http://www.youtube.com/watch?v=fIpS9yvF4HM&feature=related
Pidä
musta
kii..
Mies :)
16
274
Vastaukset
- zz..........
Tyhmää hengata ihmisten kanssa jotka vedättää, kun rehellisiäkin on olemassa.
- alkup.
Niin muuten onkin :)
- vai niin
Nää on tosi jänniä. Ensiksi kaunis toive sen jälkeen isku perään :DD
- niinkö
:DDDDDDDDD
- rehellisyyttä.
Hienoa.
- alkup.
Se tapahtuu vielä :)
Kuuntele mun unelmaa
se lentää sinne
kuiskuttaa
minä olen hän
Viimeistelen tämän syvällä, pehmeällä suudelmalla jota vain yksi osaa odottaa...- Minä :)
.
- sinun minä
Minä :) kirjoitti:
.
Moi sinä :)
- Minä :)
sinun minä kirjoitti:
Moi sinä :)
Moi moi :) putousta pitää nyt seurata...kuka mua nyt suukottelee :o
- Velmu
Mies täällä on tälläinen nainen;) http://www.youtube.com/watch?v=4nb628n7-ZU
Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".
- Velmu
marjalanporo kirjoitti:
Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".
Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.
Velmu kirjoitti:
Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.
Sitä just tarkoitinkin, että edes jossain vaiheessa. :) Kyllä miehet ja naiset on tosiaankin erilaisia. Me miehet tykätään analysoida ja miettiä. Mitenkäs sulla ?
- Velmu
Minä lähden liikkeelle, että jokainen on yksilö. En halua lokeroida ihmistä, en naista, en miestä. Toki huumorimlelellä on hauska vetää näistä yleistyksiä toisinaan. Naisena analysoin, hulluttelen, herkistelen, olen härski, olen suora, olen empaatikko, luottaen kuitenkin , että maalaisjärjellä höystettynä pärjää aika pitkälle. Hei haloo, kaikilla meillä on puolia ja kerroksia. Joko ajatusmaailma natsaa tai ei. Toisille on helpompi avautua ja toisien kanssa pitää suojamuuria. Riippuu omalla kohdalla pitkälti siitä, miten tulen kohdelluksi, miten kuunnnelluksi ja kulkeeko teot ja puheet käsikädessä. Se on itselle tärkeää. Huomaan, että nyt toiminnallinen puoleni on päällä ja analysointi ei kiinnosta enempää tänä päivänä.
- Velmu
Tässä vielä marjalanporolle biisi. En todellakaan ole Irwin fani, mutta tätä kuuntelee, sanoisin jopa koskettava kappale ja erittäin hyvät sanat. http://www.youtube.com/watch?v=tXi1lrF_738
- MELANKOLIA
Kyllä, Kauniita/Koskettavia kipaleita. Herättivät Melankolisia/Herkkiä muistoja.Kiitos Velmu My Dear.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173996
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842449Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731587Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231087- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73851- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800