Mies :)

tällainen tyttö

16

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zz..........

      Tyhmää hengata ihmisten kanssa jotka vedättää, kun rehellisiäkin on olemassa.

      • alkup.

        Niin muuten onkin :)


    • vai niin

      Nää on tosi jänniä. Ensiksi kaunis toive sen jälkeen isku perään :DD

      • niinkö

        :DDDDDDDDD


    • rehellisyyttä.

      Hienoa.

    • alkup.

      Se tapahtuu vielä :)

      Kuuntele mun unelmaa
      se lentää sinne
      kuiskuttaa
      minä olen hän

      Viimeistelen tämän syvällä, pehmeällä suudelmalla jota vain yksi osaa odottaa...

      • Minä :)

        .


      • sinun minä
        Minä :) kirjoitti:

        .

        Moi sinä :)


      • Minä :)
        sinun minä kirjoitti:

        Moi sinä :)

        Moi moi :) putousta pitää nyt seurata...kuka mua nyt suukottelee :o


    • Velmu
      • Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".


      • Velmu
        marjalanporo kirjoitti:

        Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".

        Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.


      • Velmu kirjoitti:

        Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.

        Sitä just tarkoitinkin, että edes jossain vaiheessa. :) Kyllä miehet ja naiset on tosiaankin erilaisia. Me miehet tykätään analysoida ja miettiä. Mitenkäs sulla ?


    • Velmu

      Minä lähden liikkeelle, että jokainen on yksilö. En halua lokeroida ihmistä, en naista, en miestä. Toki huumorimlelellä on hauska vetää näistä yleistyksiä toisinaan. Naisena analysoin, hulluttelen, herkistelen, olen härski, olen suora, olen empaatikko, luottaen kuitenkin , että maalaisjärjellä höystettynä pärjää aika pitkälle. Hei haloo, kaikilla meillä on puolia ja kerroksia. Joko ajatusmaailma natsaa tai ei. Toisille on helpompi avautua ja toisien kanssa pitää suojamuuria. Riippuu omalla kohdalla pitkälti siitä, miten tulen kohdelluksi, miten kuunnnelluksi ja kulkeeko teot ja puheet käsikädessä. Se on itselle tärkeää. Huomaan, että nyt toiminnallinen puoleni on päällä ja analysointi ei kiinnosta enempää tänä päivänä.

      • Velmu

    • MELANKOLIA

      Kyllä, Kauniita/Koskettavia kipaleita. Herättivät Melankolisia/Herkkiä muistoja.Kiitos Velmu My Dear.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      373
      1382
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1203
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1150
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      154
      983
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      905
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      846
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      770
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      756
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      84
      749
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      163
      618
    Aihe