Minulla on Outlook 2010. Posti siihen tulee gmailista. Näyttää olevan sekä POP että Imap. Joskus ruudulla on teksti, että Imap katkaisi yhteyden, mutta olen Webbi gmailista käynyt katsomassa, mitään ei ole hävinnyt.
Sitten toinen asia. Joskus, ei kovin useasti, Outlook jumittaa. Silloin sitä ei saa kiinni eikä auki. Alapalkissa on harmaa Outlookin kuva ja kun hiiren vie siihen päälle, siinä lukee, Outlook suljetaan. Mitään ei kuitenkaan tapahdu. Tämä Outlook ei näy edes tehtävienhallinnassa, että sen voisi sieltä sulkea. Ainoa keino saada palkista pois on käynnistää tietokone uudelleen. Sitten se toimii taas kuin ei mitään.
Mistä ihmeestä johtuu?
aika outoa
1
339
Vastaukset
- begemot
Älä ainakaan soita Soneralle tästä ongelmasta. Siellä ne väittävät, että vikä on omassa sähköpostiohjelmassa. Ei voi pitää paikkansa, koska tuo Imap -palvelin on heidän hoidossaan. Puhuvat roskaa ja lisäksi yrittävät ryhtyä markkinoimaan joitain turhia lisäpalveluita sen sijaan, että ratkaisisivat maksavan asiakkaan ongelman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2324152Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122624Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1151406- 481169
- 771085
- 59943
- 45936
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921