apua.

teeeeeeeeeeeeee

mikä mun voi koskee mahaan ja puristaa rinnasta.

11

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakkain

      Vyö liian kireellä, liian ahdas paita...

    • ota asidofilusta

      Se on eksynyt pieru. Oletko tyhmä?

    • Tukinainennainentuki

      Se on ikävä

    • teeeeeeeeeeeeeee

      ei oo vyötä nyt, se on tuo eksyny pieru tai tyhmyys. kiitti ootte parempia kun jos veikkauskeskukseen jos soittas.

      • I love you

        need you love my friends..


    • pakko sanoo

      Toi oireyhtymä kuulostaa ihan perus suomalaisen miehen känniseltä panolta :P Kuis mä luulin että teeeeeeeeee on herrashenkilö?

    • Neuvoja

      Varaa lääkäriaika heti huomenna. Yksityiselle pääsee. Mihin kohtaa sattuu? Se voi olla tulehtunut umpisuoli. Jos se liittyy menkkakipuihin, se voi olla myoma (hyvälaatuinen lihaskasvain) tai munasarjakysta. Rinnasta jos puristaa, niin se voi olla stressiperäistä, mutta joka tapauksessa pitäisi mitata verenpaine ja ottaa verikokeet. Ota kaikki verikokeet (ne kannattaa ottaa kerran vuodessa joka tapauksessa), joissa mitataan kilpirauhasen vajaatoiminta, kolesteroliarvot ym. Niistä havaitaan, jos on terveydentilassa muutosta.

    • Pacing : )

      Ihmiset puhuvat - ja elävät - toistensa ohi, siinä ei ole mitään uutta. Mitä sitten tapahtuu, jos yhteistä kieltä ei löydy, kun viestit, intressit, mielipiteet, ideat, ehdotukset ja kysymykset menevät kuin kuuroille korville? Kommuniaktiivinen resonanssi?

      • Neuvoja

        Minä nyt vastasin konkreettisesti tähän kysymykseen, kun täälläkin on varmaan ihmisiä, jotka eivät välitä omasta terveydestään ja on varmaan aikaa kulunut, kun on käynyt perusterveydentarkastuksessa ja hammaslääkärissä. Naisille on erityisesti tärkeää käydä kerran vuodessa gynellä, koska kaikenlaista saattaa tulla matkan varrelle. En puhu nyt mistään rakkaustaudeista vaan että yhtäkkiä löytyy joku syöpäkasvain tms. Toki seksuaaliterveyskin on tärkeää.


    • teeeeeeeeeee

      Tuo kyllä pisti miettii mut jos laittasin sen ressin piikkiin. Vaikkei sitä kyllä nyt ole mailla halmeilla.Ei kyllä mä meen nyt saunaan. Jos musta ei kuulu tunnin sisää niin oon kuukahtanu sinne. Saatte kutsun sit mun "juhliin" , tulkaa syömään kakkua ja bailaa. Minä maksan. Kaikki pukeutuu punaiseen sit jooko. Lauta arkku ja ajetaan maisemareittiä rannankautta. Kuskilla pitää sit olla lihakset timmissä kunnossa, vaikken niitä näekään. Ja yhden mäen voisin haluta laskea arkussani. et jos vaikka sellasen yllätyksen keksisitte yhdessä tuumin. Viiiuuuuhhhhfffh sama mikä mäki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1406
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1233
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1160
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      156
      1016
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      915
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      866
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      780
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      776
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      757
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      642
    Aihe