Onko teillä muillakin mies joka tulee ja röyhtäisee yllättäen suoraan korvaan, kaivelee jalkovälejään ja piereskelee? Minä en kuulemma voi ymmärtää, kun mulla ei ole hiostavia killuttimia jalkojen välissä.
sika miehenä
6
983
Vastaukset
- vinkki sinulle naisparka
Uuden miehen saa lukemalla kaffittelu-palstaa.
- onnellinen sinkku
Mä en kyllä suostuis oleen tollasen äijän kanssa. Kaikkeen naiset viitsiikin alistua vaan pitääkseen ukon. USKOMATONTA
- ieva
piereskely, röyhtäily ja kaiveleminen, kiva on itsestänikin olla himassa vapaasti. Vaan se mikä vituttaa on se ettei tee kotitöitä, minä pikkupiikana hoidan kodin ja lapset kun mies hoitaa uraansa ja käy harrastuksissa. Kohta muutan omaan loukkoon piereskelemään.
- Hajuhaittoja kammoksuva
Mä en kyllä kestä sitä hajua joten taidan tehdä neuvosi mukaan: muutan poies.
- veuhto
piereskelen, röyhtäilen, mutta yksin ja salassa mieluiten. Kiva on jos ukolla on vähänkään tapoja! Jätä sika. Ei sitä pysty uuttaan kuitenkaan.
- Anonyymi
Pyydä ukkos killuttelee haarojesi väliin, niin et ole puutteessa etkä ressaantunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802