Onko teillä muillakin mies joka tulee ja röyhtäisee yllättäen suoraan korvaan, kaivelee jalkovälejään ja piereskelee? Minä en kuulemma voi ymmärtää, kun mulla ei ole hiostavia killuttimia jalkojen välissä.
sika miehenä
6
1253
Vastaukset
- vinkki sinulle naisparka
Uuden miehen saa lukemalla kaffittelu-palstaa.
- onnellinen sinkku
Mä en kyllä suostuis oleen tollasen äijän kanssa. Kaikkeen naiset viitsiikin alistua vaan pitääkseen ukon. USKOMATONTA
- ieva
piereskely, röyhtäily ja kaiveleminen, kiva on itsestänikin olla himassa vapaasti. Vaan se mikä vituttaa on se ettei tee kotitöitä, minä pikkupiikana hoidan kodin ja lapset kun mies hoitaa uraansa ja käy harrastuksissa. Kohta muutan omaan loukkoon piereskelemään.
- Hajuhaittoja kammoksuva
Mä en kyllä kestä sitä hajua joten taidan tehdä neuvosi mukaan: muutan poies.
- veuhto
piereskelen, röyhtäilen, mutta yksin ja salassa mieluiten. Kiva on jos ukolla on vähänkään tapoja! Jätä sika. Ei sitä pysty uuttaan kuitenkaan.
- Anonyymi
Pyydä ukkos killuttelee haarojesi väliin, niin et ole puutteessa etkä ressaantunu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1712586Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222244kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001065Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!150927Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä388867- 67858
- 55742
- 97720
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure47674Euroviisuhuitelua
En ole koko viisuista kiinnostunut enkä aio edes katsoa kisoja. Ihmetyttää tämä vouhkaaminen laulaja pariskunnasta joka32663