Mtä tarkoittaa jäännösenergia, onko se eriasia kuin kummitus jolla on oma tahto ja sielu? Kun jossain talossa on kummitus joka kerran kuukaudessa kulkee vaikka eteisestä olohuoneeseen ja katoaa eikä tee muuta niin onko se kumpaa noista?
Mitä on jäännösenergia?
6
3047
Vastaukset
- haudantakainen
Tää oli hauska.
Se on tosi siisti ja ajattelevainen kummitus.
Käy vain silloin tällöin tsekkaamassa, että entinen koti on kunnossa.
Tää on kai melko yleinen ilmiö, luulen.- haudantakainen
Tuo yllä oleva kuva lakanakummituksesta on ihana.
"Kummitus kotinurkissa?".
Se on hiukan kysyvän näköinen kummitus.
Se miettii, miksi ihmiset eivät ymmärrä sen viestiä.
- Hepulis
Jäännösenergialla tarkoitetaan sitä, että johonkin paikkaan jää tietynlainen ilmapiiri voimakkaiden tapahtumien jälkeen. Jos esim. ostat asunnon, jossa edelliset asukkat ovat riidelleet paljon ja paikka on tullut myyntiin avioeron jälkeen, talossa voi olla sangen viileä ilmapiiri.
Joskus kummittelunkin väitetään olevan jäännösenergiaa, mutta minun on aika vaikea uskoa, että esim. paikassa, jossa on tapahtunut joskus henkirikos, jäännösenergia vaikuttaisi jopa satoja vuosia. Sellaista on joidenkin tunnettujen kummitustapausten yhteydessä väitetty, mutta eiköhän jäännösenergian vaikutus ole aika lyhytaikaista. Se on sitten eri asia, jos joku paikka on kirottu. - Herra Vitipäinen
Ja se on taas eri asia, jos uskoo kaikenlaiseen huuhaahaan.
- Urhoska
Miksi luet "huuhaata"? Käyttäisit aikasi sellaiseen, joka sinua oikeasti kiinnostaa, ja anna muiden keskittyä omiin juttuihinsa, olivat ne huuhaata tai eivät. Ja kuka sen huuhaan sitä paitsi määrittelee? Ikävää, kun joka ketjussa on näitä tyyppejä, joita harmittaa joku asia paljon ja purkavat sen sivullisia vaivaamalla.
- matemaatikko..ko
Kaava = Energia - kulutus = jäännösenergia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743