mikä mun voi koskee mahaan ja puristaa rinnasta.
apua.
11
78
Vastaukset
- rakkain
Vyö liian kireellä, liian ahdas paita...
- ota asidofilusta
Se on eksynyt pieru. Oletko tyhmä?
- Tukinainennainentuki
Se on ikävä
- teeeeeeeeeeeeeee
ei oo vyötä nyt, se on tuo eksyny pieru tai tyhmyys. kiitti ootte parempia kun jos veikkauskeskukseen jos soittas.
- I love you
need you love my friends..
- pakko sanoo
Toi oireyhtymä kuulostaa ihan perus suomalaisen miehen känniseltä panolta :P Kuis mä luulin että teeeeeeeeee on herrashenkilö?
- Neuvoja
Varaa lääkäriaika heti huomenna. Yksityiselle pääsee. Mihin kohtaa sattuu? Se voi olla tulehtunut umpisuoli. Jos se liittyy menkkakipuihin, se voi olla myoma (hyvälaatuinen lihaskasvain) tai munasarjakysta. Rinnasta jos puristaa, niin se voi olla stressiperäistä, mutta joka tapauksessa pitäisi mitata verenpaine ja ottaa verikokeet. Ota kaikki verikokeet (ne kannattaa ottaa kerran vuodessa joka tapauksessa), joissa mitataan kilpirauhasen vajaatoiminta, kolesteroliarvot ym. Niistä havaitaan, jos on terveydentilassa muutosta.
- Pacing : )
Ihmiset puhuvat - ja elävät - toistensa ohi, siinä ei ole mitään uutta. Mitä sitten tapahtuu, jos yhteistä kieltä ei löydy, kun viestit, intressit, mielipiteet, ideat, ehdotukset ja kysymykset menevät kuin kuuroille korville? Kommuniaktiivinen resonanssi?
- Neuvoja
Minä nyt vastasin konkreettisesti tähän kysymykseen, kun täälläkin on varmaan ihmisiä, jotka eivät välitä omasta terveydestään ja on varmaan aikaa kulunut, kun on käynyt perusterveydentarkastuksessa ja hammaslääkärissä. Naisille on erityisesti tärkeää käydä kerran vuodessa gynellä, koska kaikenlaista saattaa tulla matkan varrelle. En puhu nyt mistään rakkaustaudeista vaan että yhtäkkiä löytyy joku syöpäkasvain tms. Toki seksuaaliterveyskin on tärkeää.
Otahan tee... nyt rauhalliesti. Tässä sulle nyt ensihätään. Jos oireet tuntuvat jatkuvan, niin sitten lääkäriin tarkempiin tutkimuksiin.
http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=psykosomaattinen oireilu potilasopas&source=web&cd=1&ved=0CCwQFjAA&url=http://www.psykofyysinenpsykoterapia.fi/tiedostot/psykosom potilasopas.pdf&ei=PgNAT6uONZDV4QT2wuS8CA&usg=AFQjCNGe5w-26q8qjD7piFYl7zhujgNuhg- teeeeeeeeeee
Tuo kyllä pisti miettii mut jos laittasin sen ressin piikkiin. Vaikkei sitä kyllä nyt ole mailla halmeilla.Ei kyllä mä meen nyt saunaan. Jos musta ei kuulu tunnin sisää niin oon kuukahtanu sinne. Saatte kutsun sit mun "juhliin" , tulkaa syömään kakkua ja bailaa. Minä maksan. Kaikki pukeutuu punaiseen sit jooko. Lauta arkku ja ajetaan maisemareittiä rannankautta. Kuskilla pitää sit olla lihakset timmissä kunnossa, vaikken niitä näekään. Ja yhden mäen voisin haluta laskea arkussani. et jos vaikka sellasen yllätyksen keksisitte yhdessä tuumin. Viiiuuuuhhhhfffh sama mikä mäki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861