Onko teillä muillakin mies joka tulee ja röyhtäisee yllättäen suoraan korvaan, kaivelee jalkovälejään ja piereskelee? Minä en kuulemma voi ymmärtää, kun mulla ei ole hiostavia killuttimia jalkojen välissä.
sika miehenä
6
1064
Vastaukset
- vinkki sinulle naisparka
Uuden miehen saa lukemalla kaffittelu-palstaa.
- onnellinen sinkku
Mä en kyllä suostuis oleen tollasen äijän kanssa. Kaikkeen naiset viitsiikin alistua vaan pitääkseen ukon. USKOMATONTA
- ieva
piereskely, röyhtäily ja kaiveleminen, kiva on itsestänikin olla himassa vapaasti. Vaan se mikä vituttaa on se ettei tee kotitöitä, minä pikkupiikana hoidan kodin ja lapset kun mies hoitaa uraansa ja käy harrastuksissa. Kohta muutan omaan loukkoon piereskelemään.
- Hajuhaittoja kammoksuva
Mä en kyllä kestä sitä hajua joten taidan tehdä neuvosi mukaan: muutan poies.
- veuhto
piereskelen, röyhtäilen, mutta yksin ja salassa mieluiten. Kiva on jos ukolla on vähänkään tapoja! Jätä sika. Ei sitä pysty uuttaan kuitenkaan.
- Anonyymi
Pyydä ukkos killuttelee haarojesi väliin, niin et ole puutteessa etkä ressaantunu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81458- 891145
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031057Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51943Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62817- 81715
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253696Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli178694- 35669
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42633