoitatte kauniilla ja voiko ei-kauniiseen naiseen ihastua tai rakastua? Onko Hän kaunis siksi, että teillä on tunteita Häntä kohtaan, vaiko yleismaailmallisesi ja kaikkien mielestä kaunis? Mikä siis tekee naisesta kauniin, teidän tunteenne häntä kohtaan vai kaipaako miehet vain kauniita naisia, onko tavikset yhtään mitään?

37

939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soittaako kelloa ?

      kauneus on katsojan silmässä

      • takavasemmalla

        ...täällä tiuku helisee :)


      • ghghj gdg f

        "kauneus on katsojan silmässä"

        Joo, mutta katsojien silmät muistuttavat toisiaan....


    • yks mies

      kauneus on katsojan silmässä,joku toisen mielestä kaunis,ei oo toisen mielestä kummoinen ilmestys.näin näppylät joo.

    • yhtään mitään.

      Mikä vika kauniisa naisessa pitää aina olla.

      Haukkuu se rumakin.

    • työpaikallamme

      Näen oman kultani kauniina, hän on ennenkaikkea sisäisesti sitä! Toki hänen vaaleutensa häikäisi, olen aina kiinnittänyt huomioni nimenomaan vaaleisiin pitkiin naisiin. Kauneus on minulle sisäistä ja ulkoista, enkä yhtään ihmettele kun hän on niin suosittu

    • kaunis kuva

      Kaunis on hän maaskaraa tai ilman.

    • teräsmies-76

      mun täytyy tunnustaa, etten pidä häntä kauniina, mutta hanellä on se Katse ! Se vangitsee ja tekee hänestä pirun seksikkään ja ..mä oon ihan myyty

    • Voin vain puhua itsestäni, mutta itse ihastun ensisijaisesti hymyyn, reippauteen ja luonnollisuuteen. Siis luonteessa. Ei minun elämäni naiset ole olleet mitään missejä ja menestyjiä, mutta heissä on aina ollut tuo "elämänpalo", "hohto", "energia" mikä lie, joka tulee sisältä. Sen vaistoaa, siihen haluaa tutustua, ihastua ja rakastua. Ne "missit" tuppaa olemaan yleensä aika tyhjiä kuoria, joten jos haluaa kauniin, mutta tyhjän elämän, niin siitä vaan. Itse jo nuorena sain kuulla kavereilta, että "toi on kaamee harakka", "petolinnun perse", "en panisi kuin pussi päässä", "miten sä voit olla ton kanssa" blaa, blaa, blaa. Minä jo silloin ihmettelin, että miten paljon hienoja ihmissuhteita ihminen menettää, kun pitää vain sitä naamataulua olla tölläämässä. No minä nyt olenkin oman tieni kulkija ollut aina, joten ehkä olen väärä mies vastaamaankin. Ehkä joku freesi nuori nulikka voisi laittaa oman mustavalkoisen mielipiteen. :)

      • ................

        ja miten paljon SINÄ olet menettänytkään, kun tuomitset kauniit naiset tyhjiksi ja ontoiksi kuoriksi. Monen kaunottaren sydän on täyttä kultaa, mutta sitähän sinä et voi tietää kun et ennakkoluuloiltasi kaunottariin halua tutustua. Kauniit naiset ovat myös usein ujoja ja huonoitsetuntoisia koska ova usein kateellisten kanssasisartensa mollaamia ja miehet haluavat vähän opettaa ja alentaa kaunottaria, koska luulevat näiden olevan eutoikeutettuja ja ylpeitä pelkän ulkonäkönsä vuoksi.


    • Kauniilla naisilla tarkoitinkin naisia, jotka tuntevat ja tietävät olevansa kauniita. Eli haluttuja, kilpailtuja, narsistisia huomion keskipisteitä. Juuri näitä "kauniita" naisia tarkoitin ja tosiaankin useimmat heistä eivät ole sisältä yhtä kauniita. "Kanssasisaret on kateellisia". Mikä ihme teitä naisia vaivaa, että pitää miettiä, mitäköhän se mun kaveri musta ajattelee. Meikä ei ole ikinä pätkääkään tuollaisia miettinyt. Mennyt omia polkujani, muiden pärinöistä ja mielipiteistä välittämättä, kunhan tiedän sydämmestäni tekeväni oikein. Kauniit naiset vetävät kusipäisiä miehiä puoleensa kuin hunaja mehiläistä, joten ei voi muuta kuin sanoa, että itse aiheutettua, jos narsisti vetää narsistia puoleensa. Julkisesti hyväksytty kauneus on sitä naisten lehtien muotisivujen kauneutta, mutta itse nyt peräänkuulutin sitä sisäistä kauneutta, johon ainakin itse rakastun toisessa korviani myöten. Silloin toinen näyttää silmissäni vähintään jumalattarelta

      • Voin olla väärässä

        En voi olla muuta, kuin erittäin vahvasti samaa mieltä. Täydellisin pakettihan olisi, normit täyttävä kaunotar, joka myös näyttäisi oman sisäisen kauneutensa. Valitettavasti, pitkällä kokemuksella nähneenä, tällaisia ei ole vielä vastaani kävellyt. Onkohan se niin, että vakka kantensa löytää, eli nainen, joka tietää olevansa kaunis, haluaa huomiota vain kaltaiseltaan mieheltä, trimmatulta menestyjältä. Kaipa hekin jollain tapaa sitten ovat onnellisia "kiiltokuvasuhteessa". En toki väitä, etteikö heissä ole sitä sisäistä kauneutta, minun elämäni kaunottarista sen hehkun on vaistonnut jo ensimmäisestä katseesta.


      • kyllähän se
        Voin olla väärässä kirjoitti:

        En voi olla muuta, kuin erittäin vahvasti samaa mieltä. Täydellisin pakettihan olisi, normit täyttävä kaunotar, joka myös näyttäisi oman sisäisen kauneutensa. Valitettavasti, pitkällä kokemuksella nähneenä, tällaisia ei ole vielä vastaani kävellyt. Onkohan se niin, että vakka kantensa löytää, eli nainen, joka tietää olevansa kaunis, haluaa huomiota vain kaltaiseltaan mieheltä, trimmatulta menestyjältä. Kaipa hekin jollain tapaa sitten ovat onnellisia "kiiltokuvasuhteessa". En toki väitä, etteikö heissä ole sitä sisäistä kauneutta, minun elämäni kaunottarista sen hehkun on vaistonnut jo ensimmäisestä katseesta.

        niin on, että vakka kantensa valitsee ja kauniit ihmise yleensä pariutuvat toisten kauniiden kanssa ja tavallisen näköiset toisten tavallisten kanssa. tästä on tehty useita sosiaalipsykologisia tutkimuksiakin. Ihmiset vaan tuppaavat rakastumaan sellaisiin ihmisiin, jotka ovat mahdollisimman monella tavalla (ulkonäkö, personaallisuuspiirteet ja elämäntavat, älykkyys) mahdollisimman paljon itsensä kanssa samalla tasolla.

        Tuo kommentti, että ´kaipa he sitten ovat onnellisia "kiiltokuvasuhteessa"´ on vähän outo. Miksi kauniiden ihmisten suhde olisi yhtään sen killtokuvamaisempi kuin muidenkaan? Miksi mielestäsi kauniit ihmiset ja mainitsemasi ns. menestyjät olisivat yhtään sen vähemmän onnellisia, rakastuneita ja syvällisiä kuin muutkaan? Vai tuntuuko se helpommalta ajatella, että kauniiden ihmisten suhteet olisivat jotenkin huonompia ja tyhjempiä, koska heille ei jostain syystä haluta suoda samaa onnea kuin muille, ehkäpä kateuden vuoksi?


      • ???????
        kyllähän se kirjoitti:

        niin on, että vakka kantensa valitsee ja kauniit ihmise yleensä pariutuvat toisten kauniiden kanssa ja tavallisen näköiset toisten tavallisten kanssa. tästä on tehty useita sosiaalipsykologisia tutkimuksiakin. Ihmiset vaan tuppaavat rakastumaan sellaisiin ihmisiin, jotka ovat mahdollisimman monella tavalla (ulkonäkö, personaallisuuspiirteet ja elämäntavat, älykkyys) mahdollisimman paljon itsensä kanssa samalla tasolla.

        Tuo kommentti, että ´kaipa he sitten ovat onnellisia "kiiltokuvasuhteessa"´ on vähän outo. Miksi kauniiden ihmisten suhde olisi yhtään sen killtokuvamaisempi kuin muidenkaan? Miksi mielestäsi kauniit ihmiset ja mainitsemasi ns. menestyjät olisivat yhtään sen vähemmän onnellisia, rakastuneita ja syvällisiä kuin muutkaan? Vai tuntuuko se helpommalta ajatella, että kauniiden ihmisten suhteet olisivat jotenkin huonompia ja tyhjempiä, koska heille ei jostain syystä haluta suoda samaa onnea kuin muille, ehkäpä kateuden vuoksi?

        Hyvä kirjoitus, kiitos siitä. Olen itse ns. kaunis ja vartalokin on kaunis. Ja jaksan aina ihmetellä, että miksi minä olisin jotenkin pinnallinen tai vähemmän kaunis sisäisesti.

        En vaan jaksa enää ymmärtää tuollaista p**kaa, joo olet hoikka ja kaunis = pinnallinen toisin kuin minä olen ruma ja läski= olen parempi ihminen.

        Itse asiassa, kaikkein ilkeimmät ovat olleet rumia. Itse olen saanut tappavia katseita, näiltä sisäisesti kauniilta, kun juttelen ihmisten kanssa. Eli minäkö se olen se pinnallinen k*sipää ?


      • ??????? kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus, kiitos siitä. Olen itse ns. kaunis ja vartalokin on kaunis. Ja jaksan aina ihmetellä, että miksi minä olisin jotenkin pinnallinen tai vähemmän kaunis sisäisesti.

        En vaan jaksa enää ymmärtää tuollaista p**kaa, joo olet hoikka ja kaunis = pinnallinen toisin kuin minä olen ruma ja läski= olen parempi ihminen.

        Itse asiassa, kaikkein ilkeimmät ovat olleet rumia. Itse olen saanut tappavia katseita, näiltä sisäisesti kauniilta, kun juttelen ihmisten kanssa. Eli minäkö se olen se pinnallinen k*sipää ?

        Puhuin yleisellä tasolla ja oman kokemuksen kautta. Jokainen "kaunis" voi sitten sen tuntea piikkinä omassa tunnossaan, jos noita minun huomioitani itsessään tunnistaa tai tajuaa.

        Sinähän voit olla hyvinkin kaunis ulkoa ja sisältä. Hieno asia, jos näin on. Mitäpä minä sitä olen henkilökohtaisesti arvioimaan, kun en sinua sen paremmin tunne.


      • Voin olla väärässä
        kyllähän se kirjoitti:

        niin on, että vakka kantensa valitsee ja kauniit ihmise yleensä pariutuvat toisten kauniiden kanssa ja tavallisen näköiset toisten tavallisten kanssa. tästä on tehty useita sosiaalipsykologisia tutkimuksiakin. Ihmiset vaan tuppaavat rakastumaan sellaisiin ihmisiin, jotka ovat mahdollisimman monella tavalla (ulkonäkö, personaallisuuspiirteet ja elämäntavat, älykkyys) mahdollisimman paljon itsensä kanssa samalla tasolla.

        Tuo kommentti, että ´kaipa he sitten ovat onnellisia "kiiltokuvasuhteessa"´ on vähän outo. Miksi kauniiden ihmisten suhde olisi yhtään sen killtokuvamaisempi kuin muidenkaan? Miksi mielestäsi kauniit ihmiset ja mainitsemasi ns. menestyjät olisivat yhtään sen vähemmän onnellisia, rakastuneita ja syvällisiä kuin muutkaan? Vai tuntuuko se helpommalta ajatella, että kauniiden ihmisten suhteet olisivat jotenkin huonompia ja tyhjempiä, koska heille ei jostain syystä haluta suoda samaa onnea kuin muille, ehkäpä kateuden vuoksi?

        Kuten nimimerkkini sanoo, voin olla väärässäkin. Omakohtaisten kokemusteni perusteella olen vain tullut siihen lopputulokseen, että ihmiset, joille ulkokuori merkitsee paljon, eivät ole sisäisesti kovinkaan kummoisia. Tätäkään ei nyt sitten pidä yleistää, kohdalleni on voinut sitten osua vain pinnallisimmat tapaukset, siitä karkea johtopäätökseni. (Olen tutustunut senverran moniin, että uskon tietäväni, mistä puhun)

        Lisään vielä tähän: En väitäkään, että kauniit olisivat jotenkin sisäisesti tyhjiä, toisilla sisäinen kauneus vaan tuntuu usein olevan syvempää, hehkuvampaa. Sellainen pistää ainakin meikäläisen polvet veteliksi, ulkonäöstä viis.


      • luulenpa, että sinun
        marjalanporo kirjoitti:

        Puhuin yleisellä tasolla ja oman kokemuksen kautta. Jokainen "kaunis" voi sitten sen tuntea piikkinä omassa tunnossaan, jos noita minun huomioitani itsessään tunnistaa tai tajuaa.

        Sinähän voit olla hyvinkin kaunis ulkoa ja sisältä. Hieno asia, jos näin on. Mitäpä minä sitä olen henkilökohtaisesti arvioimaan, kun en sinua sen paremmin tunne.

        kannattaisi miettiä mitä kirjoitin ja miettiä omia ennakkoluulojasi sen sijaan, että yrität mitätöidä kirjoituksen vääristelemällä ja kääntämällä sen niin, että joku kaunis on ottanut nokkiinsa ja tunnistanut itsensä, koska näin ei tässä tapauksessa ainakaan ole, kuten hyvin ymmärrät.


      • luulenpa, että sinun kirjoitti:

        kannattaisi miettiä mitä kirjoitin ja miettiä omia ennakkoluulojasi sen sijaan, että yrität mitätöidä kirjoituksen vääristelemällä ja kääntämällä sen niin, että joku kaunis on ottanut nokkiinsa ja tunnistanut itsensä, koska näin ei tässä tapauksessa ainakaan ole, kuten hyvin ymmärrät.

        No ainakin sinä vahvistit minun ennakkoluuloja entisestään. Ihan oikeesti, mutta ei siitä sen enempää. Sulla ja mulla on ajatusmaailma eri planeetalta, niin silloin jo tietää, että ei me ikinä tulla olemaan samaa mieltä, vaikka tätä jauhettaisiin maailman tappiin. No. Sulla on sun mielipiteet ja mulla omani. Kyllähän sitä mielipiteitä maailmaan mahtuu elämään.


      • tätä se kauneus
        ??????? kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus, kiitos siitä. Olen itse ns. kaunis ja vartalokin on kaunis. Ja jaksan aina ihmetellä, että miksi minä olisin jotenkin pinnallinen tai vähemmän kaunis sisäisesti.

        En vaan jaksa enää ymmärtää tuollaista p**kaa, joo olet hoikka ja kaunis = pinnallinen toisin kuin minä olen ruma ja läski= olen parempi ihminen.

        Itse asiassa, kaikkein ilkeimmät ovat olleet rumia. Itse olen saanut tappavia katseita, näiltä sisäisesti kauniilta, kun juttelen ihmisten kanssa. Eli minäkö se olen se pinnallinen k*sipää ?

        aiheuttaa muissa naisissa:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8195097


      • näin tänään

      • miksi mielestäsi
        Voin olla väärässä kirjoitti:

        Kuten nimimerkkini sanoo, voin olla väärässäkin. Omakohtaisten kokemusteni perusteella olen vain tullut siihen lopputulokseen, että ihmiset, joille ulkokuori merkitsee paljon, eivät ole sisäisesti kovinkaan kummoisia. Tätäkään ei nyt sitten pidä yleistää, kohdalleni on voinut sitten osua vain pinnallisimmat tapaukset, siitä karkea johtopäätökseni. (Olen tutustunut senverran moniin, että uskon tietäväni, mistä puhun)

        Lisään vielä tähän: En väitäkään, että kauniit olisivat jotenkin sisäisesti tyhjiä, toisilla sisäinen kauneus vaan tuntuu usein olevan syvempää, hehkuvampaa. Sellainen pistää ainakin meikäläisen polvet veteliksi, ulkonäöstä viis.

        kauniille ulkokuori merkitsee enemmän kuin muille? Itse ole geeneissäni perinyt kauniit kasvot, joita paljon ihastellaan, mutta joita en todellakaan ole itse valinnut ja toivon, ettei minua tuomittaisia "itserakkaaksi" tai "ulkonäkökeskeiseksi" vain synnyinlahjana saamani ulkoisen kuoren vuoksi.


      • kerropas miäs
        näin tänään kirjoitti:

        höpsistä, vanha ketju, ajat muuttuneet. naiset kadehtii nyt meitä miehiä !!

        mistä me naiset teitä miehiä kadehditaan? :)


      • Seuransa valitseva
        miksi mielestäsi kirjoitti:

        kauniille ulkokuori merkitsee enemmän kuin muille? Itse ole geeneissäni perinyt kauniit kasvot, joita paljon ihastellaan, mutta joita en todellakaan ole itse valinnut ja toivon, ettei minua tuomittaisia "itserakkaaksi" tai "ulkonäkökeskeiseksi" vain synnyinlahjana saamani ulkoisen kuoren vuoksi.

        Itse olen pitkän kokemuksen myötä tajunnut, että ne ihmiset jotka ovat sinut itsensä kanssa ovat kaikista kykeneväisimpiä empatiaan ja aitoon iloon toisten puolesta. Usein tyytyväisyys omaan "menestykseen" ja ulkonäköön edesauttaa tätä. Moniongelmaiset ja itsensä rumaksi ja lihavaksi tuntevat eivät usein pysty tuntemaan empatiaa sellaisia kohtaan joita pitävät onnekkaampina, vaan kateus estää tämän. He kyllä pystyvät tukemaan kaltaisiaan, joilla ei mene hyvin tai joita eivät pidä itseään kauniimpina tai menestyneempinä. Kauniimpia ja menestyneempiä pyritään mustamaalaamaan ja tuomitsemaan juuri pinnallisiksi ja mielellään vähän yksinkertaisiksi. Heidän ongelmansa nähdään myös vähäisimpänä kuin näiden "aitojen" ihmisten ongelmat. Parhaimmat ja aidoimmat ystävät ovat itselleni olleet ns. kauniit ja menestyneet. Elämään ja itseensä pettyneet ovat olleet pahimpia selkääpuukottajia katkeruudessaan ja kateudessaan.


      • hyvin kirjoitettu!
        Seuransa valitseva kirjoitti:

        Itse olen pitkän kokemuksen myötä tajunnut, että ne ihmiset jotka ovat sinut itsensä kanssa ovat kaikista kykeneväisimpiä empatiaan ja aitoon iloon toisten puolesta. Usein tyytyväisyys omaan "menestykseen" ja ulkonäköön edesauttaa tätä. Moniongelmaiset ja itsensä rumaksi ja lihavaksi tuntevat eivät usein pysty tuntemaan empatiaa sellaisia kohtaan joita pitävät onnekkaampina, vaan kateus estää tämän. He kyllä pystyvät tukemaan kaltaisiaan, joilla ei mene hyvin tai joita eivät pidä itseään kauniimpina tai menestyneempinä. Kauniimpia ja menestyneempiä pyritään mustamaalaamaan ja tuomitsemaan juuri pinnallisiksi ja mielellään vähän yksinkertaisiksi. Heidän ongelmansa nähdään myös vähäisimpänä kuin näiden "aitojen" ihmisten ongelmat. Parhaimmat ja aidoimmat ystävät ovat itselleni olleet ns. kauniit ja menestyneet. Elämään ja itseensä pettyneet ovat olleet pahimpia selkääpuukottajia katkeruudessaan ja kateudessaan.

        Voin allekirjoittaa kaiken tuona. Kokemus on opettanut, että vähemmän viehätävät naiset ovat usein ilkeimpiä ja kierompia kanssasisariaan kohtaan... Itse olen kokemuksen kautta huomannut suosivani kauniita ja jollain tavalla menestyneitä naisia ystävikseni (olen siis itse nainen) koska yksinkertaisesti: se kaunein on vaan yksnikertaisesti usein myös se sisältä kaunein! Ei tarvitse pelätä niin helposti joutuvansa kateuden ja ilkeilyn kohteeksi on ystävät ovat kaunottaria :)


    • kaunis on

      ...

      • että teitä

        kuppaisia nostelijoita

        turha ruoskia kuollutta hevosta tiedätkö ?


    • J

      Kaunis = Minna

      • niin muuten on harmi

        et wayyyyy tooooo younggggg


    • ramppa1973

      Minä olen aina sanonut että nainen voi olla kaunis tai hyvännäköinen tai molempia tai joskus ei valitettavasti kumpaakaan. Todennäköisesti minä ihastun ns. hyvännäköiseen. ELi hyvännäköinen on minun termistölläni nainen joka ei ehkä pärjäisi kauneuskilpailussa, mutta hän omaa sen "jonkin" joka voi olla katse, pilke silmäkulmassa, hymy, jopa hius-tai pukeutumistyyli. Oma vaimoni on 80% hyvännäköinen ja loput on kauneutta, minun silmissäni. En esimerkiksi todennäköisesti ihastuisi yhteenkään Miss Suomi finalistiin. He ovat jotenkin liian puhtoisia ja liian kauniita. Pientä särmää kaipaan minä. Minulle huom MINULLE hyvännäköisyys on hoikkuutta, ehkä mielummin vaaleutta, ruskeita silmiä, hiukan "tuhmantytön katsetta" , mutta ei ns. missikauneutta. Mutta hyvännäköisyyden rinnalla yhtä tärkeää on se että korvien välistä ja hyvännäköisten kasvojen takaa löytyy myös älyä... äly on seksikästä

    • paljon kokenut

      Naisen kauneus tulee seksikkyydestä,mitä se kunkin mielestä on,onkin jo se kuuluisa maku kysymys.Itse komeana miehenä kiinnitän tähän seksikkyyteen ensimmäiseksi huomion,se voi olla hymy,hymykuoppa,luonnollisuus,tälläisiä pieniä asioita,todella kauniit naiset kierrän kaukaa,näistä itserakkaista kaunokaisista ei ole kuin huonoja kokemuksia,nämä naiset menee vain yhden yön tarpeissa,mutta pitempi aikaiseen suhteeseen niistä ei ole ovat liian pinnallisen teennäisiä,välillä tuntuu että elämän asenne on opeteltu jostain amerikkalaisesta saippuasarjasta.Eli naisen seksikkyys korvaa sen puuttuvan kauneuden.

    • minussa ei mitään

      Olen kysynyt monta kertaa HÄNELTÄ miksi hän rakastaa minua, niin kertaakaan hän ei ole maininnut ulkonäköäni ja siitä arvelenkin, että olen ruma. Miksi hän sitten rakastaa minua on minulle mysteeri, koska en ole kaunis, en älykäs, en rikas, en pitkä, en vaalea, en mitään. Olen tavis, joka ei erotu massasta ja tämä mies palvoo maata jaljojeni alla - MIKSI?

      • pahoittelen.

        Me ei siihen tällä palstalla osata vastata.


      • Paljon nähnyt

        Ehkä se on se paljon puhuttu kemia. :) älä vaan pilaa sitä mustasukkaisuudella, vaan korosta elämänilolla ja onnellisuudella. Ja muista kehua häntäkin.


    • Pepepe

      Pidän enemmän söpöistä naisista.

      Mutta mitä se söpö sitten tarkoittaa?
      - Nainen, jossa on haastetta voi olla söpö
      - Nainen, joka lasien takaa ujosti katsoo voi olla söpö
      - Nainen, joka lenkkipolulla ohi kiitää voi olla söpö
      - Nainen, joka istuu pyörätuolissa voi olla söpö
      - jne.

      Ei sille mitään määritelmää ole. Se vain kolahtaa, jos on kolahtaakseen.

    • moikkaterska

      Siis minä en missään nimessä huolisi ns. "rumaa" henkilöä. Niin minä olen pinnallinen paska... mutta jokainen saa jos yrittää. Jopa minä pinnallisuudestani huolimatta. Jotkut vain ovat kusipäitä kuten minä, ja jotkut ovat rakastavia ja ns. hyviä ihmisiä.

    • 17+16

      Kyllähän rakkaus sokaisee. Satuin selailemaan tossa jotain muutaman vuoden takaisia valokuvia koneelta ja osu silmään jokunen kuva entisestä ihastuksesta. Eihän se nyt jälkikäteen ajateltuna mikään niin ihmeellinen ollut, mutta silloin joskus tuntui lähes häikäisevän kauniilta ja söpöltä aina kun nähtiin.

      Mä oon kyllä aina ihastunu enempi luonteeseen kuin ulkokuoreen, että ehkä oon väärä mies vastaamaan tähän. No joka tapauksessa tavis riittää mulle vallan mainiosti =)

    • unijukan kaveri

      Nainen on...kaunis,herttainen,söpö,viehättävä,ihastuttava.Niin voisihan käyttää jotain näistä tai sitten kaikkia.Mutta kyllä se on kuitenkin se kokonaisuus,mikä ratkaisee.Ihastuneen/rakastuneen miehen näkökulmasta katsottuna...silmät ja katse tekee yleensä tehtävänsä,muuhun ei välttämättä kiinnitä mitään huomiota.
      Ja kun tähän lisätään eräänlainen rempseys,pikkuisen kainoa ujoutta...niin soppa on valmis, ja tuloksen voi vaan arvata...unettomia öitä ikäväpalstalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2475
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1609
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1515
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      1363
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1219
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      944
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      313
      932
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      76
      840
    10. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      835
    Aihe