Kannattaako harvennuksen teko hankintana siten että teetän harvennuksen motolla ja ajan itse puut tienvarteen rattorilla.Moto olisi pikku Sampo?
sampo
2
182
Vastaukset
- yks hakkaaja
Tuolta lasket hankinta ja pystykaupan eron
http://www.metsalehti.fi/puunhinnat/
Ajolle jää varmaan jotain 5-6 € kiinnolle
...lisäksi saat itse päättää hakataanko vajaatuottoiseksi vai ei- icebear
Rupesi muuten vain ajatus kiinnostamaan kun palstalle ajetaan rasitetietä naapurin palstan läpi.Siksi verran kypsä naapuri etten kehtaa talvitietä tehdä ja yleisen tien varteen aju ei onnistu koska lanssin teko lupaa tuskin saan.Motolla teetän ja ajan rattorilla 800m oman pihatien varteen. Tiessä on 4m rasite.Naapuri yritti muutama vuosi takaperin yksityistietoimituksella minun tieoikeuttani pois kokonaan.Eipä onnistunut.Juippi on niin röyhkeä että tohti silti ehdottaa toisaalle minun maan kautta lisätietä itselleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405304Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1272184- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801495Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181448Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191374Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821305- 711227
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381120