eli kovaa oltais hommaamassa kyseistä peliä..lähtökohtaisesti etsisin 2007-2009 vm. välistä pyörää. Kertokaapas kokeneemmat,onko mitään merkittäviä eroja kyseisillä vehkeillä?Jostain kuullut/lukenut että uudemman bensansyöttö on ruiskumallia,miten esim. se eroaa käytännössä?Onko muita merkittäviä eroja?
m800 intruderien vuosimallikohtaiset erot
4
438
Vastaukset
- ettei kaduta
Mitä järkeä edes harkita suikkia?
http://www.bikewalls.com/wallpaper/Kawasaki_VN900_Custom/312464431/1024x768.html
Tuossa on tyyliä. - PuSe
Tää uudempi 2000 -luvun malli (M800 ja C800) on rungoltaan ihan eri pyöriä kuin 90 -luvun versiot. Nykymalli painaa yli 260 kiloa ja on matala ja isorunkoinen ja vakaa pyörä ajella. Vanhat 90 -luvun (ja vanhemmat) on pikkurunkoisia chopper -henkisiä korkeita pyöriä jotka kannattaa jättää suosiolla muiden leluiksi.
07-09 mallit on ihan ok joiden mitoitukset sopii aikuiselle miehelle.
Kawat kannattaa jättää kauppiaan harmiksi... - L-P-V
Suzuki Intruder M800 tuli markkinoille vuonna 2005, sitä vanhemmat ei oo M sarjaa. Niissä ei ole juuri mittän eroja oli vuosimalli mikä tahansa jos uudempi kuin 2005. 2010 mallissa on hopeat vanteet mustien sijaan ja erilainen lampun kehys. Alkupään malleissa on oranssit vilkunlasit ja erinäköinen ilmanpuhdistimen koppa,2007-2008 alkaen on kirkaat vilkunlasit, eli erot on kosmeettisia. Ruisikukone on kaikissa M sarjalaisissa. Jos päädyt pyörään ja tarvit aluperäisen tuulisuojan (Plexxin), minulla olisi sellainen myynissä.
- VL800 sjk
Onko plexi jo myyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713899- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191102Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016