Mies :)

tällainen tyttö

16

283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zz..........

Tyhmää hengata ihmisten kanssa jotka vedättää, kun rehellisiäkin on olemassa.

• alkup.

Niin muuten onkin :)

• vai niin

Nää on tosi jänniä. Ensiksi kaunis toive sen jälkeen isku perään :DD

• niinkö

:DDDDDDDDD

• rehellisyyttä.

Hienoa.

• alkup.

Se tapahtuu vielä :)

Kuuntele mun unelmaa
      se lentää sinne
      kuiskuttaa
      minä olen hän

Viimeistelen tämän syvällä, pehmeällä suudelmalla jota vain yksi osaa odottaa...

• Minä :)

.

• sinun minä
        Minä :) kirjoitti:

.

Moi sinä :)

• Minä :)
        sinun minä kirjoitti:

Moi sinä :)

Moi moi :) putousta pitää nyt seurata...kuka mua nyt suukottelee :o

• Velmu
      • Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".

• Velmu
        marjalanporo kirjoitti:

Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".

Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.

• Velmu kirjoitti:

Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.

Sitä just tarkoitinkin, että edes jossain vaiheessa. :) Kyllä miehet ja naiset on tosiaankin erilaisia. Me miehet tykätään analysoida ja miettiä. Mitenkäs sulla ?

• Velmu

Minä lähden liikkeelle, että jokainen on yksilö. En halua lokeroida ihmistä, en naista, en miestä. Toki huumorimlelellä on hauska vetää näistä yleistyksiä toisinaan. Naisena analysoin, hulluttelen, herkistelen, olen härski, olen suora, olen empaatikko, luottaen kuitenkin , että maalaisjärjellä höystettynä pärjää aika pitkälle. Hei haloo, kaikilla meillä on puolia ja kerroksia. Joko ajatusmaailma natsaa tai ei. Toisille on helpompi avautua ja toisien kanssa pitää suojamuuria. Riippuu omalla kohdalla pitkälti siitä, miten tulen kohdelluksi, miten kuunnnelluksi ja kulkeeko teot ja puheet käsikädessä. Se on itselle tärkeää. Huomaan, että nyt toiminnallinen puoleni on päällä ja analysointi ei kiinnosta enempää tänä päivänä.

• Velmu

• MELANKOLIA

Kyllä, Kauniita/Koskettavia kipaleita. Herättivät Melankolisia/Herkkiä muistoja.Kiitos Velmu My Dear.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe