Kaikenlaisen mutu-tiedon sijaan olisi hyvä tutustua oikeaan tutkimukseen eri automallien vammautumisriskeistä:
http://www.tkk.fi/Yksikot/Liikenne/Julkaisut/Automallit-2004-raportti-versio3.pdf
Eipä ole BMW:llä paljoa hävettävää. BMW:n e39 (se edellinen 5-sarja vuodesta 1995) on erityisen turvallinen auto. Kä'ytännön liikenteessä.
Onnettomuustilastot
7
536
Vastaukset
- fgfhfgklflhköfgkölhlhgf
BMW on kaahailuautoksi varsin turvallinen. 200km/h kun vetää ojaan niin joku saattaa selvitä hengissä.
- Pekka-
Vilä kun opettelet lukemaan tilastoja niin huomaat että ne Corollat ovat useammin ruunisautoina kuin bemarit.
Näin siis todellisuudessal. - bemarifanaatikot ovat
Pekka- kirjoitti:
Vilä kun opettelet lukemaan tilastoja niin huomaat että ne Corollat ovat useammin ruunisautoina kuin bemarit.
Näin siis todellisuudessal.sitten eteviä äidinkielessä. Yhtä hyviä kuin ajotaidotkin.
- että on tullut
bemarifanaatikot ovat kirjoitti:
sitten eteviä äidinkielessä. Yhtä hyviä kuin ajotaidotkin.
haukattua pala paskaa... Mennään kirjoitusvirheisiin.... Olette te pellet elämättömiä luusereita.
- pemareilla.
että on tullut kirjoitti:
haukattua pala paskaa... Mennään kirjoitusvirheisiin.... Olette te pellet elämättömiä luusereita.
Ollaan kuninkaita.
- Pekka-
bemarifanaatikot ovat kirjoitti:
sitten eteviä äidinkielessä. Yhtä hyviä kuin ajotaidotkin.
Joo, huomauta vaan kirjoitusasusta, tai huolimattomuudesta.
Asiastahan te nupopäät ette mitään kykene kirjoittamaankaan.
Eli (vituttaako?) BMW on tilastojen mukaan, siis aivan virallisesti, turvallinen auto ajaa ja omistaa.
Varsinkin 5-sarja.
- Juha1234
Mielenkiintoista luettavaa, kaikkien automerkkien osalta.
En tiennytkään kuinka riskialtis vanha Corolla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222