Mies :)

tällainen tyttö

16

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zz..........

Tyhmää hengata ihmisten kanssa jotka vedättää, kun rehellisiäkin on olemassa.

• alkup.

Niin muuten onkin :)

• vai niin

Nää on tosi jänniä. Ensiksi kaunis toive sen jälkeen isku perään :DD

• niinkö

:DDDDDDDDD

• rehellisyyttä.

Hienoa.

• alkup.

Se tapahtuu vielä :)

Kuuntele mun unelmaa
      se lentää sinne
      kuiskuttaa
      minä olen hän

Viimeistelen tämän syvällä, pehmeällä suudelmalla jota vain yksi osaa odottaa...

• Minä :)

.

• sinun minä
        Minä :) kirjoitti:

.

Moi sinä :)

• Minä :)
        sinun minä kirjoitti:

Moi sinä :)

Moi moi :) putousta pitää nyt seurata...kuka mua nyt suukottelee :o

• Velmu
      • Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".

• Velmu
        marjalanporo kirjoitti:

Tuli biisistä mieleen, että se on tietyllä tavalla surullista, kun useimmat naiset etsii toisten ihmisten hyväksyntää puolet elämäänsä. Ovat sovinnollisia, epäitsekkäitä, tunteensa tukahduttavia ja vasta keski-iän kynnyksellä uskaltavat elää. Sitten iskee se murrosikä ja mennään hyvässä lykyssä toiseen äärilaitaan. Ei meillä miehillä ole tätä ongelmaa, ellei ole "pertti perusinsinööri".

Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.

• Velmu kirjoitti:

Ei surullista ollenkaan vaan helvetin hienoa, että jossain vaiheessa tapahtuu ahaa elämys. Hulluttelu sallitaakoon ja kaikkea ei tarvitse ottaa niin vakavasti ja kirjaimellisesti. Nääh, tyhmät asettleut taas, naiset vs miehet. Tylsiä yleistyksiä.

Sitä just tarkoitinkin, että edes jossain vaiheessa. :) Kyllä miehet ja naiset on tosiaankin erilaisia. Me miehet tykätään analysoida ja miettiä. Mitenkäs sulla ?

• Velmu

Minä lähden liikkeelle, että jokainen on yksilö. En halua lokeroida ihmistä, en naista, en miestä. Toki huumorimlelellä on hauska vetää näistä yleistyksiä toisinaan. Naisena analysoin, hulluttelen, herkistelen, olen härski, olen suora, olen empaatikko, luottaen kuitenkin , että maalaisjärjellä höystettynä pärjää aika pitkälle. Hei haloo, kaikilla meillä on puolia ja kerroksia. Joko ajatusmaailma natsaa tai ei. Toisille on helpompi avautua ja toisien kanssa pitää suojamuuria. Riippuu omalla kohdalla pitkälti siitä, miten tulen kohdelluksi, miten kuunnnelluksi ja kulkeeko teot ja puheet käsikädessä. Se on itselle tärkeää. Huomaan, että nyt toiminnallinen puoleni on päällä ja analysointi ei kiinnosta enempää tänä päivänä.

• Velmu

• MELANKOLIA

Kyllä, Kauniita/Koskettavia kipaleita. Herättivät Melankolisia/Herkkiä muistoja.Kiitos Velmu My Dear.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      185
      25242
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      246
      3132
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      2861
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      92
      2615
    5. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      18
      1591
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1487
    7. Nurmijärven onnettomuus.

Ihan vain muistutuksena (onnettomuushan tapahtui yksityisellä tiellä) se, että nykyinen hallitus päätti 2023 leikata yks
      Maailman menoa
      32
      1062
    8. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      288
      1055
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      5
      1039
    10. Eikö se nyt ois helpompi laittaa toisen nimi tänne

Kuin arpoo jostain kirjaimesta? 🤔
      Ikävä
      48
      990
    Aihe