Musta tuntuu et elän mielikuvitusmaailmassa. Välillä asiat on tosi hyvin ja suljen pois mielestäni kaiken pahan mitä on tapahtunut ja yritän kuvitella kauhean kivaa elämää. Sitten taas välillä vaan itken ja itken ja kaikki mitä on tapahtunut kaatuu niskaan ja koko elämä tuntuu menetetyltä. En ajattele itsemurhaa. Olen yrittänyt muutamia vuosia sitten. Mutta nykyään vaan toivon, että mulle tapahtuis elämässä jotain kamalaa esim jäisin auton alle tai jotain. En ole koskaan hakenut apua, koska jos tämä on vaan nuoruuden piikkiin ja menee ohi? Täytän pian 18.
Olen katsonut et voisinko kärsiä kaksisuuntaista mielialahäiriötä ? Koska välillä on "kausia" kun olen tosi iloinen ja kaikki hyvin, mutta suurimmaksi osaksi saatan vaan yhtäkkiä masentua ja pikkuasiatkin saattavat saada suuttumaan ja muutamaksi päiväksi oikein huonolle tuulelle.
Mielikuvitusmaailma ?
2
130
Vastaukset
- dsfggdfdg
Kuulostaa tutulta, minullakin on ollut tuollaista.
Minulla on myös tapana vaipua omiin mielikuvitusmaailmoihini. Ala-asteella aloitin ja nykyään teen sitä kokoajan, eipähän tarvitse kohdata ahdistavia asioita. Olen siis 17-vuotias.
Sanoisin myös että kannattaisi hakea apua, vaikka olisikin vain nuoruuden piikkiin, se voi vielä pahentua. Ehkä voisit jopa päästä noista ajatuksista eroon ja keskittyä iloisempiin asioihin. - Pearly
Tuttu tilanne minulle. Tunteet olivat helvettiä, oma maailma oli se mikä oli paras ja missä oli hyvä olla. Mutta 16-vuotiaana kilpirauhaskokeet ja diagnosoitiin melkoinen kilpirauhasen ylitoiminta. Radiojodihoito ja lääkkeitä, sitten helpotti. Edelleen "omat tyypit" mielessä tärkeitä (teen kirjaa yms). Tietyt tyypit mielessäni ovat paljon tärkeämmät kuin nämä ns. oikeat :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564