Tulossa tojotan nokalle.Sekä diesel ja bensa?
Ajatteliko tojota että bensaturbot halvempi ostaa?
BMW moottorit?
46
3394
Vastaukset
- merkin vaihto?
IOnkohan kylmiä auoja ja kuinkahan kovat renkaat meinaavat laittaa, kerro oi, osssss.
- osssss
Luotettavuus riittää VW jälkeen.
- +++
http://www.tuulilasi.fi/artikkelit/bmw-ja-toyota-yhteistyohon
Dieselit kyllä, bensiinimoottorit ei, ellei sinulla ole uudempaa tietoa. - kopiokone..
Onko kyseessä kopio moottori vai suoraan BMW: hihnalta ostettu kone ? Mossehan myös aikoinaan kopio BMW:n moottoreita.
- bwm toimittaa
Mosse ei ollut kopio, vaan neuvostoliitto siirsi koko valmistuslinjan koneineen venäjälle korvauksena kokemistaan vääryyksistä. Suomikin osallistui omalla panoksellaan.
- Historiasta yms..
bwm toimittaa kirjoitti:
Mosse ei ollut kopio, vaan neuvostoliitto siirsi koko valmistuslinjan koneineen venäjälle korvauksena kokemistaan vääryyksistä. Suomikin osallistui omalla panoksellaan.
Näinkö asia oli ? Stalin suunnitteli suuroffensiiviia Eurooppaan myöhemmin kesällä 1941, ( operaatio Groza ) Hitler ehti vain ensin. Taitaisi olla muunkin Euroopan autoteollisuuden liukuhihnat Venäjällä mikäli Aatu ei olisi ehtinyt ensin. Historian tuntemus ei taida olla vahvimpia alojasi.
- Natsi historiasta?
Historiasta yms.. kirjoitti:
Näinkö asia oli ? Stalin suunnitteli suuroffensiiviia Eurooppaan myöhemmin kesällä 1941, ( operaatio Groza ) Hitler ehti vain ensin. Taitaisi olla muunkin Euroopan autoteollisuuden liukuhihnat Venäjällä mikäli Aatu ei olisi ehtinyt ensin. Historian tuntemus ei taida olla vahvimpia alojasi.
Google ei löydä grozasta muuta kuin jonkun suomalaisen hörhön kotisivut, joten oletus on ettei se ole virallista historian kirjoitusta, joten tältä osin lienee ymmärrettävää että historian tuntemus grozan kohdalta ei ole vahvimpia alojani.
Valloittihan Stalin muutenkin puolet eurooppaa, säästi sentään suomen, syystä jota voisit valottaa, vaikka suomalaiset huhun mukaan pötki pakoon j.sodan loppuvaiheessa. - historian lukija
Historiasta yms.. kirjoitti:
Näinkö asia oli ? Stalin suunnitteli suuroffensiiviia Eurooppaan myöhemmin kesällä 1941, ( operaatio Groza ) Hitler ehti vain ensin. Taitaisi olla muunkin Euroopan autoteollisuuden liukuhihnat Venäjällä mikäli Aatu ei olisi ehtinyt ensin. Historian tuntemus ei taida olla vahvimpia alojasi.
Täyttä potaskaa kirjoitat homppeli pikkuinen
Http://personal.inet.fi/koti/juhani.putkinen/Suurhyokkayssuunnitelma_Groza.htm - älä lörppö opeta
Historiasta yms.. kirjoitti:
Näinkö asia oli ? Stalin suunnitteli suuroffensiiviia Eurooppaan myöhemmin kesällä 1941, ( operaatio Groza ) Hitler ehti vain ensin. Taitaisi olla muunkin Euroopan autoteollisuuden liukuhihnat Venäjällä mikäli Aatu ei olisi ehtinyt ensin. Historian tuntemus ei taida olla vahvimpia alojasi.
Lopeta se pas.kan jauhanta untuvikko ja heitä voltti vinkuheinä
Http://agricola.utu.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=10&t=1373
- Kiala Viulu
Toyotaan ei Bemarin
dieselkoneet tule vasta kuin v.
2014. Koneita pitää vielä
kehittää Toyotan vaatimusten
mukaisesti, koska Bemarin
kaikissa dieseleissa on
kansivikoja ja moni on
hajonnut jo 40 000
kilometrissä. Tällä hetkellä
Toyotan oma diesel on
parempi ja esim. uuden Avensis
dieselin päästö on vain 119 g/
km. Kauppa käy kuin siimaa
uusilla Avensiksilla ja
toimitusaikoihin on tullut
pituuksia normaaliin toimitus
aikaan verratessa- Viala Kiulu
höpö höpö, heräähän jo unestas. BMW:n ei todellakaan tarvitse Toyotaa varten kehittää yhtään mitään, oletko miettinyt miksi Toyota joutuu ostamaan Diesel koneet BMW:tä? BMW on voittanut moottoriteknologian palkintoja enemmän kuin hoipotalla edes uskalletaan uneksia.
- Kiala Viulu
Viala Kiulu kirjoitti:
höpö höpö, heräähän jo unestas. BMW:n ei todellakaan tarvitse Toyotaa varten kehittää yhtään mitään, oletko miettinyt miksi Toyota joutuu ostamaan Diesel koneet BMW:tä? BMW on voittanut moottoriteknologian palkintoja enemmän kuin hoipotalla edes uskalletaan uneksia.
Älä jaksa jauhaa potaskaa. Bemarin diesel koneissa on niin paljon vikoja, ettei niitä Toyota ota käyttöön vasta kuin v. 2014 kun viat on korjattu.
Http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2635
Kuka haluaa romuja, joiden korjaus maksaa 20 000 € - .
Kiala Viulu kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa potaskaa. Bemarin diesel koneissa on niin paljon vikoja, ettei niitä Toyota ota käyttöön vasta kuin v. 2014 kun viat on korjattu.
Http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2635
Kuka haluaa romuja, joiden korjaus maksaa 20 000 €Vikoja Bemarin dieseleissä niin paljon ettei jaksa kaikkia tänne linkittää
www.tyyppiviat.com/tyyppiviat-bmw.php - rauhoitu hiukan
Kiala Viulu kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa potaskaa. Bemarin diesel koneissa on niin paljon vikoja, ettei niitä Toyota ota käyttöön vasta kuin v. 2014 kun viat on korjattu.
Http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2635
Kuka haluaa romuja, joiden korjaus maksaa 20 000 €Se, että myyt rotolloja ja naurikia päivät pitkät, niin koita nyt edes miettiä järjellä asioita (jos kykenet). Voin heittää tähän Toipotta tilastoa vaikka kuinka paljon jossa se sontakasa laitetaan huonoon valoon, mutta siitä ei ole mitään hyötyä. BMW- koneet on aivan huipputuotteita ja tiedät sen kyllä itsekkin, kun otat hetkeks Toipotta lasit silmiltä. Toyotan koneissa on myös vaikka mitä ongelmaa, mutta silti Toyota on ihan normi kulkine, laadukas se ei ole, mutta kohtuu luotettava. Tosin luotettavuuskin riippuu tilastoista, jos katsotaan katsastustilastoa jossa ei oteta kilometrejä huomioon niin pärjää kyllä, mutta jos otetaan huomioon kilometrit niin tilanne muuttu toyotaa kohtaan huonommaksi.
- lljljlj
. kirjoitti:
Vikoja Bemarin dieseleissä niin paljon ettei jaksa kaikkia tänne linkittää
www.tyyppiviat.com/tyyppiviat-bmw.phpToyotan osalta:
http://www.tyyppiviat.com/tyyppiviat-toyota.php - laatua tosiaan
rauhoitu hiukan kirjoitti:
Se, että myyt rotolloja ja naurikia päivät pitkät, niin koita nyt edes miettiä järjellä asioita (jos kykenet). Voin heittää tähän Toipotta tilastoa vaikka kuinka paljon jossa se sontakasa laitetaan huonoon valoon, mutta siitä ei ole mitään hyötyä. BMW- koneet on aivan huipputuotteita ja tiedät sen kyllä itsekkin, kun otat hetkeks Toipotta lasit silmiltä. Toyotan koneissa on myös vaikka mitä ongelmaa, mutta silti Toyota on ihan normi kulkine, laadukas se ei ole, mutta kohtuu luotettava. Tosin luotettavuuskin riippuu tilastoista, jos katsotaan katsastustilastoa jossa ei oteta kilometrejä huomioon niin pärjää kyllä, mutta jos otetaan huomioon kilometrit niin tilanne muuttu toyotaa kohtaan huonommaksi.
Korjaus maksaa 15-20 tuhatta euroa?
- Samt koneet kehiin
Kiala Viulu kirjoitti:
Älä jaksa jauhaa potaskaa. Bemarin diesel koneissa on niin paljon vikoja, ettei niitä Toyota ota käyttöön vasta kuin v. 2014 kun viat on korjattu.
Http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/2635
Kuka haluaa romuja, joiden korjaus maksaa 20 000 €Ei se Bemari mitään koneita kehitä Toyotaa varten, vaan samat koneet laitetaan Toyotan nokalle ja siinä se on.
Pitihän Isuzun kehittää Toyotalle uusi 1,6 litran diesel, mutta taisi tulla koneen kehittäminen Toyotalle liian kalliiksi. - Toyoman
laatua tosiaan kirjoitti:
Korjaus maksaa 15-20 tuhatta euroa?
Montako tuollaista suomessa on ollut?
Yksi tuhannesta?
Yksi kymmenestä tuhannesta?
Jokainen Toyotakuski taas joutuu joka päivä kärsimään Toyotan paskoista moottoreista. Joka päivä.
- bemari ei toimi
Kaikki Bemarin vioista malleittain ja vuosimalleittain
www.autot.oikotie.fi/tyyppivika/bmw/3-sarja--2001-2009/260- Carina -73.
jkjkjkjj kirjoitti:
ja Anjovis:
http://autot.oikotie.fi/tyyppivika/toyota/avensis/1135236880826Heh heh.. hyvin alkaa tämäkin yhteistyö tällä saralla. Jokainen valistunut kansalainen tietää, että BMW on laadukas premium- merkki, jonka teknologinen osaaminen on huippuluokkaa autonvalmistuksessa. Toyota on myös kohtuu luotettava, vaikka ei ominaisuuksiltaan BMW:n tasoa. Tämä yhteistyö varmasti hyödyttää kumpaakin autonvalmistajaa, siksihän sopimus on allekirjoitettu.
- Luotto moottorit ?
Carina -73. kirjoitti:
Heh heh.. hyvin alkaa tämäkin yhteistyö tällä saralla. Jokainen valistunut kansalainen tietää, että BMW on laadukas premium- merkki, jonka teknologinen osaaminen on huippuluokkaa autonvalmistuksessa. Toyota on myös kohtuu luotettava, vaikka ei ominaisuuksiltaan BMW:n tasoa. Tämä yhteistyö varmasti hyödyttää kumpaakin autonvalmistajaa, siksihän sopimus on allekirjoitettu.
Se, että BMW on laadukas premiumi,-merkki ei välttämättä tarkoita, että kyseinen merkki olisi luotettava.
Varmaan hyödyttää kyseinen sopimus molempia, toisen ei tarvitse kehittää uusia moottoreita ja toinen tienaa niillä. - No jopas jotakin
Luotto moottorit ? kirjoitti:
Se, että BMW on laadukas premiumi,-merkki ei välttämättä tarkoita, että kyseinen merkki olisi luotettava.
Varmaan hyödyttää kyseinen sopimus molempia, toisen ei tarvitse kehittää uusia moottoreita ja toinen tienaa niillä.Ihanko meinaat, että vain toinen hyötyy ja toinen on hyväksikäytetty. Ei ne nyt noin hölmöjä ole tuolla liikkeenjohdossa, kyllä ne pitkään näitä asioita ovat funtsineet. Bemarilla on hienot koneet, ei siitä mihinkään pääse, mutta annettavaa on Toyotallakin.
- Lukemisen ymmärtämin
No jopas jotakin kirjoitti:
Ihanko meinaat, että vain toinen hyötyy ja toinen on hyväksikäytetty. Ei ne nyt noin hölmöjä ole tuolla liikkeenjohdossa, kyllä ne pitkään näitä asioita ovat funtsineet. Bemarilla on hienot koneet, ei siitä mihinkään pääse, mutta annettavaa on Toyotallakin.
Varmaan hyödyttää kyseinen sopimus molempia, niihän juuri kirjoitin, mutta voihan se käsittää ihan miten vain haluaa.
- prändien ykkönen
Millward
Brown, on jälleen julkaissut
kuuluisan vuosittain
julkaistavan Branz Top 100
Most Powerful Brands –
tutkimuksensa.
Kymmenen brändeiltään
arvokkainta automerkkia ovat:
Sija Merkki Brändin arvo,
Miljardia. $ Muutos
Kokonaissijoitus Top 100
1. Toyota 24, 2 11% 27.
2. BMW 22,4 3% 30.
3. Mercedes Benz 15,3 12% 50.
4. Honda 14,2 -1% 56.
5. Porsche 12,4 3% 66.
6. Nissan 10,1 17% 88.
7. VW 7,4 6% -
8. Ford 7,4 5% -
9. Audi 3,8 5% -
10. Lexus 3,6 ei saatavilla -
Vuonna 2010 BMW oli
valmistumäärältään maailman
14. suurin autonvalmistaja.
Esimerkiksi Fiatteja ja Relluja
valmistettiin enemmän.
Ei muuta kuin Ape tietoja
päivittämään.- parhaat naurut
Heikosti pärjää bemu. Ei siitä mihinkään ole, kun jopa fiat on edellä
- lfmao
HAH HAH. Kyllä taitaa Anjovis kuskeja vituttaa, sekä ahdistaa ja mahdollisesti vielä tipahtaa aamukahvit pöydille, kun pyhään Toyotan lehmään isketään huipputrimmattu baijerilainen moottori.
Mitä euroopan valmistajat edellä, sitä japsit perässä.- onneton bemari poika
pikku-petterimme oli jälleen isänsä kanssa
autoajelulla bemarilla. Kun he palasivat
kotiin, äiti kysyi lapselta että
keitä näitte matkalla? – Kolme
kusipäätä, viisi idioottia ja
neljä homoa. Olimme nimittäin kahvilla bemari poikien kerholla - Voi Urvot
onneton bemari poika kirjoitti:
pikku-petterimme oli jälleen isänsä kanssa
autoajelulla bemarilla. Kun he palasivat
kotiin, äiti kysyi lapselta että
keitä näitte matkalla? – Kolme
kusipäätä, viisi idioottia ja
neljä homoa. Olimme nimittäin kahvilla bemari poikien kerhollaÄlä kirjoita lisää Toyota miesten habituksesta, äskeinen riittää enkä halua samaistua tähän joukkoon.
- skoda keltiäinen
Voi Urvot kirjoitti:
Älä kirjoita lisää Toyota miesten habituksesta, äskeinen riittää enkä halua samaistua tähän joukkoon.
Olet jo pahasti samaistuntut bemu poikien herkkiin tunteisiin ja ulospääsyä uudesta mielenkiinnosta ei ole näkyvissä
- löysin rantein (BMW)
Voi Urvot kirjoitti:
Älä kirjoita lisää Toyota miesten habituksesta, äskeinen riittää enkä halua samaistua tähän joukkoon.
bimmerin bemari = suklaajuna puksuttaa kohti tunnelia
- palle ramstetti
Siksi BMW myy moottoreita japseille että. japsit voi pitää tehtaitaan euroopassa.
Siksi Toyota niitä ostaa että ei tarvii kehittää EURO6 normin pataa kun sen voi ostaa.
Ja Bemu taas myy mielellään että tulee tulosta. Kilpailu pitää valmistajat virkeinä.
Siksi kaikki on niin vaikeaa;)
Kyllä palle tietää taas.- hybridien tulevaisuus
Varmasti Toyotalla on ollut tieto dieselin hinnan rajusta korotuksesta Euroopassa ja siksi ei kannata tulevaisuudessa suunnitella Toyotan omia koneita, koska tulevaisuudessa dieselin myynti on niin vähäistä
www.iltasanomat.fi/autot/al-diesel-kuskeille-tulossa-jattiyllatys-litrahinta-jopa-18-euroon-vero-pois-kokonaan/art-1288450032677.html - parempi linkki
hybridien tulevaisuus kirjoitti:
Varmasti Toyotalla on ollut tieto dieselin hinnan rajusta korotuksesta Euroopassa ja siksi ei kannata tulevaisuudessa suunnitella Toyotan omia koneita, koska tulevaisuudessa dieselin myynti on niin vähäistä
www.iltasanomat.fi/autot/al-diesel-kuskeille-tulossa-jattiyllatys-litrahinta-jopa-18-euroon-vero-pois-kokonaan/art-1288450032677.htmlwww.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=201201414
- ei tarvi = ei osaa
Heps, pieni kirjoitusvihre tuli tuohon.
Vrt. piiitkään on odotettu bensaturbojakin. Ei kuulemma tarvi, kun on niin vääntävät moottorin muutenkin. Onhan niiden venttiilikoneistossa bemarilta lainattua tekniikka jo nyt.
- dieselin mennyt aika
Kyllähän se selviö miksi ei kannata kehittää omaa dieseliä näiden korotusten ja suunnitelmien pohjalta. Menekki kun tulee olemaan pientä ja häviää minimiin lähimpien vuosien kuluessa. On ennustettu kaasu- ,hybridi- ja etaanooli autojen valtaavan alan. Ruotsissakin on paljon lisätty etaanooli autoja kaasu laitteille, eli käy siis molemmilla. On kuulemma helppo työ tehdä, eikä ole kalliskaan. Työtä ei vain saa tehdä kuin alan firmat, joilla on lupa ja koulutus muutostyöhön
- Pelkkä kone ei auta
tjaa yrittääkö Toyota kohentaa pahasti tahriintunutta mainettaan moottorin osalta? Eikös kannattaisi ostaa Bemarilta samantien alustapohjakin,niin ajo ominaisuudet paranisivat kertaheitolla.
- to_yo
Toyotallahan on hyvä maine ja menekkiä tuntuu olevan niin paljon, että toimitusajat ovat pidentyneet. Myynti on noussut maailmanlaajuisesti 25% tänä vuonna.
- Toipotta
to_yo kirjoitti:
Toyotallahan on hyvä maine ja menekkiä tuntuu olevan niin paljon, että toimitusajat ovat pidentyneet. Myynti on noussut maailmanlaajuisesti 25% tänä vuonna.
Ajo-omituisuudet ovat olleet toipotan vaivana aina ja iänkaikkisesti ja nyt tulee vielä vikaherkät ja kalliit moottorit vaivoiksi. Hyvästi hojotat.
- oppia vähän...
Toipotta kirjoitti:
Ajo-omituisuudet ovat olleet toipotan vaivana aina ja iänkaikkisesti ja nyt tulee vielä vikaherkät ja kalliit moottorit vaivoiksi. Hyvästi hojotat.
Toyotalla on aina pysynyt tiellä. Siitä osoituksena vähäinen kolari- ja ulosajo määrä, vaikka rekisteröityjen määrä on kokonaisuudessaan suurimpia, ehtä suurin. Muilla merkeillä ajetaan kolareita enemmän, vaikka on rekisteröity vähemmän. Suomessa ajetaan n. 300 kolaria päivässä, jotka ilmoitetaan vakuutusyhtiölle ja poliisille. Toki määrä on suurempi, koska läheskään kaikkia ilmoiteta mihinkään ja kärsitään rutut omissa nahoissa
- kalle kustaa
oppia vähän... kirjoitti:
Toyotalla on aina pysynyt tiellä. Siitä osoituksena vähäinen kolari- ja ulosajo määrä, vaikka rekisteröityjen määrä on kokonaisuudessaan suurimpia, ehtä suurin. Muilla merkeillä ajetaan kolareita enemmän, vaikka on rekisteröity vähemmän. Suomessa ajetaan n. 300 kolaria päivässä, jotka ilmoitetaan vakuutusyhtiölle ja poliisille. Toki määrä on suurempi, koska läheskään kaikkia ilmoiteta mihinkään ja kärsitään rutut omissa nahoissa
Missäs sellanen tilasto on että näkee millä kolaroidaan?
Väitän kyllä että Toyota on kärjessä. - Toyoman
kalle kustaa kirjoitti:
Missäs sellanen tilasto on että näkee millä kolaroidaan?
Väitän kyllä että Toyota on kärjessä. - ossssss
oppia vähän... kirjoitti:
Toyotalla on aina pysynyt tiellä. Siitä osoituksena vähäinen kolari- ja ulosajo määrä, vaikka rekisteröityjen määrä on kokonaisuudessaan suurimpia, ehtä suurin. Muilla merkeillä ajetaan kolareita enemmän, vaikka on rekisteröity vähemmän. Suomessa ajetaan n. 300 kolaria päivässä, jotka ilmoitetaan vakuutusyhtiölle ja poliisille. Toki määrä on suurempi, koska läheskään kaikkia ilmoiteta mihinkään ja kärsitään rutut omissa nahoissa
Toyotalla ajaa keskimäärin vanhempaa kansanosaa ja äitejä jotka ajavat varovaisen hiljaa tukkien kaikki väylän. Toyotalla ei myöskään uskalla ajaa normaalin liikenteen tahtiin hankalilla keleillä huonojen ominaisuuksiensa takia.
- osssss
ossssss kirjoitti:
Toyotalla ajaa keskimäärin vanhempaa kansanosaa ja äitejä jotka ajavat varovaisen hiljaa tukkien kaikki väylän. Toyotalla ei myöskään uskalla ajaa normaalin liikenteen tahtiin hankalilla keleillä huonojen ominaisuuksiensa takia.
Issellä vanha tojota ei jättänyt ikinä välille.VW tuotteet hinauksessa keskimäärin 2-3x/v.
Vai hinaillaanko samaan tahtiin näitä uusia tojotia? - osssssss
osssss kirjoitti:
Issellä vanha tojota ei jättänyt ikinä välille.VW tuotteet hinauksessa keskimäärin 2-3x/v.
Vai hinaillaanko samaan tahtiin näitä uusia tojotia?Just joo, ja vanha ladapelasi kuin junan vessa eikä ikinä tarvinnut edes huoltaa!
Ja lehmät lentää.
- kerowsi
Bemari siirtyy Hankookin renkaisiin, parhaat kuulemma mitä rahalla saa. Ostaakohan kohta koneetkin E-Koreasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284