http://www.youtube.com/watch?v=fIpS9yvF4HM&feature=related
Pidä
musta
kii..
Mies :)
16
283
Vastaukset
- zz..........
Tyhmää hengata ihmisten kanssa jotka vedättää, kun rehellisiäkin on olemassa.
- alkup.
Niin muuten onkin :)
- vai niin
Nää on tosi jänniä. Ensiksi kaunis toive sen jälkeen isku perään :DD
- niinkö
:DDDDDDDDD
- rehellisyyttä.
Hienoa.
- alkup.
Se tapahtuu vielä :)
Kuuntele mun unelmaa
se lentää sinne
kuiskuttaa
minä olen hän
Viimeistelen tämän syvällä, pehmeällä suudelmalla jota vain yksi osaa odottaa...- Minä :)
.
- sinun minä
Minä :) kirjoitti:
.
Moi sinä :)
- Minä :)
sinun minä kirjoitti:
Moi sinä :)
Moi moi :) putousta pitää nyt seurata...kuka mua nyt suukottelee :o
- Velmu
Mies täällä on tälläinen nainen;) http://www.youtube.com/watch?v=4nb628n7-ZU
Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".
- Velmu
marjalanporo kirjoitti:
Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".
Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.
Velmu kirjoitti:
Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.
Sitä just tarkoitinkin, että edes jossain vaiheessa. :) Kyllä miehet ja naiset on tosiaankin erilaisia. Me miehet tykätään analysoida ja miettiä. Mitenkäs sulla ?
- Velmu
Minä lähden liikkeelle, että jokainen on yksilö. En halua lokeroida ihmistä, en naista, en miestä. Toki huumorimlelellä on hauska vetää näistä yleistyksiä toisinaan. Naisena analysoin, hulluttelen, herkistelen, olen härski, olen suora, olen empaatikko, luottaen kuitenkin , että maalaisjärjellä höystettynä pärjää aika pitkälle. Hei haloo, kaikilla meillä on puolia ja kerroksia. Joko ajatusmaailma natsaa tai ei. Toisille on helpompi avautua ja toisien kanssa pitää suojamuuria. Riippuu omalla kohdalla pitkälti siitä, miten tulen kohdelluksi, miten kuunnnelluksi ja kulkeeko teot ja puheet käsikädessä. Se on itselle tärkeää. Huomaan, että nyt toiminnallinen puoleni on päällä ja analysointi ei kiinnosta enempää tänä päivänä.
- Velmu
Tässä vielä marjalanporolle biisi. En todellakaan ole Irwin fani, mutta tätä kuuntelee, sanoisin jopa koskettava kappale ja erittäin hyvät sanat. http://www.youtube.com/watch?v=tXi1lrF_738
- MELANKOLIA
Kyllä, Kauniita/Koskettavia kipaleita. Herättivät Melankolisia/Herkkiä muistoja.Kiitos Velmu My Dear.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354393- 553015
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462918- 302703
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3402651Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82605- 382279
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542035Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461693- 21683